@Rena en Tacha, Het is eigenlijk een lang verhaal, maar hier een kortere versie: In november gestopt met de pil. Niet ongi geworden, wel verschillende malen neg. getest. In feb. vanwege buikkrampen naar de huisarts, door naar vk voor echo. Hier bleek ik 5 wkn. te zijn, twee weken later een mk gehad. Voor dat ik naar de vk ging eerst een thuis test gedaan en die gaf licht pos. aan. 3 wkn ervoor was het nog neg. Dus als je alles een beetje bij elkaar opteld, idd pas na 3 weken pos. getest. Mijn kenmerken waren: pijnlijke borsten en doodmoe. Veel succes dames, er is echt nog wel hoop. De eerste keer kan dus gelijk raak zijn. groetjes kitty
Hey Tascha!! ff weer dit topic naar boven gehaald want ik ben benieuwd hoe het er voor staat bij je meid Ik ben iig vandaag weer ongi geworden, dus mag niet klagen toch?! Een cyclus van 38 dagen, en dat voor de eerste pilloze maand vind ik persoonlijk erg netjes... Maarre... hoe ist nou met jou???? Nog steeds klachten??? Stiekum al getest???
Hej iedereen Hier nog geen verandering! Niks van ongi te zien.. Of te voelen.. Had gisteren weer last van buikkrampjes (nu ook) en steken in mn borsten..En vandaag weer misselijk geweest.. Ik ga maandag testen En linda je mag idd niet klagen
OOh en ik ben de laatste dagen o-ver-dre-ven moe Heb vandaag tot 11u geslapen..Hield het maar uit tot 15u en dan heb ik tot 18u geslapen Mn ogen vallen soms gewoon toe
Spannend, Tacha! Wie weet.............................!?!?!?!?! Ik duim voor je dat je maandag een positieve test hebt! Sterkte met wachten! x Mir
Hi Tacha, nou ik kan je een hand geven hoor! Ook mijn ogen vallen soms dicht op tijden dat je denkt . Verder ook nog steeds geen ongi niks. Wel positief om te lezen dat je toch ook nog na drie weken positief kan testen. Jij gaat maandagmorgen testen he? Nou dan doe ik het ook maandagmorgen weer. Wilde eerst vanmorgen weer, maar had geen zin in weer een negatieve test (= ikke chagerijnig). Maar dan doe ik het morgenochtend ook weer. We houden elkaar op de hoogte he!! Liefs
Ik was een paar keer mijn pil vergeten en toen raakte ik ook meteen zwanger! Het kan dus wel, nu maar afwachten of het nu weer eens goed raak is
Ik heb vanmorgen toch maar getest..Weer negatief Ik ben het echt beu en wil dat mn snel komen!! Ik blijf maar die stomme vage klachten hebben Pff Ik geloof iig niet meer in een positieve test
Hai meiden, Dit is mijn eerste pilloze maand en ik heb ook verschillende klachten (zie NOD juli-topic). Sonja heeft voor mij gependeld en volgens haar ben ik nu zwanger, 12/7 test is positief en krijg ik een jochie! Ik ben nog niet aan het testen, maar ga woensdag zeker een testje proberen! Groetjes Simone