Het is kei mooi weer dames, dus geniet er lekker van Ik ga heerlijk zwemmen en bakken in de zon, nu mag het nog
Goedemorgen dames, Hier afgelopen weekend heerlijk genoten van het weer. Vandaag weer werken, ik werk in de kinderopvang dus straks lekker het badje opzetten Komende week mogen wij weer goed ons best gaan doen fijne dag allemaal
Ja het was mooi weer! Hier er niet echt van genoten maar heel voorzichtig weer een beetje geholpen in het huis, hopelijk kunnen we nu eindelijk naar een verhuizing gaan werken! Werkse vandaag, veel plezier met waterspel!
Dankjewel Mimime, we hebben een super dag gehad met de kids Vandaag ook weer de hele dag werken, en weer leuke dingen op de planning staan ik hoop ook voor jullie dat je snel in je eigen huisje zit! Fijne dag weer allemaal
Top! Het weer is ook geweldig! We gaan zoals het er nu uitziet het eerste weekeind van augustus verhuizen, zo leuk!! Moet nog wel eerst heel veel afgemaakt worden, maar we zijn op de goede weg!
Goeiemorgen dames, Hoe is het hier?? Weekend even niks van me laten horen, heb meer op het politiebureau gezeten dan dat ik wat leuks heb kunnen doen helaas Mijn tas is afgelopen zaterdag gestolen met al mijn bezittingen erin. Gelukkig is de dader gepakt en heb ik mijn papieren, rijbewijs, id kaart en pinpasjes weer terug. Helaas missen mijn telefoon en fotocamer nog Druk in de weer geweest om dit op 1 of andere verzekering te kunnen verhalen. Waarschijnlijk kan ik het uit de inboedelverzekering halen, maar het is allemaal zo'n gedonder om alles te regelen, komt zoveel ellende achter weg.. Verder gaat het wel prima hoor, weinig tot geen klachten en moet mijn energie dan ook sparen voor mezelf en de kleine Wat was het heerlijk weer he afgelopen dagen! Ik moet vandaag nog even werken en dan morgen een heerlijk dagje vrij, ook wel weer even aan toe Iedereen een fijne dag!
Bibi, Jeetje wat een ellende zeg! Gelukkig het meeste weer terug! Maar idd een hoop geregel... Lekker genieten van je vrije dagje morgen ik ben dan ook vrij, heerlijk even hihi.
pfff hier weer een drukke warme werkdag erop zitten ik moet deze week 5 dagen werken, dus morgen ook weer. fijne avond!
Heey dames, Jeetje Bibi wat vervelend joh op het politiebureau, gelukkig de meeste papieren terug want als je die opnieuw moet halen bij de gemeente word je ook arm, ook al zijn ze gestolen je moet wel dokken. @mimime begin augustus dat is al lekker snel succes met alle voorbereidingen @yvke Werkse en na de reeks van 5 dagen even lekker uitrusten
Laatste dagje werken en dan lekker weekend fijn weekend alvast allemaal, wij gaan alvast druk klussen eisprong komt er binnenkort aan als het goed is
sow het is wel heeeeel erg rustig hier Ik ga lekker genieten van de zonnige dag, nog 1 week werken en dan vakantie!!!
Zo weer even bijgelezen! Prachtige taart Kimmarijn en mooie echo foto'à besjes.. fijn dat het goed gaat met de zwabberen onder ons.. Hier ook net als Yvke druk aan de klus, succes meid! Hoop dat je de vakantie positief af kan sluiten! Groetjes
Succes dames en veel plezier met klussen!! Hopelijk zien we hier snel weer foto's van positieve testen!
vandaag de meest vruchtbare dag volgens de banner, gisteravond geklust, dus ik vind het wel prima tis eigenlijk veels te warm haha! Ik kan midden in mijn vakantie testen, en gelukkig zijn we dan weer thuis dus ik hoop op een mooie positieve test over 2 weken en voor Melkchocolaatje ook! Onze pendels kloppen gewoon
Ik hoop het Gisteravond vruchtbaar slijm, dus eisprong zit er inderdaad aan te komen. maandagavond geklust, want manlief had gisteren nachtdienst. Dus elkaar maar heel even gezien, Ik denk vanmiddag maar weer even klussen... of zal het al te laat zijn?