@yfke, wat mimime zegt gewoon doen voor de zekerheid, kan nooit geen kwaad haha. Je eitje blijft ong 24 uur "goed" en de spermaatjes ong 4 dagen. Ben benieuwd...Spannend hoor
manlief wilde alweer meteen weggaan na het eten. Ik heb gezegd dat ie eerst mee naar boven moest nu dus maar weer 2 weken afwachten... Vrijdagnacht gaan we voor 8 dagen op vakantie, dus dit keer zal het wachten snel gaan
@yfke, JEEEEE ik ben jaloers hoor alles nog inpakken? wanneer vertrekken jullie richting kroatie. Is mooi daar, en lekker warm . Denk erom goed smeren
vandaag alles inpakken ja, we vertrekken vanavond rond 22.00u Ik heb er zin in!!! Tot over ruim 1 week
Wat een weertje deze dagen, zwangere dames houden jullie het een beetje vol? Hier zit ik inmiddels op de wachtbank, heb geen kwaaltjes die anders zijn dan vorige maanden, op een beetje lage rugpijn na.. Probeer er wat minder mee bezig te zijn en gewoon van het weer te genieten.. Mijn man en ik hebben beide een nieuwe fiets gekocht en gelijk zondag 25 km gefietst, gisteren ook 12 km met mijn moeder gefietst in de ochtend. De fiets die ik heb gekocht is mama proof Hihi. Breed stuur, lage instap, stevig frame en dubbele standaard! Dus zou leuk zijn als we eind deze maand een positieve test in handen hebben! Hier nog meer dames die met vakantie gaan? Zo ja waar gaan jullie heen? In September hebben wij pas vakantie, weten nog niet wat we gaan doen es een last minute...
Nou inderdaad, gisteren had ik er eigenlijk pas voor het eerst last van! En nu is het alweer voorbij! Maar ik heb nooit echt last vd warmte gehad. Leuk een mamafiets daar kun je weer een hele poos mee vooruit. Hier ook pas september vakantie Wij gaan naar curacao dus niks te klagen. Waar willen jullie heen?? Wanneer is je NOD?? Spannend hoor, tenminste ik vond dat wel. De dagen leken voorbij te kruipen en op 1 of andere ben je er toch mee bezig.
Ik had vroeger nooit zo'n last van de warmte, sinds ik zwanger ben wel dus de afgelopen dagen vond ik echt een drama! We zouden wel graag weg willen, maar dat moet voor de laatste week van augustus, want dat start de nieuwe baan van mijn vriend. Maar 4 augustus verhuizen we, dus of het nog gaat lukken, ik twijfel eraan!! Hopelijk heb je snel een posi test melkchocolaatje!
Dat is vervelend! Ik ben altijd een kou kleum en dat is nog steeds niet veranderd, ik heb nu ook koude voeten Oeiii ja dat word krap! Maar een weekendje is dan misschien wel te realiseren??
Ja hopelijk een weekeindje of midweeks ofzo, zijn nu lekker de nieuwe kasten in elkaar aan het zetten, de oude kunnen daar niet staan, die zijn 236 hoog en hier is het plafond boven maar 2.30 haha past net niet!
Haha een stukje er af zagen staat zo slordig he Klein leuk naar Curaçao ik heb er een aantal jaren gewoond, de christenvrouwen beklimmen zou ik in jou toestand maar even niet doen verder gewoon heerlijk relaxen en genieten! Hier sinds gisteren beetje bruinverlies dus ben bang dat info naders al heb ik dit eigenlijk nooit en stille hoop dat het nesteling bloed is.. Ga uit van het ergste iig..