en wij zijn weer terug, het was heeerlijk echt genoten samen heb sinds we terug zijn en zeurderig gevoel, menstruatieachtig gevoel... dus of het ook gaat komen??
Welkom terug fijn dat jullie het leuk gehad hebben! Zal nog even voor je duimen dat het wegblijft en jij een mooie plakker hebt! Ben idd blij dat cyclus weer korter is nu!
dankjewel voor het duimen jammer dat al je pendels niet klopte Mijn gevoel voor deze ronde is ook dat het niet raak is, ik heb op vakantie ook lekker veel in de zon gelegen had zoiets van, als het wel raak is, is het nog maar pril en anders laat ik alweer van alles voor iets wat er niet is. Vind het erg lastig. Heb wel geen alcohol gedronken, maar drink dit sowieso bijna nooit
Je hebt nu dus iig een mooi kleurtje gekregen, hier in NL hebben we ook mooi kleurtje op kunnen doen..
Ja ik heb een mooi kleurtje. Nu nog 2 weken vakantie. Dus hopelijk kan ik het kleurtje mooi bijhouden
welkom terug yfke, nog even afwachten hopelijk is het raak jammer melkchoco, op naar de volgende ei Hier ook last van de warmte en van bekkeninstabiliteit. Woensdag naar mensendieck. Morgen een gesprek met mijn manager over dat hele ziekmeldgebeuren pfff gezeur allemaal
Meiden, ik zit in spanning Ik ga denk ik morgen testen. Duimen jullie voor me?? mijn cyclus is sinds ik gestopt ben met de pil. (28, 28, 28) 28, vmk, 31, 31, ? ()= dat we nog met condoom deden. Toen meteen in ronde 1 zwanger en na de mk is de cyclus verlengd naar 31 Ik heb net even geteld en ik zit nu inderdaad op dag 31, dus ik vraag me af of ik nog ongesteld ga worden.... of zal het dan toch raak zijn? Ik voel namelijk helemaal niets al heb ik wel al 4 dagen nu een beetje buikpijn. en op vakantie halverwege kreeg ik opeens last van de zijkant van mijn borst. Als ik de bh uitdeed dan auwauwauw! Ik kreeg zelfs flinke steken. Maar ik dacht/denk dat mijn borstspier verrekt heb? Maar nu heb ik er nog steeds een heel klein beetje last van, alleen de zijkant van mijn borst richting de oksel doet pijn als ik mijn bh uit heb. Iemand van de zwangere dames die dit herkend?
hallo, ik en mijn partner willen heel graag een gezinnetje stichten. ik ben eind december 2012 gestopt met de pil die ik 4 jaar gebruikt heb. ik zou 3 augustus ongesteld moeten worden dus even afwachten nog. ik heb de afgelopen maanden allerlei kwaaltjes al gevoeld zoals pijnlijke borsten, misselijkheid, buikpijn etc maar tot nu toe was het niet raak. heb ook geen idee wanneer ik een eisprong heb ik voel dat niet en weet ook niet wat ik zou moeten voelen.
Spannend yvke Hier ook nog steeds last van me borsten en inderdaad vooral aan de zijkant. Als ik een bh aan hem heb ik er niet zo heel erg veel last van, maar als ik naar bed ga en bh uit doe ben ik niet blij met die dingen zeg maar. Heb er ook veel last van als ik op me zij lig.
Thnx voor je reactie Ik ben benieuwd. Heb een beetje een opgeblazen gevoel nu en honger Nog steeds geen ongi of tekenen van...
Spannend yfke , ik had geen last van steken in mijn borst. In het begin van mijn zwangerschap had ik helemaal geen kwaaltjes. Alleen als ik terug denk moest ik vaker plassen en was ik sneller moe maar ik dacht er toen niet aan dat ik misschien toch zwanger was, dacht dat het door de vakantie kwam Welkom jacqualina, spannend hoor nog even afwachten tot 3 aug
Oewww spannend Yvke!! Klinkt wel goed! Veel vrouwen voelen eerst niets! Ik had alleen pijnlijke borsten verder ook niets dat kwam pas later. Ik kom morgenvroeg kijken en ik hoop een mooie test te zien
Welkom jacqualina hoop ook voor jou dat het raak is. Hier aan het wachten op nieuw ei. Heb me weer voorgenomen om lekker van de maand te genieten met zijn tweeën en we zien wel..
En Jacqueline, geen optie om ovu testen te gaan gebruiken? Dan weet je in ieder geval wanneer je ei is! Die kwaaltjes komen ook van je ongi cyclus, je lijf moet het weer zelf doen ipv dat alles kunstmatig gebeurd via de pil.