he meiden, gezellig jullie hier allemaal weer te zien, nu wel weer wat vaker langs komen he ben nog steeds niet ongesteld, maar wel negatief getest vanmorgen balen dus!!
Balen yfke, maaaar wat melkchoco zegt geen bloed geeft moed. Ik zelf teste ook op mijn nog negatief, toen twee weken op vakantie geweest, bij terugkomst toch nog maar es testen en toen volgens de clearblue 3+. Wie weet test je morgen over overmorgen positief. Hoop het heel erg voor je!! Melkchoco, succes met de volgende ronde !!
We gaan weer gelijk op Yvke misschien bedoelde de pendelaars met juli de geboortemaand.. onze tijd komt nog wel wie weet wat de volgende ronde brengt!
haha, wie zal het zeggen Ik hoop toch echt dat we alle 3 (Puggie, jij en ik) deze maand WEER een positieve test in handen mogen hebben Dan zou het betekenen dat we in Mei 2014 zijn uitgeteld, dat vind ik wel een hele mooie maand, niet meer hoog zwanger met bloedheet weer en lekker lang zomervakantie.... daar gaan we voor!!!
Hoi lieve meiden, Jeetje wat heb ik me hier al lang niet meer laten zien! Ik moet toegeven dat ik er een beetje depri van werd, ik zat in meerdere topics en ik was bij bijna nog de enige die niet zwanger was (en actief meeschreef). Dus de laatste ronde ben ik eigenlijk niet meer online geweest.. Maar de laatste ronde duurde lang en wat hebben we ons best gedaan met klussen!! Echt de hele ronde om de dag geklust en dan ga je wachten wachten, wachten. Ik zou ergens tussen afgelopen zaterdag en komende woensdag ongi moeten worden (jaja, de ene maand heb ik een cyclus van 26 dagen, de andere van 35 dagen)... En vanmorgen werd ik wakker.. En ik eet nooit gelijk, maar na een half uur MOEST ik echt eten, want ik was kots en kots misselijk. De afgelopen dagen had ik wat pijnlijke borsten.. Maar ik had geen testen meer in huis, dus ik ben vanmiddag naar de KV gegaan om testen te halen en heb het net met middagurine gedaan. En normaal zijn mijn testen altijd omo wit.. Maar nu niet.. Maar het tweede streepje is zo licht, dat ik het er echt spaansbenauwd van krijg... Wat een ego bericht, maar ik moest het ff delen!!
Hej meis, Van dit topic zijn melkchoco en ik ook de enige die niet (meer) zwanger zijn. Ik ben wel super blij voor je en hoop dat je snel een knaltest hebt
O kira war spannend!! Ik duim super hard voor je dat je over twee dagen een nog duidelijkere hebt! Kun je hem op de foto krijgen? Ben wel benieuwd!! Voorzichtig gefeliciteerd!
Morgen ga ik beide testen online zetten, om de "zwanger 2-3" op de digitale test kunnen we echt niet heen. Yes! @yvke & melkchoco, voor jullie ook gauw een positieve test meiden!
hier behoorlijk last van de ongi, pfff behoorlijke buikpijn. Sinds ik weer gestopt ben met de pil, weet ik weer goed waarom ik er ooit aan begonnen ben heftige menstruatie Hopelijk is dit de laatste voor de komende 9 maanden
Gefeliciteerd kira!! Kom je ook naar ons andere topic?! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/433679-net-gestopt-de-pil-wie-meer-voor-1e-kindje.html Hier gaat het ok, begin een beetje bij te komen van alle gebeurtenissen van een paar weken geleden, en nu zijn we vol aan het verhuizen, eindelijk naar het nieuwe huis!! Olé!!