zo grappig om te zien dat al die mensen hier pendelen! ik pendel al bijna vijf jaar ofso xd ik ha nie bedacht om dat toe te passen op mijn kinderwens, maar dat is misschien wel leuk!
Hoi! Wij ook Ik ben in februari gestopt en ondertussen al 39 dagen overtijd, 3x een negatieve test! Maar we wachten rustig af ^^
Balen is dat dan he? Je weet niet waar je aan toe bent. Hoe lang zit je inmiddels al te wachten? Wat is pendelen! nog niet van gehoord
Mimime dat is balen voor je hoop de volgende ronde beter ik duim mee voor allemaal trouwens. Ik liep vandaag in de stad btw en moes me echt in houden om niks te kopen Iedereen weltrusten
Zo, eerst weer even een aantal pagina's terug gelezen... Welkom aan de nieuwe mensen, nog meer gezelligheid! Wij hebben eerst 5 jaar een appartement gehuurd en hebben vorig jaar een huis gekocht. Een 2-onder1 kap met 3 slaapkamers. We hebben dit huis helemaal opgeknapt en verbouwd, zijn er negen maanden bezig geweest maar nu is het wel helemaal naar onze zin Alleen de tuin nog, daar gaan we dit weekend mee beginnen.. In welk deel van het land wonen jullie? Ik woon vlakbij zwolle.. (Grens Gelderland/Overijssel)
Dank dames, zal morgen wel flink doorzetten zo te voelen, dus morgen maar weer dag 1 van een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Grom m'n vriend is even weg, toch valt er nu dan even een traantje, wilde me een beetje groot houden. Het is pas ronde twee, dat weet ik, maar toch even verdrietig.
Die traantjes heb ik ook al gelaten hoor. Het blijft altijd moeilijk. Je wilt het met alle liefde hè. Dat is zo moeilijk. Hier nu richting me ovulatie van ronde 3. Heb voor deze maand maar ovulatie testen gekocht om me ei te vinden ( lijkt wel Pasen haha) Van je menstruatie naar je ovulatie is zo kort maar andersom lijkt het wel eeuwen te duren haha. We gaan er voor ronde nummer 3. Wil alle dames veel geluk wensen en we hopen op een positieve test voor iedereen natuurlijk
Nou ik had afgelopen zondag al ongesteld moeten worden Gisteren 2x a 3x wat bruin slijm bij het afvegen maar daar bleef het bij. Alleen nu ben ik es even gaan terugdenken.... Vorige maand de pil nogal slordig geslikt zou ik misschien afgelopen maand een eisprong hebben gehad?? Dat dit evt innesteling kan zijn? Het zou natuurlijk allemaal wel heel toevallig zijn maja ik zat wat rond te kijken hier op het forum en mijn klachten inclusief bruin slijm komen opvallend veel voor tijdens innesteling, maar goed het is allemaal gis werk en waarschijnlijk verbeelding maar ik wilde mijn 'zorgen' toch even kwijt Kijk maar eens even op het pendel forum, staat onder aan de begin pagina!! Het is natuurlijk niet echt betrouwbaar maar wel leuk.
Goedemorgen, Sorry dames ik heb nu geen tijd om alles terug te lezen helaas, ik moet nu gaan werken tot 17.00u en daarna een druk weekend. Dus zal wel maandag pas weer hier zijn, dan is ook mijn NOD Spannend!! Al heb ik een gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden... we hebben deze maand ook niet "actief" geklust en alleen 2 dagen voor mijn eisprong... Fijne dag allemaal en een heel fijn ZONNIG weekend gewenst
Goedemorgen allemaal. Vraagje. Is innestelingspijn te vergelijken met menstruatiepijn? Heb krampen maar volgens cyclus moet ik pas woensdag ongesteld worden. Ik voel het nooit zo lang van tevoren. Begint steeds spannender te worden. Kan mijn lijf me zo voor de gek houden? Nog even geduld. Kijken wat het weekend brengt.
Zo nou de tranen zijn gedroogd, op naar de volgende ronde. Het is niet normaal hoe lang die dagen duren van ovu tot ongi! En wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg! Ookal doe je nog zo je best om niets te zoeken!!
straks mag ik weer gaan werken tot zes! jippiee..... om de woonvraag te ebeantwoorden kk woon in riel, dat is een klein dorpje vlak bij tilburg.