Ik had precies hetzelfde, op werk is niet echt handig. Ik testte meestal rond 18.00 uur. Ging dan voor 16.00 u plassen en dan 2 uur niet meer, en stopte met drinken. Als ik dan net thuis was testte ik, ging op zich prima. Wel een tip: ik heb de eerste maand mijn piek gemist. Als je ziet dat het streepje donkerder wordt, maar nog niet positief is, is het verstandig om twee keer per dag te gaan testen, dus ook een keer 's ochtends. Dan mis je je piek zeker niet. Maar ligt misschien ook aan mij, dat ik weinig hormonen heb of een korte piek.
nee.nog.niet gedaan xd ik had zoiets van dat komt wel... al ik een gewone cyclus van 28 dagen heb, dan heb ik vandaag mijn ei! klussen vanavond dus
Dank, denk dat ik ook zo ga doen met de tijd en anders inderdaad eventueel de ochtend erbij. Volgens de app womanlog die ik heb op me telefoon zou het dinsdag moet zijn, ben benieuwd hoe de testen er dan uit komen dat het gelijk is of niet.
Hallo allemaal, Ik ben 27 en mijn vriend 28. We zijn bijna 2,5 jaar samen. Wij gaan ook voor ons 1e kindje. 25 maart heb ik mijn laatste pil gehad en 29 maart heb ik mijn ontrekkingsbloeding gehad. Nu wachten op mijn 1e echte ongesteldheid. Stiekem kan ik haast nergens anders meer aan denken, lijkt me zo mooi om mee te maken. Heb echt het gevoel er klaar voor te zijn. We zijn benieuwd hoelang e.e.a. zal duren. Gr.
Leuk!! Nog meer nieuwe dames! Hier ook nog geen ovu testen, word ook een beetje zenuwachtig van net idee en het gedoe, eerst maar even kijken of het op de normale manier lukt haha! Ik gebruik ook womanlog, ideaal!
Moeilijk he? Wachten, 'mag' je eindelijk zwanger worden, kun je het niet eens gisteren al zijn! Ik denk dat ik al 10 jaar uitkijk naar het moment dat ik zwanger ben!! Dus dan duurt elke dag me nu echt veeeeel te lang!!
Ik kan ook niet wachten!! Wij zijn er helemaal klaar voor In ons hoofd bedenken we al een kamertje etc Womanlog is echt ideaal!! Miss wat voor jou. @Sterrentje!?? Ze hebben ook een versie voor zwangere vrouwen, hopelijk kunnen we die snel installeren!
Ik was zo nieuwsgierig naar wat pendelen is, dat ik op onderzoek ben gegaan. Moet nog even wachten op antwoord, maar ben benieuwd! Wel een leuk idee
Haha ja! Die wil ik ook wel! Heb de zwanger app van zwanger.nl, die vind ik niet zo, hij klopt niet qua week, als je in week drie zit zegt hij week twee!
Hier ook verzoek gestuurd om pendelen, snapte eerst niet helemaal hoe het moest, kreeg van 1 dame een nogal onvriendelijk antwoord terug, had het dus niet helemaal begrepen, oeps, sorry!
ik heb P tracker als app op mijn mobiel, die is ook heel handig en staat op de app lijst als een bloemeyje met een wachtwoord, dus niet iedereen kan erin neuzen! (is ook heel prettig xd )
Ja Womanlog ook als bloem en kan ook metwachtwoord, heel fijn! Kun je ook aangeven wanner je hebt geklust en wat voor symptomen je hebt enzo, best grappig
@mimime: Ai, stond er bij dat ze alleen pendelt als zij zegt dat ze verzoeken behandeld? Waar ik een berichtje heb gestuurd stond niks bij wanneer ze pendelt ofzo dus denk stuur een berichtje. Nog geen reactie dus weet ook niet of ik het goed gedaan heb
Ik had alleen het eerste forum gelezen, verderop stond een forum dat ze alleen bepaalde tijden deed, bedoelde het niet verkeerd dus! Heb nu Siepie en Zuurtje een PB gestuurd, kon van hun vinden dat het per PB ging en dat ze pendelen als ze tijd hebben (uiteraard!)
Begrijpelijk. Hebben natuurlijk ook een leven buiten het forum haha dan heb ik het ook goed gelezen ik heb ook naar zuurtje gestuurd ben benieuwd!
Ben ook maar meteen die womanlog aan t downloaden voor de iPad. Beter dan dat gekrabbel in m'n agenda. Goeie tips hier! Zo leren we nog wat haha
Vorige bericht is niet geplaatst zie ik :s maar ik heb nu dus ook womanlog geïnstalleerd is toch makkelijker bijhouden dan in je agenda
goed bezig ik vind het zelf ook goed duidelijk, de symbolen zijn eenvoudig en je kan zelf nog een notitie toevoegen