Eerste pendel! Juni, een jongen! Zou leuk zijn zeg! Al ben ik er van overtuigd dat het een meisje wordt hahaha, laten we hopen dat juni klopt!
ook ik gebruik womanlog , fijne app is het. volgende ronde wil ik denk ik eens ovulatietesten gaan gebruiken om te ontdekken wanneer mijn eisprong precies is. (tenzij het deze maand raak is natuurlijk, dan hoeft het niet meer maar daar gaan we nog maar niet vanuit, al zal het wel heel leuk zijn natuurlijk!
@ mimime: Oeh spannend of t uitkomt! Ik geloof er stiekem altijd wel in. Zit nog op m'n pendel te wachten denk dat ik even verder ga kijken bij andere pendels. Neem aan dat je in juni dan zwanger bent toch of bevaldatum?
Die app gebruik ik ook !!! Fijne app Aankomende week me ei week!!! Dit is dan ronde 3 Begin het soms wel zat te worden elke keer die spanningen rond de menstruatie haha
Ja ik geloof er stiekem ook wel een beetje in! Nee dat is zwanger (bevruchting)! Maar wat grappig is, als m'n cyclus zo doorloopt heb ik in Juni toevallig 2 eisprongen, helemaal aan het begin, en helemaal aan het eind haha! Dus nog twee kansen ook!
Erg he? En dan is het pas ronde 3, hier ook! Moet zeggen dat ik niet uitga van de eisprong die de app aangeeft, die kan natuurlijk niet in je lijf kijken! Maar je weet mooi op welke dag je bent en wat je voelt, meet of test kun je wel mooi kwijt!
Dan moet dat helemaal goed komen! We zullen zien Wel leuk zo om te kijken wie er uiteindelijk echt zwanger is
Gedaan! Ik heb naar siepie en zuurtje gestuurd nu nog even afwachten. Hebben jullie zelf al een vermoeden wanneer en wat je krijgt?
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Net gestopt met de pil (28 maart de laatste pil geslikt). Ik was van plan om het gewoon rustig af te wachten allemaal. Maar ik ben er nu de eerste maand al heel erg mee bezig. Van alles lezen enzo. Ik heb nu al het idee dat ik al innestelingsbloeding heb gehad en sinds paar dagen ontzettende pijn aan mn tepels. Maar ja gewoon even afwachten of ik volgende week ongesteld wordt. Woman log vind ik idd ook een erg handige app. Ik zie dat jullie het hebben over pendels..vraag me af wat dat is? Ik vind iig het leuk om ervaringen te kunnen lezen van andere mensen die met hetzelfde bezig zijn! groetjes
Welkom clau1983 Ik was ook van plan alles rustig af te wachten. Mijn man vond dat ik maar eens een boek moest kopen en zodoende ben ik er helemaal mee bezig. Pendels kun je vinden bij forums onderaan de pagina. Moet je maar even lezen
Ja eerste 2 rondes ging ik er wel een beetje van uit maarja ach nu niet meer. Ben nu ook bezig met ovulatie testen dus ben benieuwd!!! Mag ik vragen wat pendelen inhoud en wat mensen allemaal kunnen pendelen ????
Jaaaa nu wordt ik wel een beetje nerveus (is dat raar?) had t nog niet zo snel verwacht! We zullen zien, een meisje vind ik wel heeel leuk. Daar heb ik al wel een naam voor
Pendelen is als het ware "voorspellen" wanneer je bevrucht/ zwanger bent en wat het geslacht zal worden.
Hoe ze precies pendelen weer ik niet, maar pendelen op beslag en maand bevruchting. Bij forum, onderaan bij diversen vind je het pendel forum en meer info!
Hihi het lijkt zo concreet als je het ziet staan, ookal weet je natuurlijk wel dat het net zo goed niet kan kloppen!