Ik ben benieuwd!! Ik ben na het stoppen met de pil helemaal niet ongesteld geworden tijdens mijn stopweek
Pff ja zou ik ook hebben! Ik ben zo lomp vandaag; denk al twee dagen dat ik ineens blind aan het worden ben! Zag met een oog zo slecht ineens. Heb ik al twee dagen 2x een rechter lens gedragen! En ik begreep het maar niet... Pff nu ziet de wereld er weer een stuk mooier uit
Ja ze hadden de stickers verkeerd geplakt, de L op mijn rechterlens en andersom... Was me eerder wel opgevallen, maar was toen te lui om het te wisselen en daarna vergeten. Begreep er niets van. En toen wist ik het weer...
Hihi Ik denk dat ik er morgen een testje aan waag....!! Aangezien ik de laatste 2 maanden de pil weleens vergat en nogal darmproblemen heb gehad (diarree) En anders moet ik het gewoon afwachten
Spannend en succes! Ik ga misschien zaterdag een test doen als ik dan nog niet ongesteld ben, maar had me voorgenomen dat niet zo snel te doen. Alleen nu ik hele dag zo misselijk was enzo.. En nog steeds een beetje, denk ik toch dat als ik vrijdag niet ongesteld ben een test ga kopen. Whaa!
Weer nieuwe mensen, leuk! Het kan Joyce, kan ook ontpillen zijn, of een virusje, of gewoon toeval hahaha! Als ik m'n best doe kan ik zelfs tijdens mijn ongesteldheid nog redeneren dat alles wat ik voel zwanger is! Dat is het ergste, je lichaam en gedachten maken je helemaal gek en houden je ook geregeld voor de gek!
ja erg hè? Ik weet het ook niet, zou wel heel snel zijn anders.. Maar nu kan ik helemaal nergens anders meer aandenken haha! En had nog zo gezegd dat ik alles rustig zou aankijken en niet snel zou testen als ik iets anders zou voelen. Lijkt nu al te mislukken - bloos -
nou, mijn nod was dus gisteren en ik ben nog steeds niet ongesteld mocht ik vandaag niet ongesteld worden dan ga ik morgenvroeg nog maar eens testen... Ik vind het zo vreemd, zaterdag negatief getest en normaal wordt ik altijd op zondagavond/maandagmorgen ongesteld, nooit later... of zal mijn lichaam me lekker voor de gek houden
Als zo/ma je NOD is, was het zaterdag waarschijnlijk gewoon nog te vroeg! Elke twee dagen verdubbelt de hoeveelheid hormonen als je zwanger bent, maar er moet voldoende zijn voor de test het ziet Dus niet ongesteld is moed houden!!