Precies! ik voel het ook nooit als ik mijn eisprong heb... nooit gevoeld ook wij klussen net zoals jullie ook regelmatig en daarom zal het wel raak zijn... ooit xD mijn lichaam zit me waarschijnlijk nu voor de gek te houden... misselijk, hoofdpijn, buikpijn... you name it i have it -.-
bloed uit mijn mond kan vrij normaal zijn... ik heb verschillende vullingen en slaap met mond open xD soms gaat dat bloeden... nee voel me nog steeds vreselijk -.- en dan te bedenken dat ik straks ook nog moet gaan werken!
na de klussessie van gisteren, bij het slapen gaan (een uur later) opeens steken in mijn onderbuik... nu lijkt het wel weer rustig te zijn allemaal.. krijg net een melding van predictor binnen dat ik vanaf vandaag mogelijk in mijn vruchtbare periode zit en dat zaadcellen het max 72 uur overleven in de baarmoeder. vanavond maar weer aan de klus of toch maar wachten tot morgen.... daar gaat de romantiek....
Ik zeg klussen! Vruchtbare periode is niet meteen eirsprong toch? Nog een beetje extra kan geen kwaad
om de dag is zelfs beter als iedere dag zeggen ze, Ik ben nog steeds niet ongesteld Als het deze ronde echt raak zou zijn, dan val ik van mijn stoel, haha. Wij hebben deze maand helemaal niet veel geklust en er niet extra opgelet en is pas ronde 1 Morgenvroeg ga ik weer testen, kijken of nu de streep duidelijker is Ik ga nu werken, fijne dag allemaal
hoihoi! ik heb dus echt geen idee hoe mijn cyclus zit, zoals al eerder aangegeven mijn vriend denkt echter dat ik zwanger ben. waarom? omdat ik allerlei kwaaltjes heb die horen bij een zwangerschap. ik denk dat dit ook nog kan komen door het ontpillen... wat ik niet hoop!
Gisteren gehoord dat mijn contract niet wordt verlengd.. Klussen was ik dus niet echt voor in de stemming... Vanavond gaan we er weer voor!!
yfke, kben benieuwd! Zelf loop ik wat achter op jullie haha, morgen laatste pil, dan mn nep onge, meestal pas 4 dagen later. en dan is zien hoe mn lichaam gaat reageren zo zonder pil. De haast is er hier (nog) niet! Komt het dan komt het, lekker vrijblijvend nog! hihi. Succes.
@ yvke: zou wel heel mooi zijn! Ik duim voor je morgen @ suus: balen van je contract zeg! kun je net niet gebruiken nu..
Nou dat zou toch geweldig zijn!!! @suus hè wat balen!! Wanneer loopt dan nu je contract af? Heb je tijd om wat anders te zoeken? @holidays Welkom! Hoe oud ben je? Heb je al meerdere kindjes? We zijn hier altijd erg nieuwsgierig naar nieuwelingen
Vanwege een mega slechte omzet, ik kan de cijfers van het bedrijf zien, had ik gevraagd of ik het op tijd mocht weten. Gelukkig hebben ze dat gedaan. Heb nu 2 maanden de tijd. Maar qua timing idd erg vervelend..
ik heb weer eens gependeld ;p als.ik mijn pendel moet gelopen wordt ik bevrucht in april en wordt het een.jongetje