Hee meiden, Sinds vrijdag heb ik echt pijn onder in mijn schaamstreek en lage pijn in mijn rug, sinds gister heb ik hele gevoelige tepels. Zou het kunnen dat mijn eisprong eraan komt? Heb deze namelijk nog niet gevonden/gehad.. Iemand ideeën?
Had ik eergisteravond en gisteren ook. Steken ook rechtsonder in m'n buik. Had t nog nooit eerder gevoeld dus denk dat dat m'n eisprong was. Lijkt er bij jou ook op als ik dat zo lees. Of idd ongi?
ik hoop.ook.dat het een goede rede is! niet om te zeuren ofso... maar die buikpijn komt mijn neus uit!
Linda, klinkt als eisprong! Sterretje; snap wel dat je er klaar mee bent, hoop voor je dat het doel goed is!
eof.... vijf mei dan hebben we een bbq op de voetbalvereniging van mijn vriend.... een excuus zoeken om niet t drinken !
Ik zit net te denken hè. Als ik gisteren m'n eisprong heb gehad, dan zou ik rond 11 mei weer ongi worden. We zouden de aankomende ongi afwachten en dan beginnen met "klussen" voor een baby. Dan zouden de pendels alsnog kunnen kloppen wie weet sterrentje heb je toch gelijk
Hey hey tnx, Nou haha we gaan niet echt heel erg proberen maar als we gaan 'klussen' klussen we maar niet perse op de juiste dagen enz. En echt wachten 1 of 2 maanden dus ook niet. haha dus echt vrijblijvend en dan zien we wel. hihi. Apart hé, de meesten kunnen niet wachten en wij hebben zoiets van nja we zien t wel. Het maakt toch ook niet echt veel uit om 1/2 maanden te wachten toch of wel? Hoe ver ben jij? Zo veel berichten in dit topic! haha Grtzz
Ah zo! Ik heb 14 maart m'n laatste pil gehad. 4 dagen later m'n nep ongi gehad en 18 april m'n 1e echte ongi gehad. Ik wilde nu nog 1 ongi afwachten om te kijken hoe m'n cyclus ongeveer loopt en te kijken wat m'n lichaam doet. Na deze ongi willen we gaan voor een kindje, maar ook wat jij zegt gewoon doen en dan zien we wel. Niet met ovulatietesten enz. Wel opletten of k mijn eisprong voel natuurlijk zodat ik een beetje weet waar ik zit in m'n cyclus
Hey das bij mij ook, na 4 dagen word ik dan onge, dus dat zou woensdag moeten zijn hihi. Ok je wacht dus echt bewust nog eventjes. Ja bij ons hoeft het ook niet perse deze maand raak te zijn hoor maar ja mocht het wel zo zijn, ook best. Dacht dat vroeger ook hoor dat ik dan perse nog even 2 a 3 maanden wou wachten maar las dat dat niet zo heel erg nodig is? Dat het meer is dat je beter kan uitrekenen wanneer enz? Correct me if im wrong hhi. Ja is wel fijn he om gewoon vrijblijvend te doen en (nog) niet die haast te hebben. Dat kan altijd nog en ovutesten ook! haha. Nou nog ffies dus alvast succes hihi Oh en trouwens heb je verranderingen gemerkt na stoppen van de pil?
Klopt, je hoeft tegenwoordig niet meer perse menstruaties af te wachten omdat ze een termijnecho kunnen doen om te kijken hoe ver je bent, maar is meer voor je eigen controle mocht t bij ons ook maanden gaan duren en ik ben onregelmatig ongesteld dan kan ik altijd nog ovulatietesten doen! Wat ik wel echt heb gemerkt is dat m'n ongi's heftiger zijn en dat m'n libido vergroot is hihi Succes!
Ja omdat ik dat las dat het dus verder niet uitmaakt als je eerder zwanger zou raken dan die paar maanden dacht ik nou dan zien we gewoon wel. Ja zoiets heb ik ook als het langer gaat duren kunnen we ook eens testen e.d. Ok ja volgens mij waren mn ongi's vroeger ook wat langer dan met de pil. Met pil ben ik er vlgns mij met 5/6 dagen vanaf en vroeger zonder pil duurde het vlgns mij zeker 7/8 dagen! Ok dat libido verhaal is natuurlijk geen probleem hahahahaha
ik heb geen rijbewijsxd dus dat gaat hem niet worden xd spastische darm en geen alcohol mogen drinken ?! (dat heb ik serieus)
Hm nee dat wordt em niet.. Is bij spastische darm niet alleen bier een trigger? Je kunt t altijd proberen of ze erin trappen, maar als je meestal wel drinkt dan valt t wel op
Onee lees nu net dat alcohol in t algemeen een trigger is. Enne je bent aan de antibiotica? Mag je ook niet drinken