Net toch even een ovulatietest gedaan, en ik zou tussen24 en 48 uur een eisprong hebben.. Nu weet ik gelijk waarom ik zo pijn had in buik en rug... We wachten nu nog een ongesteldheid af en gaan dan voor het echie! Spannend!
slim! is het normaal.om.dat te slikke. bij spastusche darm? want mijn zus is doktersassistent.. en als het bs is weet ze het zo xd
Ik heb het ook weleens gehad als ik er een periode heel erg veel last van had! Ha zei dan miss heb je wat kleine ontstekingen dus AB is dan het enige wat helpt
Nou ja en anders is het voor je blaasontsteking of iets anders waar je ab voor moet nemen? Ik ga over een nog sterkere smoes nadenken
Zou super zijn als we allemaal snel zwanger worden en dan een nieuw clubje openen in het " ik ben net zwanger van de eerste" groep
Dat zou erg leuk zijn!! En waarschijnlijk ook de eerste ronde al Ik krijg nu al testdrang terwijl dat nergens op slaat
Nope is niet zeker. Als ik dit weekend m'n eisprong had en over ongeveer 14 dagen ongi word dan heb ik een cyclus gehad van 24 en de vorige was 31. Maar als je em nu weet te voelen je eisprong dan heb je een hulpmiddeltje als je voor de echie gaat
jippie.... een verjaardag! de hele.dag bezig geweest met vrienden van mij en hun kleine... o.ja en de jarige... die kan ik niet zo goed hebben
de.vriendin van een vriend van mijn vriend..... snapje? n die kijkt me altijd lelijk aan enzo... gedver
Altijd leuk zulke verjaardagen.. Ken t! Maja je kunt niet met iedereen een klik hebben toch alleen altijd zo balen als je dan mee MOET