Had ze soms een goede bui? Ik ben ook al weer terug van verjaardag schoonzus! Manlief heeft namelijk nachtdienst
ja, verhuis maar lekker allemaal met mij mee, en allemaal in ronde 1 wer gaan ervoor, zoals jullie hebben gezien, kan het gewoon
ik denk het ja... xd het was wel jammer dat behalve de jarige en haar vriend ik niemand kende -.- (iedereen die er zou zijn die ik kende waren op het dorpsfeest)
Hoop het Yvke! En dat is een goed streven sterretje! Hoop dit weekeind weer een ei te bespeuren en twijfel of ik hierna ovu testen zal proberen, maar dat vind ik nogal een dure hobby!
ik heb zelf ook geen ovu testen gebruikt om dezelfde rede als jij het hier zegt, het is nogal een dure hobby. het gaat uiteindelijk wel gebeuren! zo stond ik er tegenover
ik heb de VK gebeld en zij zegt dat ik moet afwachten en woensdag moet terug bellen. Ze kan me dus niet geruststellen
Dit weekend even lekker uit aan het rusten in belgie. Morgen weer naar huis.. Heerlijk aan het klussen geweest dus hopelijk is het raak geweest! Had gisteren als het goed is mijn eiersprong. Weinig of eigelijk niets gevoelt. Als het raak is vanaf wanneer jan ik dan ongeveer kwaaltjes verwachten?? Ben heel hard aan het duimen voor mezelf en de rest van jullie die bijna mogen testen!!! Hopelijk allemaal raak deze ronde
de kwaaltjes verschillen bij iedereen, ik kreeg het anderhalve week voor mijn NOD (toen begon het) ik moet nog tot zondag voordat mijn NOD is. met behulp van de calculator hier op de site, kan je berekenen wanneer je vruchtbaar bent en wanneer je mag testen.
Dat is heel erg naar! Helaas kun je alleen maar afwachten ben ik bang! Het hoeft niks te betekenen, dat menstru gevoel kan het oprekken van je baarmoeder of banden zijn, en bloed een geknapt vaatje tijdens het proces in je baarmoeder. Maar het kan ook wat anders zijn natuurlijk :x Duim voor je dat het gewoon goed blijft plakken deze beeb!!
Oh jeetje ik hoop dat het mee valt en niet is wat het zou kunnen zijn zeg maar.. hopelijk snel duidelijkheid..