Ja het ziet er lekker uit! Ik ga vandaag naar het animal event dus hopelijk is het in het zuiden ook zulk mooi weer!
aanstaande zondag kunnen we testen! als het positief is gaan we het op moederdag aan de familie vertellen. (mijn ouders en broers en zussen en die van mijn vriend) we willen het ze zo vroeg vertellen omdat ik neit over een paar weken meot vertellen... ja ik was zwanger maar ik heb een miskraam gehad... snapje?
Dag dames! Het lijkt heerlijk weer te zijn, helaas mag ook ik werken tot 6. Morgen ook nog de hele dag dus krijg weinig mee van het mooie weer ben ik bang. Hier voel ik al wat krampjes zo nu en dan, denk dat mijn ongi eraan zit te komen. Iedereen een hele fijne dag!
ik ben inderdaad heeeeeeeel zenuwachtig! zowiezo voor de.test aankomende zondag maar ook voor de reactie die komen....
Ik hoop dat je alleen maar mooie reacties krijgt hoor! Hier is deze ronde wel klaar, ik verwacht dit weekeind mijn ei maar mijn vriend is hals over kop naar zijn ouders in Drenthe vertrokken omdat de uitslagen van de scan van zijn moeder heel slecht zijn (heeft al 1,5 jaar alvleesklier kanker, is geopereerd enz enz) Dus klussen zit er ff niet in! Volgende ronde weer een kans
Blegh wat is alleen slapen toch verschrikkelijk. Verdriet om mijn schoonmoeder, mijn vriend die niet naast me ligt... Ik vind het niks leuk Nu al klaarwakker maar echt onwijs moe, bah!
ik kan ook nooit slapen als mijn vriend niet naast me ligt.... dan gebruik ik slaappillen op natuurlijke basis om in slaap te kunnen komen
morgen mag ik testen!!! vandaag geet het soms goed en soms slecht.. ik was vanmiddag bij het nieuwe huis kijken van mijn ouders en toen ging het goed. maar ik zit nu op de computer een beetje te lezen en typen en nu gaat het slecht -.- grrrrr
Pfff, zenuwen gieren door me heen, gister en vandaag buikpijn, kan me vinger er niet op leggen of het ongi pijn is. Ook wat steken in mijn lies gehad en steekjes in mn buik. Aaaargh! Wordt er ff gek van!
Vandaag mijn nod. Tot op heden nog niks van een ongi te bekennen. Zal mn lichaam me nou weer voor de gek hebben?
Spannend bibi! Rest ook spannend! Ik heb een plekje bij de Bp gezocht langs de snelweg. Op weg naar mijn vriend en ernstig zieke schoonmoeder in het noorden. Twee uit in de auto, nu even dodenherdenking pauze.
Ik verwacht gewoon ongesteld te worden Mimime, kan het nooit tegeb vallen. Mn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehad
het lijkt erop dat ik meteen een normale cyclus heb na het stoppen met de pil.. gestopt 3 april 8april menstruatie na stoppen pil en nu licht rozig bloed dus als dit doorzet tot echt een menstruatie dan zit ik dus netjes op 27 dagen verder ook geen ontpillingsverschijnselen gehad. hopelijk blijft het zo positief!
vandaag een testje gedaan... hij is negatief :-! over een paar dagen moet ik ongi worden (altijd drie dagen lter) dan nog maar een testje doen