Hij had allemaal 10'en en 9'ens maar 3 0'en voor vlak apport, zit tijdens volg en vak. Eerste twee had ik verwacht laatste is jammer want dat kan hij! Was wel de 1e keer idd! Dus doen het gewoon nog een keer! Behendigheid is leuk maar Benji is al 10, dus dat is niet meer verstandig! Hij was al 8,5 toen hij bij ons kwam, zonder enig apèl! Helaas kan ik dingen als steppen niet door de ME, vind ik jamner! Maar beleef erg veel plezier aan G&G, hij wordt er ook stabieler van, dus dat is fijn!
Goedeavond, Wat jammer dat jullie gezakt zijn Mimime. Wij hebben vandaag een nieuwe tv gekocht. Met ambilight, 3D en smart tv Dus we gaan zo een 3D film kijken... Fijne avond !!
3D is erg mooi!!! Hebben we hier ook, best wel bijzonder dat 3D Hier zitten we de hangover te kijken, wel grappig ook al hebben we hem al gezien! Fijne avond! Ps. Iemand al een ei gespot?? Het word weer spannend de komende weken
ja was erg mooi Mijn ei is vorige week geweest, maar hebben we niets mee gedaan ik hoop netjes over 1 week ongesteld te worden en dan gaan we er weer voor....
Ook aan het wachten op mijn ei, als het goed is binnen 4 of 5 dagen. Ondertussen druk aan het klussen.
Spannend is het zeker weten. Hoop zo dat het raak is en voor jou ook. Kijk er ook wel naar uit om een kleine te hebben.
Gisteravond mijn ei gespot en volgens mij ook goed benut deze ronde, dus wij kunnen op het wachtbankje, hopelijk zijn de komende 2 weken snel voorbij! Gisteravond hebben we onze verjaardagen gevierd en toen vertelde 1 van onze beste vrienden ineens dat hij over 6 maanden papa wordt. Super leuk! Gelijk een heel gesprek gehad met de vrienden en eigenlijk blijkt iedereen er wel mee bezig te zijn Grappig zeg, ik had me zo voorgenomen om niks te zeggen, maar het is ook wel leuk om het met elkaar te delen. Mijn moeder en bonusvader zaten er ook bij, dus die weten het ook gelijk
hier zit mijn ei eraan te komen, Ik voel het!! ik voel namelijk altijd heel goed als mijn ei (eraan) komt. auww kan ik zeggen maar wel reuze handig! Ik merk altijd wel 1 a 2 dagen voor mijn ei, blijft al het sperma binnen, sorry voor de details voor iemand herkenbaar?
Leuk toch!! Wij hebben het ook aan onze vrienden en ouders verteld. Eerst wilden we het ook niet, maar wij zitten er zo vol van en zijn ook benieuwd hoe anderen het is vergaan!! Niet dat we het er nu continue over hebben hoor!
Haha dat is waar Klein, maar het leek me zo leuk om het nog even onder ons te houden, misschien zijn we wel heel lang bezig voor het lukt. En dan krijg je op een gegeven moment toch vragen. Maar dit zijn zulke goede vrienden en het was ook heel fijn om er met ze over te kunnen praten, mocht het niet lukken om zwanger te worden is het ook fijn om zorgen e.d. met ze te kunnen bespreken. Die vriend die nu papa wordt, had aan 1 ronde genoeg om zijn vriendin te bezwangeren haha, dat geeft hoop!
hoi allemaal, even voorstellen: Ik ben nieuw hier en ook ik ga samen met mijn vriend voor ons eerste kindje. Ik ben 24 en mijn vriend 42, al jarenlang gelukkig en we wonen al ruim 3 jaar samen. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en ik werk in de GGZ. Ik heb een hele onregelmatige cyclus en ga begin juni naar de gyno hiervoor. Een jaar geleden gestopt met de pil en maar 1x ongesteld geworden ...Pas sinds een aantal weken actief aan het proberen Liefs
Hey Miepiemoos, welkom! Dat is naar zeg dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt! Succes aan de meiden die deze week je ei verwachten! Hoop dat jullie snel een knaltest hebben! 10 juni heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige, spannend! Kan niet wachten tot ik een kloppend hartje hoor! Verder komen er steeds meer kwaaltjes bij. Vooral de moeheid is vele malen erger! En duizeligheid wordt ook erger. Ben nog wel steeds bang als ik buikpijn heb... verder super gelukkig! Vriendlief is helemaal in de wolken! En hij is heel zorgzaam. zo lief!
Welkom miepiemoos! Spannend Miek!! Lief van je vriend! De mijne wordt dat ook hoop ik! Ik zit toch te denken dat ik maar een keer ovu testjes ga proberen, ook om te checken of we wel goed mikken elke maand!
Welkom miepiemoos! @mimime: ik heb ook ovu testen gehaald zodat k kon kijken en erachter komen wanneer ik mijn ei had. Ook had ik getemperatuurd. Gewoon om n beeld te krijgen.. Spannend miek89!
Ja ik denk dat ik t wel door heb, maar stel je voor dat ik er volledig naast zit! Tempen trekt me nog niet zo, of misschien toch, moet dat elke ochtend? Of gewoon elke dag zelfde tijd?
welkom miepiemoos. Hier verder niet veel te melden gisteravond gezellig gebbqed met vrienden en vandaag gaan we op bezoek bij de ouders. Fijne 2e pinksterdag