Net gestopt met de pil, wie nog meer voor 1e kindje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Klein, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hier is de eisprong ook enorm pijnlijk:) gelukkig meestal maar een aantal uren

2. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Bij mij klopte het dan toch precies. 14 dagen voor NOD was m'n eisprong en knalden die ovutesten de pan uit.

Ps ik voel m'n Ei ook net als menstruatiepijn. Bah. Hoop die voorlopig niet meer te hoeven voelen. Vanavond CB digitaal gedaan: Zwanger 2-3 weken bevrucht! Morgen HA bellen.

3. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    @Sassiekaa, echt geen twijfeltest hoor. Gefeliciteerd!! :)

4. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Gefeliciteerd! Hopen op een plakbeeb!

Hier ook altijd een zeer gevoelige eisprong, pijnlijk alleen ook wel handig bij klussen.. Voel hem namelijk 2 à 3 dagen ligt steken dan 1 felle steek soort plop en dan niks meer. Hoef geen ovutesten etc. te doen.

5. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Nou ik heb mijn ei gehad en tot mijn verbazing voelde ik dezelfde pijn aan mijn andere eierstok:(
    Dat was 2 dgn geleden, vandaag flink buikpijn gehad. Zowel aan eierstok als rondom mijn BM.

Beetje vreemd, nog niet eerder meegemaakt! Gelukkig is het inmiddels wat minder heftig maar nog steeds gevoelig.

Raar lichaam :cool:

6. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

Kunnen jullie mij helpen? Ik heb al eens gereageerd hier een tyd terug. Ik ben gestopt met de pil op 27 april en 4 dagen daarna mn onttrekkingsbloeding gehad (1 mei begon dat en uurde 4 dagen). Maar nu had ik laatst 3 dagen af en toe wat bruinige afscheiding.. en vandaag had ik opeens een stugge sliert slijm bij een wc bezoek haha. Sjonge.. maar wat is dat? ovulatie? of ? Heb verder geen last ervan ofzo. Njaa grtzz

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dat klinkt als slijm vlak voor je ovulatie. Dus het kan dat je ei eraan komt

8. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok tnx dus niks om zorgen over te maken dan. Dat het ws daarvan is... ik hoopte het al maar toch... Maar dan word ik ws ook later onge dan neem ik aan? vanaf nu ongeveer 2 weken verder tellen toch? groetjesss

9. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja ong 2 weken. Maar als je net gestopt bent met de pil moet je lijf het weer zelf gaan doen. Het kan een naar duren voordat je lijf het weer zelf en regelmatig onder controle heeft.

10. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jup oke! Ik hou voorlopig even die 2 weken aan, dan zou ik onge moeten worden ik geloof de 5e juni! Teruste ;)

11. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemorgen lieve meiden,

Vandaag laatste dagje werken en dan heerlijk weekend, ik moet tot half 6 werken...
    Alleen zo jammer dat ze veel regen voorspellen de komende dagen :(
    Als het goed is en mijn lichaam heeft zich weer "normaal" opgepakt na de mk dan moet ik komende maandag ongesteld worden, dus ik hoop het :D dan kunnen we er weer voor gaan!

Ik wens jullie een fijne dag

12. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Goedemorgen!
    Ik hoop het ook voor je Yfke, zou wel fijn zijn idd!
    Moet tot 4 uur werken en dan heerlijk weekend!

Hier gaat alles z'n gangetje, wordt steeds meer misselijk etc.
    krijg 's ochtends een kwart boterham weg en een glas melk en dat is het dan ook... :$

13. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Yvke, dan hoop ik idd dat je maandag ongi wordt :) En er dan weer lekker voor gaan!

Miek, dat is niet veel ;) Maar alles wat je binnen krijgt is dan mooi meegenomen toch :)

Ik ben vandaag jarig, 25 lentes jong alweer.. ;) Dus dat vier ik zo in de sportschool haha, daarna even lunchen met mijn moeder en vanmiddag verder niet veel.. Hebben afgelopen weekend onze verjaardagen al gevierd, dus we houden het verder lekker rustig.

Morgenavond gaan we naar de toppers. En daar heb ik zo'n zin in!

14. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal!!

Volgende ronde is jouw ronde Yfke!!

Miek, das niet veel.... Ben je zo misselijk? Ik heb er zelf nog geen last van! Maar geloof dat het zich opbouwt. Heb je ook echt al moeten overgeven of misselijk gevoel...

Gefeliciteerd Kira!

Pff moet wel zeggen dat naar de wc gaan voor mij steeds check is of er toch geen rood te zien is. Bah, daar wil ik niet mee bezig Zijn.

15. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik heb even een paar weekjes niet mee gekletst, maar wel mee gelezen. Wil weer actief meedoen :)
    Zijn er hier meerdere met een onregelmatige cyclus? Mijn 1e echte menstruatie was 18 april en zit nu nog steeds te wachten op m'n ongi :s dacht toen tegelijk met leed mn eisprong gevoeld te hebben maar nu 2 negatieve testen verder en nog geen ongi te bekennen. zit inmiddels al op 36 dagen help! Wat kan wachten lang duren.. Is dit normaal?

16. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Het schijnt normaal te zijn dat je onregelmatig bent na het stoppen van de pil. 17 aprl heb ik mijn laatste pil op, en daarna mijn menstruatie gehad. Nu zou ik in principe 19 mei weer ongeseld moeten worden, maar tot op de dag van vandaag nog steeds niks. En dat terwijl ik dacht toch echt mijn eisprong te zien en voelen. Dus toch nog maar ffies afwachten :)

17. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lindas en lara: die vrouwen lijven ook :p hahaha. Ik ben heel benieuwd wanneer jullie weer zekerheid hebben! Ik heb ook ng nniet echt zekerheid hoor, maar mn bruine afscheiding of zo en sliert iets is gelukkig vandaag niet meer gespot :p Maja als het met mn ovulatie te maken heeft dan tel ik alvast een weekje verder en zou ik rond 5 juni ofzo onge moeten worden.. ben zo benieuwd! Nou we lezen weer! Grtzz en hopen op snel duidelijkheid :D

18. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    @ holidays: en toch weet ik t niet hoor bruine afscheiding bij ovulatie eerder bij innesteling denk ik zelfs. Maar ben nog geen expert natuurlijk :D

@ Lara dan lopen we samen haha ik had eigenlijk ook de 19e ongesteld moeten worden :) we wachten af!

19. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    @linda, wanneer ben jij gestopt met de pil dan?

20. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi dames, hier aan het wachten op m'n ei, heb nu al een paar dagen witte ovu testen en vandaag een heeeel licht streepje, ben benieuwd hoe dat op gaat lopen en of ik m'n piek vind!

Deel Deze Pagina