Net gestopt met de pil, wie nog meer voor 1e kindje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Klein, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    @ Lara 14 maart laatste pil. 18 maart ontrekkingsbloeding en 18 april 1e echte menstruatie. Als ik 19 mei ongi was geworden had ik tot nu toe een nette cyclus van 31 dagen. Was ook te mooi geweest al meteen en was vroeger ook onregelmatig. Beetje weinig geduld :) Dacht al eerder m'n eisprong gevoelt te hebben dan moest ik al op 12 mei ongi worden, maar blijkt toch niet te zijn

@ mimime ik duim voor je dat je je piek vind!

2. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    ik ben meer dan 10 jaar aan de pil geweest, kan me niet eens meer herinneren of ik toen regelmatig of onregelmatig was. dat vond ik dan wel weer een voordeel aan de pil. ik was altijd heel regelmatig en als ik een keertje geen zin had om ongesteld te worden dan slikte ik hem door.
    en nu is alles anders...je wilt niet ongesteld worden omdat je zwanger wilt zijn of je wilt het juist wrl zijn, zodat je weet wanneer je aan de volgende ronde kan beginnen ;)

3. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    @lara87 haha ja idd, alles wat je ooit niet wilde, wil je nu wel!!
    *zucht* het vrouwelijk brein/lichaam is niet te begrijpen;)

4. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    +1 ;)

5. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Maar hoe zit het met jou cyclus?? Ik las dat het niet helemaal volgens plan loopt??
    Hier gaat het tot nu toe erg goed!! Het verbaasd mij zeer:$
    Zelfs mijn eisprong is keurig op tijd

6. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @kira, gefeliciteerd met je verjaardag!
    @saskia, nee nog niet overgeven, zit er wel tegen aan. wel de hele dag door misselijk. T is idd niet veel nee, maar krijg echt niet meer weg. Drink wel veel water en tussendoor een crackertje dat gaat gelukkig wel!

7. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik weet t zelf niet haha. 1e cyclus was 31 dagen en die maand ook nog met condoom gedaan zeg maar. Deze cyclus was dat ook t plan, maar een aantal keer de condooms "vergeten" dus kans zat er in dat we ook zwanger konden zijn ipv ongi te worden. Dacht toen m'n eisprong gevoeld te hebben, maar blijkt iets anders te zijn geweest. Nu inmiddels 37 dagen en 2 negatieve testen verder zit ik nog steeds te wachten op m'n ongi.
    Leuk dat ontpillen, ik word nu al voor de gek gehouden ;) als het maar niet zo een ellenlange cyclus word.. :(

8. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Net weer terug van vakantie :D. Nog even aan het nachtbraken :D Het was heeerlijk....
    Veel hier om terug te lezen. Gefeliciteerd voor de zwangere :D. Bibi jammer dat het toch niet goed was maar op naar de volgende ronde...de rest ook op naar de volgende ronde....of net als mij aan het wachtten...
    Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit ondertussen op dag 42. Voor ik op vakantie ging (13 mei) een test gedaan, die was negatief maarja daarbij was ik uitgegaan van een "normale" cycles van 28 dagen. Misschien morgen voor de zekerheid nog een keer testen en anders wachten, wachten, wachten....Als ik niet zwanger ben hoop ik wel dat het snel komt...lees wel eens dat sommige bijna een jaar moeten wachtten op de eerste ongi...Lijkt me echt killing

Slaap lekker allemaal

9. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    @ besjes: ik wacht met je mee. :) wel al m'n 1e menstruatie na de ontrekkingsbloeding gehad, maar wacht nu op de volgende. Zit nu op dag 38. Zal wel het ontpillen zijn.

10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Net test gedaan....Ik geloof het nog niet helemaal maar het is duidelijk een kruis....Manlief nu cb digital aan het halen...Ik wil het 100% zeker weten....Zit helemaal te shake hier.....:$

Bijgevoegde bestanden:

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Linda wanneer heb jij voor het laatst getest ?

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Dat ziet er mooi uit!! Gefeliciteerd:D

13. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Oeh! Gefeliciteerd besjes! Ziet er goed uit. Zit je niet voor niks op dag 42 ;) ik heb gisterenochtend voor het laatst getest. Omowit

14. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Nou besjes...dat is duidelijk een plusje!!! Voorzichtig zeg ik alvast gefeliciteerd.
    Vandaag ongesteld geworden, blegh...maar aan de andere kant...me lichaam werkt nog na de pil haha. Op naar ronde 2!!

15. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Thanks klein en linda...enLinda jammer omowit hopen dat het snel komt....Het is een beetje gedaald bij mij

16. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Thanks lara heb ook cb test gedaan zei zwanger 3+ maandag maar de huisarts bellen

17. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd besjes.

Hier geregeld krampjes en het wachten op nod (wat veels te lang duurt).

18. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Ah besjes dat is mooi nieuws: gefeliciteerd!!

Maandag zou ik als het goed is mijn menstruatie hebben, hoop het echt dan kunnen we weer verder dus yvke86 we gaan nog steeds gelijk op :)

Op naar een juni plakbeeb!
    Wachten duurt deze maand wel extra lang voor mijn gevoel

19. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ja voor mijn gevoel duurt deze maand ook errug lang.

Besjes Gefeliciteerd :)

20. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    hoihoi mensen!

daaaaaar ben ik weer!
    ik.heb mezelf.een.tijdje afwezig gehouden daar heeb ik zo mijn redenen voor.
    mijn vriend en ik hadden gedacht dat het beter zou zijn om.even te wachten met een.kleintje...

twee weken later (vanochtend dus) gekletst met mijn moeder, die vroeg zich af of ik zwanger was.
    bij thuiskomst toch een test gedaan en wat blijkt.... positief!

Deel Deze Pagina