Net gestopt met de pil, wie nog meer voor 1e kindje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Klein, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    hier ook niet nodig overigens .
    Bij jou al ongi te bekennen?

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nee! Ik dacht m'n ei op dag 15/16 te hebben en nu een knaller op dag 12 dus ei op 13 of 14!

3. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    oké, dus maar goed dat je nu de ovi testen hebt gebruikt?

Meende je wel je eisprong te voelen of waarom dacht je dag 15/16?

Ik heb mijn eisprong inderdaad ook meestal rond dag 14 :)

4. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik dacht het te voelen en door het slijm (sorry)!
    Vind de testen fijn, zit ik niet zo te zoeken of ik wat voel ofzo!

5. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    toch maar besloten de huisarts over te slaan en meteen een afspraak te maken bij de verloskundige!!

ik ben zo benieuwd!

6. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Nog geen bloed gespot wel alle symptomen van een naderende menstruatie dus hoop dat het los gaat en ik idd gewoon normale cyclus heb van 28. Hoop dat jij ook vandaag nog wordt!

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Je kan idd gewoon verloskundige bellen, maar je huisarts moet wel op de hoogte zijn van je zwangerschap. althans dat is zo bij mij! :)

8. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mijn nod is zaterdag, dus nog ff wachten.. Nu gaat het allemaal wel weer met de buikpijn dus hopelijk blijft t weg.

9. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hallo allemaal.

Hier echt geen idee wannneer ik mijn ongi weer kan verwachten.
    Kan ik mijn cyclus gewoon aanhouden?

10. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn nod is 5 juni

11. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik moet inderdaad mijn huisarts op de hoogte stellen, dat las ik vannochtend overal op internet :p

ik bedenk me net dat de baby wss verwekt is in April! dan had ik het bij mezelf dus goed! haha
    en nu hopen dat het ook een jongetje wordt zoals ik had gependeld.

12. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    net van de telefoon af, gebeld naar de verloskunde praktijk hier in het dorp! :)

super leuke vrouw aan de telefoon gehad! heel erg geintereesseerd in hoe ik me voel en heel de tijd feliciteren! TOF joh!

volgende week donderdag hebben we onze eerste echo!

13. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Vandaag de eerste werkdag na mijn vakantie, meteen om 4.45 me bed uit :| echt veeeeeel te vroeg maarjah daardoor wel al boodschapjes gedaan en naar de kapper geweest :D Nu weer lekker thuis.
    Had vanmiddag ook de verloskundige gebeld, moet ik tussen 9.00 en 12.00 bellen....en het was natuurlijk net 12.05 :S Noujah dan morgen maar bellen. Hopelijk snel de eerste afspraak, als ik het goed begreep op de site doen ze al een echo met 8 weken dus waarschijnlijk bij de eerste afspraak meteen een echo, hopelijk word het dan allemaal wat echter.

Owhjah wat ik nog kwijt wilde, sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik ook gestopt met roken....De sigarette opzich mis ik niet zo maar vandaag wel wat lollies en napoleon gekocht dat ik iets in mijn mond kan hebben want dat mis ik blijkbaar wel hahaha...Hopelijk valt het op mijn werk niet zo op dat ik ben gestopt (was altijd fanatieke roker en als ze het over stoppen hadden zei ik altijd als ik zwanger ben of dood) dus als ze het door hebben zullen een aantal collega's wel vragen gaan stellen. Voorlopig willen we het nog even binnen de familie houden.

14. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Best moeilijk dan op iets te verzinnen als ze gaan zeggen waarom rook je niet meer..

Ik zelf heb gelukkig wat dat betreft geen moeilijkheden, rook niet en drink ook geen alcohol dus daar kan men het niet aan zien.
    Wel wordt er bij ons op het werk veel gerookt en ik ga dus niet bij mijn rokende cliënten en collega's zitten als ik zwanger zou zijn, dus nu ook dat al aan het ontwijken, zodat ik straks niet hoef uit te leggen waarom ik zo ongezellig doe ;)

15. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    zoemeteen naar mijn schoonfamilie, we gaan met 'n alle bbqen voor de verjaarcdag van mijn schoonmoeder (vandaag) en die van mijn vriend (morgen).
    straks ook meteen vertellen dat ik.zwanger ben!

spannen!!!!

16. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Veel plezier! Leuk hoor. Als wij een kindje verwachten vertellen we het tegen de familie als mijn man jarig is in augustus. Ik denk dat we t al wel eerder vertellen tegen de ouders.

17. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Leuk:) laat even weten hoe het ging!!
    Je kan lekker snel bij de verloskundige:D

18. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik ben al gestopt met roken hihi, valt het niet ineens op als ik zwanger ben!

Veel plezier sterrentje
    Mijn ouders weten het iig snel aangezien we nog niet verhuisd zijn en dus bij ze inwonen. En de ouders van mijn vriend ook vlot, iig als zijn moeder nog leeft, dan moeten we maar niet wachten! Als dat niet meer zo is houden we het waarschijnlijk wat langer stil voor iedereen.

19. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    super toffe reactie gehad!
    dit.zijn de reacties die.ik.graag krijg!
    ja super.fijn dat we zo.snel terecht kunnen bij de vk!

20. Mimime

Mimime Niet meer actief

Misschien domme vraag, ik denk echt dat ik zojuist m'n ei voelde ploppen (kan prima gezien m'n ovu testen), en we hebben het daarstraks gezellig gehad!
    (Voel me echt zo'n puber nu we tijdelijk bij m'n ouders wonen, er was ff niemand thuis hihi!)

Maar moeten we t nou straks nog een keer doen? Of heeft dat geen nut?

Deel Deze Pagina