zometeen naar mijn ouders fietsen, mijn vriend komt vervolgens die kant op met de auto... we gaan bij mijn ouders eten en hen vertellen dat ik zwanger ben! mag ik gillen? omg!! ik ben zo bang hoe ze reageren! :s:S:S
Succes, je moeder had al vermoedens toch? Ze.zijn vast blij voor jullie! Is het hun eerste kleinkind?
succes sterrentje. ik vind het trouwens gezellig dat je weer terug bent maar ik vind het dan wel weer jammer om te lezen dat je alleen met jezelf bezig bent Ik snap dat je blij bent, maar in dit hele topic typ je alleen dingen over jezelf en wat je gaat doen. totaal geen feedback/reactie etc op andere... vind ik jammer!
@ yvke beterschap met je man! Moet denk ik weer een beetje op gang komen bij jou en melkchocolaatje.. Geloof dat we weer met meer zitten te wachten tot de menstruatie komt. Voel ik me niet meer alleen Spannend klein! nog eventjes wachten. In het weekend is jouw nod toch?
ja, het moet zeker weer op gang komen. Alleen wachten duurt zooo lang, haha ook meende we beide precies 2 weken geleden de eisprong te hebben gevoeld, dus ongi moet toch wel haast komen? maar dan zijn we gezellig met z'n alle samen
@ Melkchocolaatje, die pendels van ons die moeten toch wel gewoon kloppen he bij jouw alle 3 Juli en jongen en bij mij ook alle 3 Juli, alleen bij mij wordt het nog een verrassing of het een jongen of meisjes wordt
@Yvke ; Oh sorry, overheen gelezen denk ik. Voel me zo stom!! Laat die ongi dan maar komen idd. Kunnen jullie ook weer verder. Hoe sta jij nu tegen een zwangerschap aan na de mk? Ik merk aan mezelf namelijk dat ik best angstig ben voor een volgende zwangerschap eigenlijk... hopelijk gaat het dan wel goed.
Mag ik me hier melden?? In mrt gestopt na 14jr. Nu bezig...maar niet zo fanatiek met temperatuur ed hoor. Nu 2e ronde, eerste cyclus was 42 dagen.van deze ronde weet ik nog nie hoe lang ie duurt. Ik heb nog niet alle pag gelezen...maar neem aan dat we met dezelfde bedoeling hier zijn. Succes allemaal!
Ja heb die angst ook wel, alleen als ik dan hoeveel er zwanger werden na een miskraam en een gezonde baby krijgen gaan die zorgen weer een beetje weg. Klinkt misschien heel raar nu maar we weten iig dat we zwanger kunnen worden en hoe het voelt! Wachten duurt lang maar heb het er zeker voor over! Manlief is hartstikke ziek dus heeft alle aandacht nu nodig, laat de ongi dan nu ook maar komen kunnen we daarna weer fit verder! Succes alle wachtenden of het nu op ongi is of op NOD of op eerste echo Het zijn spannende tijden en ik ben blij dat ik het met jullie kan delen!
sorry dames! ik had zelf helemaal.nirt een door :-$ ik.zal wat brter opletten dat ik jullie niet negeer ofso...dat is niet d bedoeling!
Succes Yfke en melkchocolaatje, hoop voor jullie dat het weer snel op gang komt! Aan alle andere meiden, succes op het wachtbankje, etc. Wachten duurt lang dan hè... Hier verder alles oké, sinds anderhalve week standaard om kwart over 5 wakker en niet meer in slaap te krijgen! helpt niet echt mee met de vermoeidheid. Verder zijn mn borsten nog steeds enorm aan het groeien, (was ook symptoom voor nod) en dus enorm pijnlijk. Denk dat ik van het weekend een zwangerschapsbh ga kopen.
kwart.over vijf?? omg! ik zou het niet overleven xd haha hoe komt het dat je borsten groeien? hoort datecht bij een nod? dat wist ik niet
@sterrentje, ja dat was echt zo! Ze waren al 2 weken voor nod enorm gevoelig en 3 dagen voor nod merkte VL op dat ze groter werden... Ja t is echt vroeg! Hoop niet dat het de hele zwangerschap zo is
Welkom evengeduld! Dames, ik ben een beetje warrig door de drukte hier, maar ik denk aan jullie allemaal, richting NOD, of wachtend op ongi of ei! Al kan ik ff niet goed in m'n hoofd krijgen wie nou ook al weer waarop wacht! Hier alles door elkaar, ei is bijna zeker geweest, ben druk aan t werk in t nieuwe huis, maar het gaat ook weer slechter met schoonmoeder. Vandaag was mijn schoonvader even in het nieuwe huis om te kijken, en hij lijkt wel bang dat ze de bruiloft van schoonzus over 2,5 week niet gaat halen. Ze gaat harder achteruit dan wij wisten blijkt nu (ze zijn niet zo duidelijk in de communicatie helaas en wonen zo achterlijk ver weg). Onze hoofden lopen dus over, het is ook zo dubbel allemaal, bouwen aan een toekomst, hopen op een kindje en afscheid nemen van je (schoon)moeder Het past bijna niet meer in mijn hoofd
Nou Miek, ik had dat dus vorige maand voor mijn ongi, dikke cupmaat groter maar niet erg pijnlijk. Had ik nog NOOIT gehad! Maar bleek dus bij m'n ongi te horen want zwanger ben ik niet. Ik weet niet hoe het bij nou zit maar ik zie nog het meest op tegen die groeiende borsten, heb nu al een goede E, wat wordt dat straks? En wat blijft er van over na borstvoeding?
maakt niks uit meid, kan toch gebeuren Ik hoop zo snel mogelijk weer zwanger te zijn, ik heb nu 4 pendels voor Juli, dus ik hoop dat ze allemaal gelijk hebben Het was meteen ronde 1 "raak" dus we weten dat we vruchtbaar zijn wel ben ik ook bang uiteraard... en als ik straks weer zwanger blijk te zijn ben ik bang dat ik veel op de wc zal gaan om te kijken of.... Maargoed we moeten positief blijven denken, al ben ik ook bang