Jeetje wij zitten ECHT in hetzelfde schuitje... hier ook een hampeleman alleen hij loopt dan op krukken... Hier ook nog steeds wachten op de ongi.... hard duimen dat het bij beide doorkomt. maar jij had toch al menstruatieklachten? hier helaas nog helemaal niks!
Sow Miek om kwart over 5 al wakker steeds, dat is erg vroeg en vervelend zeg. hier ging vanmorgen om 6.15u de wekker en dat is al vroeg, pfff. Moet zo gaan werken tot 13.00u Mimime, ik wil je even een dikke knuffel geven!! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt en dat je schoonmoeder het nog allemaal mag meemaken. Sterkte! Sterrentje, hoe reageerde je familie? en je zus? Ik hoop heeel erg blij Nou, ik moet zo gaan werken en ga vanmiddag naar een vriendin, dus zal vandaag wel niet meer of heel even online komen. Fijne dag allemaal
thanks!! Ik hoop wel snel in een ander topic rond te scharrelen hoor Wat een moeilijke periode maken jullie nu mee! Misschien, moet je het bouwen aan jullie toekomst(kindje) even laten voor wat het is. En je storten op het afscheid. Dat kan maar 1 keer..
Net maar even weer bij gelezen! De ene dag is er eigenlijk niks getypt en dan zijn we weer een paar pagina's verder. Kunnen we geen ledenstop krijgen? Ik kan het allemaal niet meer onthouden, haha.. Voor de wachters op hun menstruatie: hoop dat ie zich snel aandient. Voor de testers: hoop voor iedereen op goed nieuws. Voor de nieuwe meeschrijvers: welkom! Voor de zieke mannen: beterschap en laat je maar goed verwennen door de moeders in spé. Mimime: hoop dat je schoonmoeder nog veel mag meemaken van jullie eerste kindje en dat ze nog bij de bruiloft kan zijn. Sterkte! Is het misschien handig ( zie het bij andere topics) ff n voorstelrondje te doen en een schema te maken? Ik begin er gelijk mee. Ik ben Leed, 27 jaar, zijn voor ons eerste kindje bezig en nu twee maanden gestopt met de pil. Ik woon in west Brabant in een middelgroot dorp en ben Zelfstandig ondernemer. leed/ 27 jaar/ 1e ronde/ nod 7 juni
Nou of ik zwanger ben op dit moment kan ik niet meer beïnvloeden en de volgende ronde is ze er misschien/waarschijnlijk al niet meer. Daarnaast hebben we een nieuw huis dat opgeknapt moet worden en dat kunnen we ook moeilijk uit onze handen laten vallen.
Ik heb C normaal, ik zie er ook tegen op! Dus ga goede bh's kopen in de hoop dat het allemaal mee gaat vallen! Pfff, hoop niet dat ze verder groeien eerlijk gezegd, voelt zo zwaar aan.
Dankjewel! Veel meer als een posi test gaat ze niet meer meemaken, als het deze ronde raak is het maakt me zo verdrietig! Mijn vriend wik dat ook graag delen met zijn moeder, dat hij pappa wordt! Voel me zo machteloos dat ik niet kan beïnvloeden of het deze maand raak is terwijl ik het nu meer wil dan ooit! Ik hoop vooral idd dat ze bij de bruiloft van schoonzus kan zijn, anders zou dat wel heel heel heel erg extra verdrietig zijn voor haar!
Ik hoop het ook voor je! We kunnen er niet zoveel tegen doen hihi, maar ik hoop bij mij ook dat het meevalt, heb er nu al genoeg last van!
leed/ 27 jaar/ 1e ronde/ nod 7 juni Mimi / 26 jaar / 4e ronde / nod 10 juni evengeduldaub/29jaar/2e ronde/ nod 3 juni
mijn moeder reageerde ercht heel leuk... ze moes wel even bijna huilen. maar ze is heel blij voor ons! mijn zus wil ik.het pas vertellen als we over de 13 weken heen zijn. dan kan niks mee misgaan en heeft ze rede om over de zijk t gaan...... veel.succes.op het werk!
Leed/ 27 jaar/ 1e ronde/ nod 7 juni Mimi / 26 jaar / 4e ronde / nod 10 juni evengeduldaub / 29jaar / 2e ronde / nod 3 juni sterrentje /18 jaar/ 1e ronde/ zwanger!
Leed/ 27 jaar/ 1e ronde/ nod 7 juni Mimi / 26 jaar / 4e ronde / nod 10 juni evengeduldaub / 29jaar / 2e ronde / nod 3 juni sterrentje /18 jaar/ 1e ronde/ zwanger! Miek89 / 24 jaar / 1e ronde / zwanger!
Oh, ik hoop en duim echt voor je Mimime! Jullie zitten echt in een periode waar je emoties door elkaar geslingerd worden, vindt het echt zo naar en verdrietig voor jullie! Dikke knuff
jemig wat heftig allemaal!! jullie.hopdn op.een.positieve test maar tegelijk kan het zijn dat je schoonmoeder er over een paa weken nie meer is.... dat moet een.hoop strez geven! ik hoop dat jullie een positieve test kunnen laten zien! voor een beetje goed nieuws!
Dankjelliewel dames! Echt lief! Het is inderdaad een soort rollercoaster van emoties die soms niet of juist allen tegelijk naar buiten komen. Ik kijk uit naar rustiger vaarwater, maar daar zal eerst nog een orkaan voor overleefd moeten worden
even snel vanuit het werk Leed/ 27 jaar/ 1e ronde/ nod 7 juni Mimi / 26 jaar / 4e ronde / nod 10 juni evengeduldaub / 29jaar / 2e ronde / nod 3 juni sterrentje /18 jaar/ 1e ronde/ zwanger! Miek89 / 24 jaar / 1e ronde / zwanger! Yvke86/ 26 jaar/ 1e ronde, zwanger vmk/ nu wachten op ongi
@Miek89 weet je wat me nu pas op valt? wij lopen gelijk! haha precies zeven weken en drie dagen zwanger!