leed ik ben ook sinds vanmorgen ongesteld! eindelijk na 42 dagen. Dus dat word aanpassen. Fijn yvke! Kun jij ook weer verder. Ik hoop dat t voor bibi en melkchocolaatje ook snel komt evengeduldaub / 29jaar / 2e ronde / nod 3 juni Les87 / 26 jaar / 5e ronde / nod 5 juni Leed/ 27 jaar/ 1e ronde/ nod 7 juni Mimi / 26 jaar / 4e ronde / nod 10 juni Yvke86/ 26 jaar/ 1e ronde na vmk/ nod 30 Juni Bibi25/ 25 jaar / 3e ronde, zwanger vmk / wachten op ongi Lindas87/ 25 jaar/ 1e ronde/ nod 6 juli? Melkchocolaatje/ 31 jaar/ 1e ronde zwanger vmk/1e ronde erna juni sterrentje /18 jaar/ 1e ronde/ zwanger! Miek89 / 24 jaar / 1e ronde / zwanger! Besjes/ 26 jaar/ 1e ronde/ zwanger
Super fijn lindas dat je ook ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde en allemaal positieve testen Ik heb het lijstje weer even goed gezet evengeduldaub / 29jaar / 2e ronde / nod 3 juni Les87 / 26 jaar / 5e ronde / nod 5 juni Leed/ 27 jaar/ 1e ronde/ nod 7 juni Mimi / 26 jaar / 4e ronde / nod 10 juni Yvke86/ 26 jaar/ 1e ronde na vmk/ nod 30 Juni Lindas87/ 25 jaar/ 1e ronde/ nod 6 juli Bibi25/ 25 jaar / 3e ronde, zwanger vmk / wachten op ongi Melkchocolaatje/ 31 jaar/ 1e ronde zwanger vmk/1e ronde erna juni sterrentje /18 jaar/ 1e ronde/ zwanger! Miek89 / 24 jaar / 1e ronde / zwanger! Besjes/ 26 jaar/ 1e ronde/ zwanger
Super Lindas87 en Yvke86, op naar de volgende ronde! Hopelijk kunnen ik en melkchocolaatje ook snel op naar de volgende ronde
Yes! Kei fijn melkchocolaatje. Lucht op hè? gaan we met z'n drietjes ongeveer gelijk op. Spannend Ik vroeg me af (of ik heb erover heen gelezen) of klein een 2e streepje had bij die misschien niet goede test. En of je alweer opnieuw had getest?
Klein! We zijn zo benieuwd!! En we missen je nog op het lijstje! evengeduldaub / 29jaar / 2e ronde / nod 3 juni Les87 / 26 jaar / 5e ronde / nod 5 juni Leed/ 27 jaar/ 1e ronde/ nod 7 juni Mimi / 26 jaar / 4e ronde / nod 10 juni Yvke86/ 26 jaar/ 1e ronde na vmk/ nod 30 Juni Lindas87/ 25 jaar/ 1e ronde/ nod 6 juli Bibi25/ 25 jaar / 3e ronde, zwanger vmk / wachten op ongi Melkchocolaatje/ 31 jaar/ 1e ronde zwanger vmk/1e ronde erna juni sterrentje /18 jaar/ 1e ronde/ zwanger Miek89 / 24 jaar / 1e ronde / zwanger Besjes/ 26 jaar/ 1e ronde/ zwanger
Pfoe, uit m'n plaat om een niet goed gebakken omelet. Ik had maandag m'n ei, zeker nog te vroeg nu op het op zwangerschapshormonen te gooien hè? Arme vriendlief, ik lijk wel een tikkende hormonenbom Wordt er zelf gek van!
Ja Miek maar jij kunt het ook echt afschuiven op je zwangerschap hahaha! Ik kan alleen maar hopen dat ik zwanger ben, maar het is wat kort na m'n ei lijkt me, volgens mij is m'n ei nog op weg!
Hihi idd, geloof me, je gaat het heel vaak horen als je zwanger bent... Echt wachten nu dus! Hoop het zo voor je!
Hallo dames, ik was een avondje Op stap en wat geklets weer Maar ik heb nog niet weer getest, ik dacht ineens wat dom eigenlijk ook!! Ik word er alleen maar gek van, ik ga proberen tot na het weekend te wachten Morgen zal ik eens alles teruglezen
Ik heb vandaag veeeeeel te lang gewerkt van 9.00 tot 23.30 (ja jullie lezen het goed) nu ff twee dagen vrij, even bijslapen, uitrusten ennn voor de rest eigenlijk geen plannen. Zondag alweer werken dus dat gaat ook snel Lekker het geld van de belasting, wij krijgen ook nog terug maar is nog niet gestort Iets leuks doen is natuurlijk altijd goed
jeeeeeeeetje wat een gekletst weer ...Fijn dat de mensen die aan het wachtten waren op hun ongi hem nu hebben op naar de volgende ronde, en dan graag allemaal positieve testen . Voor de nog wachttende onder ons....ik duim voor jullie (stiekem voor mimime iets meer) Ik word gelukkig geen hormoonbommetje genoemd. Moet mijn man ook niet doen denk ik want dan word ik juist pissig hahahaha. Ik moet wel zeggen dat hij sinds we de positieve test hebben wel heeeel erg lief voor me is Owhja Dptje WELKOM Zo ik ga nu gauw naar bed want zoals jullie konden lezen in mijn vorige post heb ik veeeeeel te lang gewerkt en ik ben nu echt super moe....Gelukkig kan ik morgen lekker uitslapen en hoef ik voor de rest niets Owhjah klein ik heb zaterdag ook nog een verjaardag, was ik alweer vergeten haha Leed hoe was je vakantie??? waar was je heen??
Goedemorgen, Nou zoals jullie aan de tijd zien ben ik dus al wakker vanaf half 6 terwijl ik er pas om 7 uur uit hoef, niet zo fijn. Waar dit ineens vandaan komt, geen idee. Ben normaal toch iemand die altijd erg veel slaapt. Gistere avond wezen schieten ( wat ik doe als sport) me jas aangetrokken maar begon toch wat strakker te zitten vooral bij me borsten en me buik. Vandaag nog een dagje werken en dan heerlijk weekend, zaterdag shoppe en hopen dat weekend snel voorbij is zodat ik kan testen. Merk nu wel dat ik me deze keer moet inhouden en wachten wat toch wel moeilijk is terwijl vriend lief zoiets heeft van we zien wel.