haha klopt... misschien is ons andere forum iets voor je? wondertje verwach in januari 2014 heet hij geloof.ik... maa je bent natuurlijk ook welkom hier hoor! Gefeliciteerd in elk geval!
Hou dames hoe was jullie dag? Hier wel ok, gaat niet echt goed met schoonmoeders dus dat is niet zo leuk! En die communicatie... Ach, stugge noorderlingen, kan er maar niet aan wennen! Wel nog lekker met de hond wezen wandelen, die is ook helemaal gesloopt en dat was even leuk. Werkse voor degenen die morgen weer moeten werken!
Begin me hier een beetje zorgen te maken, ik heb sinds een paar uur last van bloedverlies. Geen idee wat het is, misschien is het niks maar misschien ook wel. Wel zijn ze er n mijn operatie achter gekomen dat ik snel bloed en meer dan een normaal persoon. Van de week nog maar een test doen.
gisteravond had ik van de voetbal een groot feest waar mijn vriend al twee jaar voor bezig is.... ik dacht dat wel even te kunnen doen! daar ben ik dus op terug gekomen.. van tien tot half vijf op mijn voeten staan tussen die drukte... dat lukt me niet meer. ik moet er vannochtend om tien uur weer uit om te gaan brunchen, ik ben om drie uur op de bank gaan liggen en werd rond half zes weer wakker.... dat ga ik dus niet meer doen! of in iedergeval minder.. half vijf is wel echt het andere uiterste
dus het is voor jou "normaal" om wat sneller bloed te verliezen? dan zou ik inderdaad nog eventjes wachten met testen om te kijken of het niet doorbreekt! als dat neit doet kan je altijd nog testen!
Ik hoop dat het niet doorzet les! Maar je zit nog voor je NOD toch? Dat is het gevaar van vroeg testen, vele innestelingen halen de NOd niet eens en als je dan vroeg posi test en toch ongesteld wordt, is dat op zich heel normaal maar als je al posi getest hebt juist extra verdrietig!
Ja ik weet het van te vroeg testen, maar we zullen zien. Hoop natuurlijk dat het blijft zitten. Kreeg net wel te horen dat mijn nicht nu 3 mnd zwanger is
Nou ik hoop het ook!! En ik duim voor je! Gefeliciteerd met je nicht! Het lijkt wel weer zwanger seizoen hihi!
Sloeg ik daarnet toch dubbel van een steek! Duurde misschien een halve minuut, maar het deed zeer! Nu 6DPO maar wil er eigenlijk niks achter zoeken! Maar heb al eerder allerlei borrels en steekjes gevoeld, maar nu was het echt heel fel! Zou het misschien toch?!
Goede avond lady's.... He bah Les, hopelijk is het niets.... en gelukkig viel het mee mimime.... Jullie zijn vrij rustig geweest vandaag qua kletsen . Ik heb opzich wel weer lekker gewerkt. Behalve dan dat het riool het begaf en de drollen door de keuken dreven :S Kan ook nooit es normaal :S.... Morgen mijn (vervangende) manager bellen over mijn werkzaamheden...best een beetje spannend...ben benieuwd wat ze er van zegt. En morgen avond naar mijn ouders achter het luik om te kijken of mijn oude wiegje er nog staat, Leuk!!!! waarschijnlijk moet ie wel opnieuw bekleed worden na ongeveer 23 jaar achter een schot maar lijkt me wel super als onze kleine in dezelfde wieg ligt als ik vroegah Slaap lekker allemaal en de mensen die morgen moeten werken WERKSE...Ik ben weer lekker twee dagen vrij
Goedemorgen dames! Werkse voor degene die moeten werken. En voor degene die vrij zijn, geniet van jullie dag! Les; Hopelijk is het niets, maar dat is inderdaad wel het gevaar van te vroeg testen.. Ik zal voor je duimen! Mimime; Wat jammer dat je schoonfamilie niet echt praat, daar heeft mijn schoonfamilie ook altijd een handje van.. Lastig om mee om te gaan als je zelf anders gewend bent.. Vanmorgen weer een negatieve test gehad.. Ben er nou klaar mee hoor.. Ik wacht gewoon tot komend weekend, als mijn menstruatie dan nog niet is doorgebroken waag ik wel weer een testje...
Goeiemorgen dames, Druk maar fijn weekend gehad vandaar dat ik even niet actief was Les : Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk valt het bloedverlies mee en blijkft de kleine plakken. Kira : Enorm frustrerend als je niet weet waar je aan toe bent! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen! Mimime : Sterkte! Lijkt me vreselijk om te zien hoe je schoonmoeder achteruit gaat... Hier gaat alles zijn gangetje, heerlijk weekend gehad, vandaag mag ik weer werken. Hier nog niks van ongi te bekennen, ik laat het ook maar op me af komen. Tas maar vol tampons gegooit want het zou elk moment kunnen komen Heb echt geen idee. Iedereen fijne dag vandaaf of werkse!
Ben 2 dagen niet op het forum geweest, heb veel moeten lezen . Toch heb ik een vraagje aan jullie...toen jullie uiteindelijk stopte met de pil en voor een kleine gingen. Hoe was jullie 'eerste keer', wetend dat je nu zwanger kan worden? Mijn vriend heeft er nu wat moeite mee en wilt gelijk presteren zeg maar. Terwijl sex gewoon leuk en lekker moet blijven en niet geforceerd zeg maar. Ook een van de redenen waarom ik niet met ovutesten wil werken. Ben erg benieuwd naar jullie reactie.
ik weet natuurlijk niet wat er omgaa in het hoofd van kijn vriend... maa ik.stond er niet echt bij stil moet.ik.zeggen...
@Lara, hier totaal geen problemen mee gelukkig.. Anders had er voor mij ook geen lol meer aan geweest.. Misschien kun je het er met hem over hebben? Zodat hij wat minder aan een mogelijke baby en meer aan jou gaat denken?
@Lara : Vond het eerst wel heel erg spannend wetende dat je zwanger kan worden, maar voor de rest niet echt bij stil gestaan. Vriendlief hoor ik er eigenlijk niet zo over. Na mijn Vmk hoor ik hem wel steeds zeggen dat hij hoopt dat we snel weer zwanger worden. Heeft bij hem toch ook wel wat los gemaakt merk ik aan hem. Probeer met je vriend te praten, er niet te veel mee bezig zijn.. des te eerder heb je hopelijk een positieve test in handen!
@lara87 Niet echt anders, we vonden het wel speciaal dat er nu evt. Een wondertje door kan gaan groeien. Daar waren we ons wel iets meer bewust van verder niet. Nou hier geen rood nog te bekennen, het wachten gaat me opeens iets gemakkelijker af dus we zien wel waar het schip strand. Nu afgesproken dat we donderdag gaan testen mocht er nog geen rood te bekennen zijn.