Nou Lara, mijn libido schoot omhoog haha! Van mijn vriend heb ik niet zoveel verschil aan gemerkt, behalve dat hij het wel erg leuk vond dat we het ineens wat vaker deden haha! En niet alleen tijdens de vruchtbare dagen! Vraag af en toe met een lach of hij al last krijgt van faalangst, maar nog niet!
Inderdaad!! Ik heb ook al sinds mijn ei dat ongi gevoel dus daar kan ik dus weinig uit opmaken. Normaal giga hoofdpijn voor NOD maar nu nog niet Mijn borsten doen wel veel pijn bij vlagen
Oempf, schoonzus zwanger van de tweede, eerste is nu acht maanden. Super voor ze, de eerste heeft 2,5 jaar op zich laten wachten! Maar stiekem een beetje jaloers natuurlijk!
hey Les, hier ook niet echt verschil...moet ook zeggen dat we de eerste ronde er niet echt heel bewust mee bezig waren...maar net als de rest zegt er natuurlijk wel bewust van dat het misschien raak zou kunnen zijn. En dat wachtte dames...wat rot, tijd lijkt wel te kruipen he...Ik was gelukkig op vakantie dus toen ging twee weken wachtten super snel... ik wacht nou ook maar dan op de eerste echo...duurt ook lang maar hoef gelukkig niet te twijfelen of het wel gaat gebeuren want dat is zeker. Natuurlijk wel nerveus of het allemaal wel goed is... Hopelijk heeft iedereen lekker gewerkt vandaag
Vandaag toch even huisarts gebeld. Kan inderdaad zijn dat het vroegtijdig wordt afgestoten maat bloedverlies kan voorkomen terwijl het gewoon blijft zitten. Deze week afwachten en te weekend opnieuw testen om te kijken of het is blijven zitten of niet. Vriend zegt dat het nu minder erg is als het niet blijft zitten dan dat je al iets verder bent. Nu ben je er nog niet zo heel erg aan gewend. Maar ben blij dat jullie voor me duimen en lieve reacties geven, dat doet me goed. Hebben wel besloten om het nog niemand te vertellen, pas na 3 maanden.
Mimime; Kan me voorstellen dat je er een beetje jaloers van wordt.. Is het een (schoon)dochter van je schoonmoeders kant? Enne, spreken we af dat we komend weekend beide positief testen??? Ik gun het jullie en je schoonmoeder zo! Besjes; Wachten duurt zeker lang.. Helemaal als je al een aantal dagen over tijd bent Maar om dan weer op een eerste echo te wachten is volgens mij net zo slopend Les; Spannend zeg.. Ik hoop dat het een plakkertje is en alles goed blijft gaan! Heb me nou ineens pijnlijke borsten zeg.. Pffff! En de afscheiding wordt ook met het uur erger lijkt wel.. Klinkt vies, maar heb soms net het gevoel of het eruit drupt.. Dan ren ik gelijk naar de wc om te kijken of ik al bloed spot... Maar tot nu toe nog steeds niet.. Vriendlief was net zo lief, ik ben gek op cervelaat op brood. En dan vooral op een vers wit bolletje.. Maar hij las dat ik dat niet meer mag eten als ik zwanger ben, dus hij vond het wel verstandig als ik er de komende dagen sowieso maar vanaf zou blijven, haha. Zo bang als hij een tijdje geleden nog was voor een (eventuele) zwangerschap, zo kijkt hij er nu naar uit volgens mij, heb nu vooral het idee dat hij zijn vermoedens inhoudt om mij geen valse hoop te geven.. Dus hopelijk hebben we snel duidelijkheid!
Nou ik hoop ook dat je heel snel duidelijkheid hebt!! Overlijd zijn en geen posi test lijkt me frustrerend!! We spreken het af, beide positief dir weekeind!! Schattig van je vriend! Toch fijn als hij een beetje mee leeft! Het is de vrouw van de broer van mijn vriend, dus inderdaad van de kant van mijn schoonmoeder! Gun het ze super en ben nu al niet meer jaloers eigenlijk haha, was even erg jaloers toen ik het hoorde, maar onze tijd komt vroeg of laat ook!! Pijnlijke borsten kan een goed teken zijn! Afscheiding weet ik echt niet! Heb het idee dat daar niet echt een eenduidige zwangerschapskwaal in te vinden is, maar als het heel anders is als dat je normaal hebt misschien weer wel! Spannend hihi!!
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat die witte afscheiding eventueel te maken heeft met een zwangerschap hoor. Ik heb dat ook gedacht 2 weken lang, totdat ik ongi werd. Misschien wel met je cyclcus maar kan niet echt iets vinden waarin staat dat dat een teken is voor een zwangerschap. Maar we zullen zien!
Klein, wanneer ga je weer testen? Morgen op NOD? Les, ik blijf duimen hoor! Hoop echt zo dat het blijft zitten!!
Hmm ik twijfel, ik denk dat ik nog even een dagje afwacht... Gewoon voor de zekerheid! Ik kan natuurlijk morgen ook ongi worden.
Ja haha, knap dat geduld hebben klein! Ik moet mezelf deze week inhouden om niet al heel vroeg te testen ben ik bang!
spannend meiden al dat gewacht....zou willen dat ik de klok vooruit kon zetten en om mezelf ook te helpen meteen 10 dagen vooruit