Net gestopt met de pil, wie nog meer voor 1e kindje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Klein, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hihihi klein! Ik Zou maar gewoon testen morgen dan!
    Besjes, die 10 dagen zouden mooi zijn! En dat ik dan nog niet ongi ben want dan ben ik overtijd!! En klein ook niet ongi, die is dan vet overtijd!!

2. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Wow wat is er weer veel geschreven zeg, hier alles oké alleen stress door geld wat we moesten betalen vooral manlief,heeft,veel moeite met loslaten. Ik ben net wat meer tegenslagen gewend om zoiets als geld als einde van de wereld te zien, liefde, gezondheid staan voor mij veel hoger.

Zijn hier weer veel aan het wachten, hoop dat jullie snel iets meer weten. De periode van menstruatie zit er voor mij weer op, hoop snel weer te klussen voor dat kleintje om die liefde en gezondheid met hem haar te mogen delen..
    Vandaag stad in gewest, morgen naar een vriendin en woensdag verjaardag vieren in Utrecht, ga naar musical de kleine zeemeermin, heb er zin in even wat leuks doen met mijn man!

Minimi jou klachten komen me heel bekend voor en klinken dus hoopvol, ga heel hard voor je duimen!

3. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    hier ook flink overtijd, geen positieve test... het is megaaaaaaaa frustrerend.... wil weten waar ik aan toe ben... heb wel last van ''kwaaltjes'' : zere tepels+borsten, met vlagen wat misselijk, steken in lies, steken in baarmoeder( zo af en toe), opgezwollen buik,moe.... maar ik ga nergens vanuit.... zit in dubio of ik de HA zal bellen met de vraag of ik een bloedtest krijgen kan?! MAar heb gehoord dat je dan langer over tijd moet zijn voordat ze dat uberhaupt doen.... grrrr...

4. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    oh zie dat ik toe ben aan een nieuwe banner, maar ben dus 11 dagen overtijd !

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi dptje, als je testen nega zijn waarom dan een bloedtest?
    En je bent toch nog niet ongi geweest na het stoppen? Dan heb je nog geen cyclus en ben je dus ook niet overtijd maar aan het wachten op je eerste ongi en tot je lichaam het weer zelf op gang brengt!

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Je gaat leuke dingen doen melkchocolaatje!
    Geld is altijd een lastig punt, ik zou er ook wel een tijdje wakker van liggen, van zo veel geld! Naar het is niet het einde van de wereld inderdaad :).

Heel veel plezier komende dagen, en ook weer veel succes deze ronde! Op naar een mooie plakbeeb!

7. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik hou m'n cyclus nu al 8 maanden heel goed in de gaten en die afscheiding is me nog niet eerder opgevallen..
    Misschien ligt het meer aan mijn omschrijving, ik heb eigenlijk gewoon de hele dag last van een veel te vochtige vagina (jaja, vriendlief is zo trots als een pauw, die denkt dat ik de hele dag zin heb hahahah). Ik voel het soms gewoon lopen. Het is wel vreemd.

Daarnaast lees ik trouwens ook wel eens dat zwangere vrouwen daar last van hebben, maar ook vrouwen die zitten te wachten op hun NOD. Dus er valt geen pijl aan te trekken.

Die steekjes in mijn borsten, die zijn sinds gisteravond wel echt aanwezig. En ik heb zo'n poezenkind die heel graag op mijn borst ligt, dus die verzoek ik al de hele nacht vriendelijk of ze op wil sodemieteren ;)

Maarja, de grootste "kwaal" voor nu is dat ik nog steeds geen bloed heb gespot.. :D

8. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    DPtje, je was aan het wachten op je eerste menstruatie na het stoppen met de pil toch? Of vergis ik me nou met iemand anders? (da's weer het nadeel van in verschillende topics mee kletsen ;) ).

Ik hoop natuurlijk voor je dat je langzaam HCG aanmaakt, maar sta er niet raar van op te kijken als je ongi ineens aan komt zetten..!

9. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nou kira het wordt steeds spannender!! Je zou nu toch eigenlijk wel al posi moeten testen? Hoeveel dpo zit je? Of geen idee wanneer je ei was?

10. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zelf heb ik het vermoeden dat ik de nacht van 18 op 19 mei mijn ei had.. Heb het niet gevoeld, maar ik kreeg enorme uitslag op mijn gezicht (en had niets vreemds gegeten waar ik allergisch op gereageerd kon hebben..) en die maandag was de uitslag helemaal verdwenen.

Enne, waar staat dpo ook alweer voor?

Ik ga er vanuit dat als ik gister negatief getest heb, het vandaag ook niet positief zal zijn..
    Heb nu ook geen testen meer in huis..
    Maargoed, de kruidvat zit om de hoek ;)

11. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    dit dus! nog even rustig afwachten;)

12. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemorgen allemaal,

Hier ook vd ongi af :D nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
    succes met wachten allemaal en ik duim voor veel positieve testen

13. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dpo is dagen na ei!
    Maar misschien was je ei wel heel laat en was hij toch niet 18/19
    Normaal wordt je 14 dpo wel ongi en zou er 18 dpo toch wel genoeg HCG moeten zijn! Maar als je ei een keer heel laat was en je dat niet hebt gemerkt ben je misschien wel pas 10 of 11 dpo en is er niet voldoende HCG!
    Was je in je jammer uit gegaan van he langste cyclus uit je rijtje of gemiddeld?

14. Mimime

Mimime Niet meer actief

Jij ook weer succes Yvke! Hoop heel snel op een plakbeeb!!

15. dptje

dptje Bekend lid

2 apr 2013
    538
    2
    0
    Overijssel
    Ik ben al gewoon ongi geweest na de pil, denk dat je je vergist :p.

Nou zou bloedtest willen om zekerheid te hebben.

16. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    hoe regelmatig is je cyclus na het stoppen met de pil?

17. Mimime

Mimime Niet meer actief

Je hebt toch alleen he stopwerk ongi gehad na het stoppen? Dat is de ongi die bij de pil hoort? Direct in de week na het stoppen met de pil bedoel ik. Dat is geen cyclus ongesteldheid maar een ongi die hoort bij de kunstmatige hormooncyclus van de pil.
    Hoe lang was je eerste natuurlijke cyclus dan nadat je geen pil meer hebt geslikt? Hoe regelmatig ben je?

18. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik duim heel erg hard voor jou meid, dat je je schoonmoeder nog goed nieuws kunt vertellen :)

19. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dankjewel!
    Het wordt straks een baby boom! De vrouw van mijn zwager van die kant is nu zwanger van de tweede!
    En de zus van mijn vriend, die volgende week trouwt, wil ook zwanger worden, heeft paar maanden geleden een MA gehad.
    Als ik nu zwanger ben scheel ik 5 weken met schoonzus! En als andere schoonzus nou ook vlot zwanger is wordt het leuk!

20. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hey meiden!
    Zo te lezen zitten er heel veel op het wachtbankje! Super spannend allemaal!
    Ikzelf ben nu ook zenuwachtig aan het worden voor a.s. maandag! wou dat het al maandag was... nog 6 dagen!!!!!!:$:$:$

@dptje, ik denk idd wat Minime zegt dat je eerste ongi gewoon de ontrekkingsbloeding was van de pil. al die kwaaltjes die je hebt kunnen ook ontpillingsverschijnselen zijn. (pfff wat een lang woord! )
    Je kan eigenlijk alleen maar wachten. hoeveel dagen ben je nu na de eerste dag van je menstruatie?

Deel Deze Pagina