Goeiemorgen dames, Jeetje Kira wat spannend zeg!! Idd wat je zegt, afscheiding kan beide kanten op gaan, kun je helaas geen pijl op trekken. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen. Het kan nog steeds Als ik mn oude cyclus moest blijven volgen dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Het is nu 3weken geleden dat ik mijn vmk heb gehad. Dus wachten op minn ongi. Dan weer met frisse moed op naar de volgende ronde
Had jij maar een cyclus van 21 dagen dan? Ik denk dat je je verteld en dat je over 1 week ongesteld moet worden, of niet? Ik had altijd een cyclus van 28 dagen en na de vmk precies 1 maand later ongesteld, dus 31 dagen. Is opzich nog netjes want bij sommige lees je dat het wel maanden duurt
Nee hoor. Mijn laatste ongi zou anders 4mei zijn geweest. Als ik geen vmk zou hebben gehad dan zou ik vandaag ongi moeten worden. Ik ga er nu van uit dat ik nog een weekje moet wachten op mijn ongi. Dan is dat bij jou heel netjes gegaan idd. Hopelijk gaat dat bij mij ook zo
ik heb de pilbloeding al gehad, direct toen ik gestopt was met de pil. nadien ook menstruatie gehad. Ben nu 11 dgn overtijd ( 42dgn)
Sorry lees over wat heen, mijn cyclus was 31 dgn, ben niet zolang aan de pil geweest ( zegt niks natuurlijk, maar was voorheen ook altijd stipt op tijd.)
Poe ik ben vandaag draaierig, weeïg en misselijk, en ik sta op een trap te schilderen. Niet echt een handige combi he?!
je moet nu niet van je laatste ongi uitgaan maar van je vmk. Dus ga inderdaad maar nog van 1 week wachten uit Doe je voorzichtig Mimime
Ja ik doe voorzichtig bibi en yvke, ga af en toe even zitten en hoop dat het met wat cola minder wordt! Ben ook nog eens alleen dus kan niet halverwege m'n klusje stoppen!
Nou mijn schilderwerk zit erop, vanmiddag ga ik in bed doorbrengen! Vriendlief op pad gestuurd voor tomaten. Vraag me niet waarom, maar ik wil ineens tomaten! Terwijl ik nooit tomaten eet! Ik wordt volledig voor de gek gehouden door mijn lijf, of ik ben zwanger, begin nu wel erg nieuwsgierig te worden!
Hihi, kan het wel eens je laatste dagje schilderen zijn voorlopig als je zwanger blijkt te zijn! Wanneer ga je testen? je hebt al best veel 'signalen' moet ik zeggen! Ik had het ook hoor die kwaaltjes en denken dat je lichaam je voor de gek houdt! totdat ik steken in mn lies kreeg, toen dacht ik echt van daarmee houd je lichaam je echt niet mee voor de gek! Super spannend meis! hoop het zo voor je!
Goedeavond dames....Spannend hoor al dat wachtten... Mimime je hebt wel veel symptomen hoor maarjah wat je zegt je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden...Hoop voor je dat je binnenkort een positieve test in handen hebt...De andere dames natuurlijk ook... Klein heb je al getest?? Dp wat vervelend dat je al zolang wacht maar na het stoppen van de pil kan je cycles heeeel onregelmatig zijn, als je echt heel erg twijfeld kan je natuurlijk altijd he HA bellen dan weet je zeker of die zegt dat je nog ff moet wachten of dat je langs mag komen... Ik ben zelf vandaag echt SUPER moe...niet normaal kan geen boe of bah meer zeggen...ook een beetje slapjes. vanavond maar vroeg naar bed