Net gestopt met de pil, wie nog meer voor 1e kindje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Klein, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dankjewle dames! vind het zelf ook wel spannend!
    Ja de tomaten waren lekker, maar snap er nog niks van!!
    Heb ook weer de hele middag zo'n zeurend gevoel onderin, beetje steken, beetje trekkerig naar mijn lies.
    Ik denk maandag pas NOD gezien mij ei (vorige week maandag) en gemiddelde cyclus van de laatste maanden, dus testen heeft nog geen nut :(
    Ben ook heel moe, Maarja, dat ben ik gewend met ME dus dat is lastig onderscheiden! Heb wel vooral een heel slappig gevoel, beetje een soepkip gevoel haha!

En weet je wat het mooiste is Miek? Ik moet alleen nog het Traphek schilderen en dan heb ik al het schilderwerk klaar! Dat ga ik donderdag doen en dan ben ik er vanaf! Zo blij!! Want ik zat wel er mee in m'n maag! Posi test is echt niet meer schilderen met terpentine verf!!

Vervelend besjes! Hopelijk slaap je goed en voel je je morgen beter! Er wordt ook hard gewerkt in je lijf!

2. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    @ besjes, nee nog niet getest ik wacht tot donderdag!! Spannend :D
    Borsten blijven gevoelig en een soort van buikpijn helemaal onder in mijn buik/ schaambot

Het blijft lastig dat wachten, succes aan alle dames!!!
    Gaat er morgen nog iemand testen??

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Lastig klein! Maar knap dat geduld hebben!
    Het is een kwestie van dagen tot ik knettergek ben en toch maar ga testen hihi

4. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik wil geen teleurstelling denk ik, dus stel het uit....

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Snap het wel!
    Hier is de drang en ongeduld groter dan de angst voor teleurstelling, ga gewoon altijd uit van een omo witte test!

6. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Spannend en knap dat je kunt wachten :)

7. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Dat is ook een optie:D

8. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    tomaten... daa heb ik geen last van xd
    en ook geen augurken! die dingen vind ik nog steeds niet lekker.
    maar wel andere dingen!
    aardbeien met vanillevla is erug lekker!
    n ook een broodje met kaas even inde magnetron leggen!
    haha ik heb ook de hele dag honger....

om de twee uur wat eten zei mijn moeder laatst

9. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Spannend hĆØ klein! Ik kan ook bijna niet wachten. Ik ga ook as donderdag of vrijdag testen, hihi. Moet er nog even over nadenken.. Niet testen is ook geen negatieve test..

Ml was vanavond goed bezig. gaat ie aan mijn buik voelen, ogen naar de hemel gericht, ik moest stil liggen. Zegt ie even later: ja je bent zwanger, ik voel het.. Haha, laten we hopen dat hij gelijk heeft natuurlijk, maar ik ga er maar vanuit van niet.. Toch zal het tegenvallen.

Iedereen succes met testen/ wachten en zwangerschap!

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Gelukkig minime! Mag idd niet meer verven na de positest. Behalve verf op waterbasis als je de ruimte goed ventileert. Wij moeten de babykamer nog verven kan helaas geen behang op omdat er stucwerk op zit. :( voordat dat eraf is en het geeft enorm veel stof!
    Super spannend klein en leed! Ga voor jullie duimen donderdag!

@hier, ben enorm zenuwachtig voor maandag. Ene nachtmerrie na de andere dat het niet goed is..ben wat minder mmisselijk en ga gelijk twijfelen! VL zegt al dat ik me rustig moet houden en dat het echt wel goed komt, maar ja.. wordt er niet minder zenuwachtiger door helaas! Moet gewoon echt afwachten tot maandag! Probeer mezelf wel moed in te praten elke keer, heb nu gewoon ff een dipje, sorry dat ik het ff zo van me afpraat, dit lieve beebje is zo gewenst!
    Pffff, lucht wel ff op dit!

11. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    miek is helemaal niet erg dat je t hier even van je afschrijft. En is ook die 1e weken. T is zo pril nog en snap dat je er onzeker van word. Gelukkig maandag naar de verloskundige en dan zul je zien dat die je heel wat meer gerust kan stellen :)

12. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    @Miek, ik snap dat je ongerust bent, dat hou je denk ik toch wel een beetje totdat je die goede echo hebt gehad,
    Maar jouw beebje zit heerlijk in je buik en hij/zij dat het vast en zeker helemaal goed, komt goed meid :)
    Probeer je inderdaad niet te druk te maken en gewoon lekker te genieten van de zwangerschap!

13. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Lang leve het forum miek!

Hier beginnen mijn tepels/borsten te jeuken en enorme spierpijn in mijn bovenbenen :( Al een paar dagen, geen idee waar dat vandaan komt.

En achter mijn schaambot af en toe behoorlijke zeurende pijn.

Iedere keer denk ik: ik verbeeld mij toch niks?!
    Maar goed nog steeds geen rode duiveltjes dus dat kan ik mij dan weer niet verbeelden :D

14. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, wat een hoop bij te lezen. Ondertussen was het toch duidelijk dat het mijn ongi was, dus waarschijnlijk is het een vroege miskraam geweest, vriend heeft zoiets van liever nu dan dat je verder was geweest en een echo had gehad. Nu nog ff ruste, weekend druk met vijver verbouwen en er deze maand weer vol tegen aan.

15. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Dank je wel meiden! Zie het weer zitten! Echt die onzekerheid is af en toe echt niet grappig.
    Nog vijf nachtjes! :D en gelukkig om 09.15 uur al, dus hoef er niet de hele dag tegen aan te hikken.

Dikke knuff, Miek

16. Mimime

Mimime Niet meer actief

Vind het ook niet gek hoor Miek! Zou het ook allemaal spannend vinden en soms ongerust zijn! Laat het maar gauw maandag zijn!
    Les, jammer dat je toch ongi bent geworden! Hopelijk snel een plakbeeb!
    Klein, het klinkt steeds beter bij jou! Nog steeds geduld om niet te testen?

17. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Ik doe graag mee met dit forum :)

Ik ben in december 2012 gestopt met de pil en gaan voor een 1e kindje spannend!

al op 5maart 2013 bleef mijn menstruatie uit, getest en ik was zwanger!!! Helemaal blij, 11-11-2013 zou ik dan uitgerekend zijn. Helaas op 13-3-2013 een miskraam gehad rond de 6e week. het begon met een heel heel klein beetje bruine afscheiding, dat kon volgens de ha alle kanten op. Maar ik kreeg diezelfde avond ook flinke buikkrampen en ja flink bloed verlies, een miskraam dus. Ik was er kapot van... Ook de maand erna kon ik er nog best even om huilen, nu is dat wel minder geworden.

Mijn cyclus was de maanden erna wel weer meteen regelmatig en elke keer weer is het spannend. Vorige maand had ik het gevoel van, ja ik denk dat ik zwanger ben, maar helaas toch weer ongesteld geworden...

Nu moest ik gisteren ongesteld worden, maar de bloeding blijft uit, ik heb wel menstruatiepijn vanaf zondag/maandag. Ook mijn tepels zijn wat gevoelig maar dat heb ik elke maand rond de menstruatie.
    Zo vervelend dat je niet weet wat het kan zijn. Ik vind het moeilijk om een test te doen ivm teleurstelling. Want ik heb gewoon menstruatiepijn zoals altijd, maar zo vreemd dat de bloeding er (nog) niet is.
    Wat denken jullie? Testen of even wachten?

Liefs Kim

18. Mimime

Mimime Niet meer actief

Welkom Kim!
    Ik zeg testen, ga uit van wit, kan het alleen maar meevallen.

Maar dat is persoonlijk, ik zou niet het testen uitstellen, maar juist perse willen weten wat de uitslag is!

19. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Klinkt veelbelovend!! :) Wanneer ga je testen?

20. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

#1540 kimmarijn, 5 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jun 2013
    @Mimime, Ik ga morgenochtend een test doen.... Spannend!

Deel Deze Pagina