Welkom alle nieuwe dames!! Leuk! Ovutesten, ik heb tot nu toe wel redelijk door wanneer mijn eisprong, dat denk ik tenminste, dus de eerste paar rondes maar even op die manier. En deze maand zo vol geklust da we dat ei echt niet gemist hebben hahaha! Maar of het raak is moeten we maar afwachten natuurlijk! Denk dat ik over twee maanden ofzo een keer ovutesten koop. Maar als je gewoon een hele periode om de dag klust maakt het toch ook niet uit wanneer je ei si
hoihoi! ik wil niet gaan testen op ovu want dan raak ik gestressed en ga ik e teveel aan denken.... lekker de natuur zijn gang laten gaan denk ik maar
Hoi! Ook ik ben vorige maand gestopt met de pil. Sinds vandaag 1e menstruatie na stoppen. Mooi op tijd, 28 daagde cyclus gehad. Hopelijk groeit er snel een wondertje in mijn buik. We hebben er zo'n zin in . Best een heftige menstruatie, jullie ervaringen ermee? X
Ik heb een test gekocht maar er staat in dat het niet met de ochtend urine hoeft. Wat zal ik doen nu of wachten
als er staat dat het niet hoef kan het ook... zeg vanavond maar ik zou toch wachten en het morgenvroeg doen... dan is de waarde in je urine het hoogst (in d ochtend)
Ik zou ook morgen ochtend doen, niet iedereen maakt evenveel HCG aan en zo vroeg zou ik hem dan toch met ochtend urine doen!
oke we hebben besloten dat we wachten tot morgen ochtend. zodra ik iets weet laat ik het hier ook weten
Hejj Klein, Hihi, is babyboom een tv-programma? Ja ik zou denk ik in juli ook niet meteen beginnen met ovulatie-testen, maar het lijkt er bij mij ook op dat ik een cyclus van zo'n 28 dag heb. En verder vind ik sex hebben ook niet bepaald een vervelend klusje. Flink vaak proberen dus.
Ja babyboom is een tvprogramma op donderdagav!! Kijk maar eens Helemaal mee eens, ik wil er de stress ook niet van hebben. Zo van, en nu MOETEN we dus sex hebben anders lukt het miss niet. Ik wil er ook van genieten! Het is tenslotte ook een bijzondere tijd, deels ook van voorbereiding vind ik.
Zo, dit topic gaat snel zeg! Mijn ongi was helaas wel een stuk heftiger dan tijdens de pil. Meer bloed en meer krampen.. Maar dat moeten we er maar voor over hebben, hopelijk zijn we er snel 9 maanden helemaal van af! Van het ontpillen lijk ik gelukkig al geen last meer te hebben, alleen nog wat puistjes.. De eerste weken had ik ook hoofdpijn en pijnlijke borsten maar dat is over
Mijn eerste ongesteldheid na mijn spiraal was ook echt wel heel heftig! Hopelijk wordt het deze maand iets beter! Of niet ongi
Maar goed dat we morgen druk gaan latexen in het nieuwe huis, ik merk dat nu de laatste week tot NOD in is gegaan en ik nu toch wel een beetje in spanning begin te komen of ik misschien dan toch zwanger ben. Probeer niet naar kwaaltjes te zoeken want dan krijg je ze ook, schiet je niks mee op! Moet echt afleiding hebben anders denk ik alleen daaraan! Wordt wel wat als ik zwanger ben, moet in het nieuwe huis al jet houtwerk nog schilderen en dat wordt dan met mondkap en handschoenen tegen de dampen, want het is geen verf op waterbasis! Maar daar vinden we dan ook wel weer een oplossing voor!
Mooi afleiding mimime!! Dus je gaat verhuizen binnenkort?? Inderdaad topic gaat hard!! Dat had ik ook niet verwacht, maar errug leuk Ik zit nog steeds te wachten op mijn pil-ongi Vreemd want ik was altijd zondag/maandagochtend uiterlijk ongesteld
Wauwww gefeliciteerd! Wat fijn!!! Hoewel de foto niet echt duidelijk is, zie ik ovvvverduidelijk twee streepjes. En dat het tweede streepje minder duidelijk is, dat is logisch want je gaat nog meer HCG aanmaken, over enkele weken heb je een knaller-test, wat ... over enkele dagen. Echt tof voor je! Hè, nah een van ons al aan de andere kant van de lijn (zwanger zijn kant ipv zwanger worden)