**NOD** Evengeduldaub // 29 jaar // 2e ronde // NOD 3 juni Les87 // 26 jaar // 5e ronde // NOD 5 juni Yvke86 // 26 jaar// 1e ronde, 1* // NOD 30 juni Lindas87 // 25 jaar // 1e ronde // NOD 6 juli Kira88 // 25 jaar // 2e ronde // NOD 11 juli Bibi25 // 25 jaar // 3e ronde, 1*// Wacht op ongi Melkchocolaatje // 31 jaar // 1e ronde, 1* // 1e ronde erna juni **Zwanger** sterrentje // 18 jaar // 1e ronde // zwanger! // (uitgerekende datum) Miek89 // 24 jaar // 1e ronde // zwanger! // (uitgerekende datum) Besjes // 26 jaar // 1e ronde // zwanger! // (uitgerekende datum) Klein // jaar // 2e ronde // zwanger! // (uitgerekende datum) Kimmarijn // 30 jaar // 3e ronde, 1* // zwanger! // (uitgerekende datum) Leed // 27 jaar // 1e ronde // zwanger! // (uitgerekende datum) Mimi // 26 jaar // 4e ronde // zwanger! // 16-02-2014
@leed en minime, gefeliciteerd! De lijst wordt steeds langer! Ik zit in topic 1-16 januari. miss een nieuw topic openen? Vind het wel leuk als we elkaar een beetje blijven volgen.
Is dat een betere test dan? Ik heb het bij 1 test gelaten :-$ morgenochtend misschien toch nog maar 1 (geen digitale) wil nu een hele duidelijke roze streep!
Blijf ook hier lindas!! En Kim, beter niet, wek heel leuk, dan staat er echt zwanger en met weken indicatie! In mijn geval gaat mijn vriend het dan misschien geloven
Ik blijf ook hier! Ik vind dit forum ook de gezelligste ik zit ook in de februari 2014 mama's groep. En idd of allemaal overstappen hihi
Gefeliciteerd mimime! We hebben een zeer vruchtbaar topic hoor, haha. Ik blijf ook hier kletsen hoor! Te gezellig.