Net gestopt met de pil, wie nog meer voor 1e kindje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Klein, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik ga me aanmelden! En volgens mij kun je je nu al gewoon aanmelden op de site!

2. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Heey allemaal, wat een gekletst :D en wat een leuke berichten JEE

HOERA MIMIME en LEED wat leuk :D We gaan alle statestieken tegen in dit topic :D.
    Ik kom zo ook bij de andere topic maar blijf ook zeker hier...ben benieuwd of de rest straks ook over kan stappen...succes met wachten

3. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    hihi, dankjewel. Jij ook veel knuffel/klusplezier :D
    Komende week zal de eisprong plaatsvinden, dus wij zijn al lekker begonnen gisteren ;) nu maar om de dag klussen :)
    en komende maand hopelijk een mooie test in handen!

4. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemorgen meiden,

Er zijn ALWEER zieken op het werk dus ik moet zometeen weer extra gaan werken, wel balen toen vanmorgen mijn telefoon ging.
    Ik spring dus zo op mijn fiets. Ik werk in mijn eigen woonplaats, ideaal :D

fijne dag allemaal

5. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    1 tip, wacht nog ruim 1 maand met aanmelden totdat je een mooie echo hebt gehad.

Vriendjelief was ook heel enthousiast bij mijn zwangerschap en had zich ook ergens aangemeld, nu heb ik al 2x het boekje van WIJ ouders gekregen en dat is nu dus niet leuk :(

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nou MVM start vanaf 6 weken!
    Maar voor andere dingen snap ik het hoor!

7. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen allemaal! Weekend alweer om, gaat altijd veel te snel ;)
    Gister had ik het gevoel dat mn ongi er aan zat te komen, maar nu niks meer van te merken. Verwacht het wel 1 dezer dagen, dus nog ff geduld :)

Fijne dag en werkse allemaal!

8. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Goedemorgen!
    Pff slechte nacht gehad, veel wakker.
    Ook last van mn darmen, kon ik eerst een dag niet, heb ik nu diarree (sorry voor t vieze praatje), dat heb ik normaal niet, hoort dat bij de zwangerschap?!
    ook mn maag is draaierig maar tot nu toe nog niet hoeven overgeven.Maar een banaantje gegeten, hopelijk helpt dat.

Ik moet nu de hele dag werken, hopelijk gaat dat met rommel buik en minder energie...

@bibi, spannend!!

9. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    @Kimmarijn ; Toen ik zwanger was had ik ook een aantal last vam diarree, had toen wel het idee dat dat erbij hoorde. Had het anders ook nooit.
    Ik hoop eigenlijk ongi te worden, dat is dan de 1e x naar mn vmk, dan kunnen wij ook weer op naar de volgende ronde :)

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hey meiden, daar ben ik weer! Helaas geen echo, was een misverstand! :( wel uitgebreid intake gehad, duurde al met al een uur! alles rustig uitgelegd heb ook aangegeven dat ik best onzeker was hoe het nu is, of alles goed is. ze gaf aan dat een miskraam meestal tussen week 5 en 7 plaatsvinden, daarna komt het bijna niet meer voor, alle symptonen kloppen ook op dit moment. minder misselijk bijv. na de 8e week zwakt de misselijkheid meestal weer af, en dat ik nu meer bandenpijn heb klopt ook helemaal!
    Ben dus gelukkig wel helemaal gerust gesteld! daar ben ik echt super blij mee! zometeen ff bellen voor de echo in het ziekenhuis, dat wordt volgende week gedaan. dus daar moet ik nog ff op wachten!
    Heb super veel info gehad! en de eerste billendoekjes zijn al binnen! XD
    Ben echt blij met deze verloskundige! kan altijd bellen op de spoedlijn als ik denk dat er iets niet klopt!
    T was ff een domper dat de echo nu niet was, maar kan dat gelukkig al relativeren! VL vond het ook niet grappig, had zich daar echt op verheugd! mag hij volgende week weer mee! :)
    Zo dat was het verhaal een beetje denk ik... dus volgende week dan kunnen we echt de baby zien! wordt weer een weekje met spanning dus!:$

Beetje lang verhaal is het geworden denk ik...

11. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemiddag!!

Ik heb even pauze nu,

Wat jammer dat je geen echo hebt gehad Miek89, maar wel fijn om te horen dat je wat meer gerust gesteld bent.

12. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    He Miek jammer dat je nog een week moet wachten voor de echo.. Ik zag ergens de vraag of diarree bij de zwangerschap hoort, ook ik had diarree de darmen zijn gevoelig tijdens zwangerschap, ik had ook echt een blaasbuik.
    Ben nu een beetje verkouden en dat in de week van mijn ei! Hoop niet dat het een slechte invloed heeft. Zal wel niet toch. Ik ga nu nog even slapen.. Echt vermoeiend deze afgelopen nachtdiensten!

Bibi als je nu al ongi gevoel hebt dan denk ik dat hij zo wel los gaat komen en jij ook weer aan een nieuwe ronde kunt beginnen!

13. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hey Yfke,
    Idd jammer! was echt ff een teleurstelling!
    Gelukkig heb ik gelijk voor volgende week de afspraak gemaakt.
    Mag nu 19 juni om 15.15 uur! dus wordt weer ff een weekje geduld hebben denk ik. wordt wel op de proef gesteld!:) hihi

14. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Meiden, weten jullie dit.
    Bijvoorbeeld gisteren, we hebben seks gehad en daarna ben ik heerlijk onder de zonnebank geweest.
    Heeft dit invloed op de vruchtbaarheid? Omdat ik daarna meteen in de warmte lig :D

De vorige keer waren we er absoluut niet bewust mee bezig, gewoon wanneer we zin hadden en het was meteen raak ;) Maar ik weet dus niet of ik toen ook onder de zonnebank ben geweest.
    Vanaf dat ik wist dat ik zwanger was ben ik niet meer onder de zonnebank geweest, maar kan het vantevoren ook al kwaad? of kan ik er maar beter niet meer onder gaan :(

15. kimmarijn

Wat fijn Miek dat je gerustgesteld bent en alle symptomen normaal zijn. Idd erg balen dat de echo niet doorging. Super leuk dat je volgende week alsnog je echo hebt! Ben benieuwd :)

@yvke, ik heb echt nooit eerder gelezen of gehoord dat een zonnebank bezoek je vruchtbaarheid kan beinvloeden, ik denk, als jij je daar heerlijk bij kan ontspannen dat juist alleen maar goed kan zijn! En natuurlijk "te" vaak is niet goed, maar dat telt voor alles ;)

16. kimmarijn

De darmproblemen zijn weer weggetrokken gedurende de dag gelukkig! Ik heb gebeld met met vk, ik mag 10juli voor de intake langs komen, helaas kan mijn partner niet, dus probeer ik deze te verzetten. Ook mag ik over 2 weken bellen voor het laten maken van een echo, ze gaf aan dat ik eerder mag komen ivm mk in maart.

Woensdag is een spannende dag, toen had ik mijn miskraam de vorige keer... Hopelijk verloopt deze week heerlijk rustig en blijft mini zitten :)

17. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    yvke geloof niet dat zonnebank invloed heeft op de vruchtbaarheid hoor. De stralen van de zonnebank dringen door in je opperhuid en verwarmt verder niet je lichaam heb ik gelezen. Sauna echter wel. Dat moet je vermijden.

18. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemorgen meiden,

Thnx voor jullie reacties.
    Dan ga ik vanavond weer even heerlijk 20 minuten onder de zonnebank :D

Wat is het rustig hier, gisteravond niet veel meer gekletst ;)
    Hier schijnt het zonnetje al heerlijk, dus lekker van genieten.
    Zometeen even shoppen voor Vaderdag cadeau en vanmiddag weer werken.

Hoe gaat het met de zwangere dames? Ik hoop alles voorspoedig :)

19. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi Yvke, geniet er maar van, dat mag straks niet meer, want de warme temperatuur is niet goed voor de ontwikkeling van het beebje helaas!
    Wilde ook nog onder de zonnenbank hihi! Maar helaas!

Hier gaat het ok, moeten stoppen met medicatie en dat valt erg zwaar, verder al een paar dagen de hele dag misselijk, eten gaat moeizaam dus ook niet minder. En een aanval van verschrikkelijke onzekerheid, maar dat hebben er meer hoorde ik hihi.
    En ondertussen wel heel blij hoor haha! Maar durf niet zo goed blij te zijn!
    Hopelijk zien we hier over een paar weken weer veel posi testen!

20. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik geniet er nu ook nog even lekker van want ik vind zo'n witte huid maar niks en als je zwanger bent mag je ook niet in de volle zon en ik vind zonnen heerlijk :D

Bij de vorige zwangerschap heb ik me er ook netjes aangehouden, geen zonnebank etc, ik ga vanaf volgende week al niet meer voor de zekerheid, ik wil het risico toch niet nemen....

Deel Deze Pagina