Ik heb me ingeschreven bij de verloskundigepraktijk :-D 10 juli eerste echo en later die dag de intake (echo wordt op andere lokatie gedaan) Spannend! Dat duurt nog 4 weken!! En volgende week een afspraak met iemand van moeders voor moeders! Fijn! Laten de komende weken maar snel voorbij gaan!
Goedemorgen dames, Ik lees dit topic al een hele tijd mee, maar heb me hier niet aangemeld omdat het topic al een tijdje liep toen ik met de pil stopte. Ik ben actief in een ander topic. Ik vind het alleen zo leuk dat hier alleen maar meiden kletsen die bezig zijn voor hun eerste kindje. In het andere topic kletsen ook meiden, die voor hun 2e of 3e kindje gaan. Ook heel gezellig, maar wel anders. Dus ik hoop dat ik ook met jullie mee mag kletsen. @ Alle zwangere dames (dat zijn er een hoop hier ): Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet ervan!
Welkom Amelien, gezellig dat je hier ook mee komt kletsen Hoelang ben je nu gestopt met de pil? en in welke ronde zit je? @ Klein: misschien is het een idee om vanaf nu bij de topic titel *ledenstop* te zetten, want anders blijven er nieuwe bij komen en dan valt het niet meer te volgen.... of ben ik de enige die zo denkt? We hebben al een aardig clubje bij elkaar om te volgen dacht ik zo...
Ik heb trouwens net tarwekiemolie gekocht bij de kruidvat. Ik hoor er goede verhalen over dat het de innesteling bevorderd en aangezien het bij mijn vorige zwangerschap ws daar fout is gegaan gaan we het gewoon proberen Nog iemand die de capsules slikt?
Hey amelien, hahaha ik ken je van het andere topic, maaar ik lees hier ook al lang mee en heb soms gereageerd, maar niet zo heel vaak. Ook ik voor 1e kindje hoor hihi.
Weet ik! Ik bedoelde ook niet dat ik de enige was voor een eerste kindje hoor En ik blijf ook gewoon in het andere topic. @ Yvke: Baad het niet, dan schaad het niet toch. Heb wat over die capsules gelezen, maar ken ze zelf niet. Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Amelien. Ik ben 26 jaar. 7,5 jaar samen met mijn (sinds 1 jaar) man. Ik heb op 30 mei mijn laatste pil ingenomen. Inmiddels ongi achter de rug en wachten op mijn vruchtbare periode. Ik zit dus in de eerste ronde. Ik gebruik zwangerschapsvitaminen en visolie van VSM puur mama. Verder (nog) geen ovutesten ofzo. Zal eerst eens aankijken hoe mijn cyclus op gang komt. Voor zover ik weet had ik voor ik met de pil begon 11,5 jaar geleden geen hele onregelmatige cyclus (was me wel bijgebleven als dat zo was), dus hoop dat dat nu ook zo is. Verder voelde ik ook altijd mijn eisprong (1 van de redenen destijds om aan de pil te gaan), dus ik hoop dat dat nu ook zo zal zijn. Als jullie verder nog iets willen weten hoor ik het wel
Welkom Amelien! Yvke Ik had nog nooit van die tarwekiemolie gehoord, ben benieuwd of het echt helpt. Minimi fijn dat je een datum hebt, spannend die eerste weken. Ben nu volop aan het klussen, merk bij me zelf dat ik er meer mee bezig ben. Ook mijn man is heel bewust aan het eten alles wat vruchtbaarheid bevorderd eet hij Hihi, echt schattig dat hij het kindje de beste vitamines wil meegeven. Mijn buik is al gevoelig aan 1 kant dus eitje springt 1 van deze dagen ws.. Vindt het allemaal wel extra spannend gezien de mk en denk dat ik echt pas ga testen als ik een week overtijd ben, maar ja dat zeg ik nu. Heb al testen in huis dus weet niet of ik me in kan houden. Ik heb nachtdiensten gehad net er weer uit hoop dat dit niet invloed heeft.. Yvke ik heb de afgelopen dagen flink van de zon genoten, probeer het nu wat te ontwijken, denk echter niet dat het invloed heeft op de vruchtbaarheid hoor. Miek als je de echo gehad hebt wil je dan ook een fotootje plaatsen hier? Ben heel benieuwd. Geld natuurlijk ook voor de andere zwangere dames..
Tuurlijk! ga ik zeker doen! nog 8 daagjes... Jij succes met wachten! Hihi wachten met testen tot je een week overtijd bent is heel knap! ik heb gelijk de dag na mn NOD getest. Spannend!
Ik slik ze ook sinds mijn miskraam in mei Ik heb net mijn eisprong gehad dit weekend, dus ben benieuwd over 2 weken. Ik hoor er ook zoveel goede verhalen over, dus dacht laat ik dit eens proberen. Kan geen kwaad en als daardoor de innesteling beter gaat
Welkom amelien! Succes melkchocolaatje, met wachten op je ei en op je nod! Yvke ook jij succes, ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn ! Ik heb 9 juli intake en echo, spannend allemaal hoor.
Jeej! Wat is er vandaag weer veel gekletst een ledenstop lijkt me ook een goed plan yvke! Kan t meer zo goed bijhouden haha. Spannend allemaal die 1e echo's! amelien welkom!
weer een.nieuw lid! haha een ledenstop lis inderdaad geen slecht idee... misschien moeten we een groep.openen? kunnen we zelf bepalen wie erbij komt
Een ledenstop vind ik een goed idee Hoe is het verder met de zwangere dames? Ik word echt gek van mijn darmen, nu heb ik een onwijs opgeblazen buik omdat ik niet naar het toilet kan, en gisteren tja uh liep het eruit zeg maar grrrr. Ik merk dat ik het vandaag toch wel erg spannend vind ivm mk, in maart was de mk toen al licht in gang gezet pfff. Ik check nu steeds het toiletpapiertje, lukt me niet om het niet te doen zeg maar....
Ik heb ook buikpijn kimmarijn.. Geloof dat we ons soms te gek maken.. Probeer zoveel mogelijk te relaxen, dat is alles wat we kunnen doen.. Vooral genieten..
Lijkt mij ook heel erg spannend. Ik ben niet eens zwanger en maak me nu al druk om de volgende zwangerschap. Niet leuk, maar denk dat bijna iedereen dat wel heeft na een mk?
Oke, dus ik ben niet de enige Ik maak me nu al druk om de volgende zwangerschap... Ben zooo bang dat het weer mis zal gaan
Hier niks meer van me lichaam aan het begrijpen. Heb al een paar dagen dat ik overdag of in de avond misselijk ben maar niet hoef over te geven en dan last van me borsten. Weet ook geen idee wat het is en zit ongeveer week voor ovulatie.
Hallo allemaal! Welkom Amelien, kom maar gezellig mee kletsen! Een ledenstop is misschien wel een goed idee, moeilijk bij te houden zo