Net gestopt met de pil, wie nog meer voor 1e kindje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Klein, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik ken het.... misselijk!
    heb jij ook dat je steeds honger hebt maar geen zin hebt in eten?

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Lief dat ik nog (net) mee mag kletsen meiden.

Ik kan me voorstellen dat de meiden die een miskraam hebben gehad erg onzeker zijn. Een zwangerschap ik al spannend (zeker de eerste weken) en als je dan de ervaring hebt dat het niet goed ging, maakt het dat alleen maar spannender.

Het is zo vervelend dat je geen grip hebt op wat er gebeurd.

Ik duim voor jullie dat jullie zwangerschappen goed mogen verlopen en jullie over een maand of 7/8 een mooi baby'tje in jullie armen hebben. En voor de dames die niet zwanger zijn, dat jullie snel een positieve test hebben en die zwangerschap helemaal goed zal verlopen.

3. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Honger heb ik niet echt last van nu.
    Maar vindt het zo raar dat ik er zo last van heb terwijl ik dit de laatste maanden alleen na mijn eisprong heb gehad en ik hier nu nog op zit te wachten, dus daarom snap ik het niet.

4. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hoi Amelien, Welkom welkom :D

Een ledenstop lijkt mij ook goed het is veel om bij te houden, en de helft van hier zit ook nog in het zwanger van de eerste topic waardoor ik af en toe niet meer weet of ik nou wel of niet had gereageerd :S maarja dat is ook mijn eigen vergeetheid.

Les dat je lichaam anders doen komt misschien door je vmk. Kan je lijf behoorlijk van slag van zijn, als ik het goed heb begrepen.

Kimmarijn hier ook buikpijn en krampen en weet ik het wat nog meer...en ook hier spannend en dan heb ik geen mk gehad, kan me niet voorstellen hoe spannend het voor jou is.

Dames die wachtten op hun ei, ook wachtse. Vooral leuke dingen doen en veel dan vliegen de dagen voorbij :)

Ik ga weer es kijken of ik kan slapen...wil nog niet echt lukken. Gelukkig ben ik morgen vrij :D

5. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemorgen,

Wij zijn volop bezig met leuke dingen doen ;) hihi!
    Heb mijn eisprong nog niet gevoeld, maar verwacht een dezer dagen de eisprong te hebben.

Zometeen een half dagje werken!

Fijne dag allemaal

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Goed bezig Yvke! Laat het maar snel raak zijn!

7. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Goedemorgen,

Degene die zwanger zijn... Zondag is het natuurlijk vaderdag, gaan jullie iets geven aan je partner? Durven jullie dat al aan in een prille zwangerschap? Zo ja wat gaan jullie geven? Xxx

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi Kim, mijn vriend is helaas niet thuis dit weekeind, anders zeker!
    Maar waarom niet? Je bent toch nu zwager en nu blij?

Ben ik de enige die er zo over denkt ook met vertellen? Ik ben nu hartstikke zwanger, en hartstikke blij, waarom 'mag' je omgeving dat dan niet weten omdat het nog pril is, en de kans op een MK nog groter is? Mag je nog niet blij zijn ofzo?
    Of ligt het gewoon aan mij dat ik dit soort dingen niet zo goed voor me kan houden?

9. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Je hebt ook helemaal gelijk hoor mimime! Wij zijn gewoon nog voorzichtig, met name mijn vriend wil nog even wachten met vertellen. Ik ga idd wel een kleinigheidje kopen voor zondag. Maar verder durf ik gewoon nog niet zo, komt echt door de grote teleurstelling van de mk vorig keer. Beetje zelfbescherming denk ik.

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Snap ik ook hoor Kim!! Zeker al het al eens is gebeurd!
    Ik ben ook zo'n flapuit! Zou het het liefst in de krant zetten!

Ben ook wel heel onzeker hoor, en VL is wat voorzichtiger hihi, ook wat nuchterder!

11. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen meiden,
    Begrijp je gevoel kim, ik denk als je een mk hebt gehad je dan een beetje voorzichtiger bent. Merk ik ook aan mezelf, mocht ik weer zwanger zijn dan wacht ik liever even met vertellen. Wij hadden het toen net verteld toen bleek dat ik een mk kreeg. Maar probeer ervan te genieten, je moet er gewoon van uit gaan dat het goed zit :)

Je bent niet de enige Mimime, toen wij zwanger waren stond ik ook te springen om het te vertellen ;) Fijn om zulk goed nieuws met je dierbaren te kunnen delen.
    Geniet van jullie zwangerschap dames!!

Hier kijk ik elke keer bij toiletgang het wc papiertje na, ik kan elk moment ongi worden. Dan gaan wij vol goeie moed de volgende ronde in :)

12. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Toen ik eerste ronde zwanger was heb ik het ook vrij snel al aan ouders verteld en het liefst schreeuwde ik het van de daken. Ook leidinggevende op het werk wist het al gezien ik geen nachtdiensten wilde draaien en deze geruild had met een collega. Ik denk dat mocht ik weer zwanger zijn deze ronde ik het gewoon wel weer zou vertelllen. Kreeg namelijk ook veel steun toen het misging.

Wij hebben het gezellig gemaakt deze dag en komende dagen ook nog , daarna weer op het wachtbankje...

Succes iedereen!!

13. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik heb het mijn ouders, schoonouders, beste vriendinnenen een paar collegas vrrteld maar ik wil het ook uitschreeuwen!
    mijn vriend en ik hebben zoiets we vertellen het niet, maar als iemand het vraagt vertellen we het wel

14. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Nee hoor minime, heb ik ook! Heb het nu tegen familie en een paar vrienden vertelt, en na de echo mag iedereen het weten! :)
    Dus ik moet nog een weekje geduld hebben...
    Ik ga zeker wat kopen voor vaderdag! Ik denk een speen met i love papa en een rompertje met papa's kanjer of zoiets erop!

15. Mimime

Mimime Niet meer actief

Gelukkig ben ik niet de enige hahaha!
    Ik had voor mijn ouders de i love oma en opa spenen gekocht, die hebben we als kadootje gegeven en zo hebben we het verteld!

Mijn zus en zwager weten het inmiddels ook, daar kwam niet zoveel uit, toch jammer!

16. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ik snap het ook helemaal dat je het van de daken wilt schreeuwen. Bij mij weet de naaste fam het ook en mijn manager. Morgen als op de echo alles goed is ga ik het iedereen vertellen, die het maar wilt horen (of niet wilt horen :p), maar nog even niet op fb ofzo...ML wilde het twee weken terug bijna aan zijn collega's vertellen, 1 van hen is ook net zwanger, dus had hij mij geappt of hij het al mocht zeggen. Ik heb die app uiteindelijk nooit gelezen want ik lag al te slapen dus heeft hij niets verteld, maar ik denk dat zijn collega's het na morgen ook snel weten :D
    Hoop echt dat alles goed is morgen...word met de minuut meer zenuwachtig...

Over vaderdag heb ik wel een beetje zitten denken, denk wel dat ML het erg leuk vind als ik hem wat geef, ga maar is ff struinen op internet, een rompertje of shirtje ofzo lijkt mij ook wel leuk, hoe je het ook wend of keert het is toch zijn eerste vaderdag dit jaar, ook als het eventueel mis mocht gaan :D

Is het bij jullie ook zo een troosteloos weer? Ik word niet echt happy als ik naar buiten kijk, lekker binnen rommelen dan maar.
    fijne dag ladies

17. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    troostloos is inderdaad de goede omschrijving voor dit weer....
    het is zo.... saai en het lijkt of het ieder moment kei hard gaat regenen maar toch is het best warm buiten... heel vreemd!
    ik wilde het een beetje "geheim" houden tot de 13e week, maar ik merk zelf dat ik daar moeite mee heb xD
    mijn vriend heeft echt zoiets van... laten we wachten tot we zeker weten dat er niks mis kan gaan, dus tot de 13e week... maar ik wil het liefst dat iedeeen het NU weet! haha

@Besje ik denk dat je echo wel goed gaat hoor!
    heel spannend zo'n echo! laat ons maar horen hoe het gegaan is! moet je wel doen he? :)

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Jaa dat doe ik zeker hoor sterrentje :D en jij succes met wachtten ik zou dat niet kunnen wachtten tot de 13de week. En wat miek vertelde dat het meestal na de 7de week goed gaat vind ik goed genoeg :D.

19. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja heb ik ook! Heb met 8+2 de eerste echo, als dat goed is dan wordt het wel erg lastig m'n mond houden denk ik!

20. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ja is wel prettig he dat het na 7 weken de kans veel kleiner is! Ik ga het ook na de echo vertellen aan iedereen die het maar horen wil! Dan ben ik ook al 10 weken dus...

Deel Deze Pagina