Besjes, spannend morgen de eerste echo en natuurlijk is alles goed! Hier is het ook erg somber weer, geen zonnetje vandaag helaas. Ik ben weer lekker klaar met werken
Dat doe je goed Yfke, lekker snel En miek en mimi ik geef jullie groot gelijk, en ik wil de pret niet drukken maar ook na 13 weken kan het heeel misschien nog mis gaan. Over het algemeen gaat het gewoon goed dus laten we ons daar maar op focussen Ik ga even een verlaten lunch doen want ik barst van de honger
Hier vandaag te horen gekregen dat vriend op 1 juli weer geopereerd moet worden aan zijn knie. Hoop echt dat het deze maand weer raak is en dat het goed blijft zitten. Vandaag ook weer begonnen met ovu testen, dus ben benieuwd. Gisteren ook gehoord van me schoonzusje dat ze door de pil heen een vmk heeft gehad. En ze heeft een kadotje voor me: van die seks balletjes zoals in de boeken van 50 tinten. Spannend besjes voor morgen, de eerste echo
Ben benieuwd Les, spannende dagen (weekjes) hopelijk jij straks ook in het roze Vervelend dat hij onder het mes moet, mijn mannetje is waarschijnlijk in augustus aan de beurt, ook voor z'n knie...
Ik hoop het ook zo, voor me gevoel ben ik er ook wel aan toe. De verandering bij ons. Het leuke is ook dat er bij mij in de Chinese horoscoop staat dat er dit jaar iets gaat veranderen een kindje op komst
Kan niet slapen door ei pijn, goed dat we de dag benut hebben! Nu maar op de wachtbank.... Ik duim voor ons allen hier, dat we maar gauw verder kunnen kletsen in ander topic! Succes iedereen!
Goed bezig hoor hihi Uhm misschien een beetje stom, maar hoe zit het met die pendels? Ik zie ze bij meer mensen staan, maar wat betekenen deze
Helemaal onderaan het forum kun je het pendelforum vinden hier zijn meiden die voor je kunnen pendelen op wanneer je een positieve test hebt en wat het wordt. Je moet het zien als soort van spel. Wat ik wel grappig vond is dat ze bij mij onafhankelijk van elkaar allemaal zelfde uitkomst hebben gegeven..Ben benieuwd!
Dit dus! Je kunt deze meiden een pb sturen, je moet wel geduld hebben want het kan even duren voordat je wat terug krijgt Ik heb ook van alle 4 de meiden een pendel voor Juli, Dus ik hoop dat ze gelijk hebben, want dan is het deze ronde of volgende ronde weer meteen raak Mijn NOD is 30 Juni, dus misschien test ik pas net in Juli positief En anders ronde 2 Ik hoop zoooo dat ze gelijk hebben, hihi
Ik duim ervoor dat die pendels uitkomen melkchocolaatje en Yvke! En alle ander ook natuurlijk! Hier waren ze heel erg verdeeld! Maar ik had er twee op juni en voilà!
weetje nog wie er Juni gependeld had en het dus juist had? Ben benieuwd of ik diegene er ook bij heb zitten
Ik had al besloten pas in juli te testen, vind het allemaal heel spannend ook nog door miskraam. Voel mijn ei niet meer dus die is wel echt geweest. En ik denk dat ik me het verbeeld hoor, maar mijn tepels lijken een donkere kring te hebben. Kan toch niet zo snel al? Zou natuurlijk wel leuk zijn.. Ik ga er maar niet al teveel op letten geloof ik, de vorige ronde had ik echt heel veel symptomen en het was wel raak.. Wachten duurt lang hoor...
Ik heb me voorgenomen om zondag 30 Juni te testen als ik dan nog niet ongi ben. Maar misschien test ik dan wel negatief en in Juli pas positief haha! Zou wel mooi zijn he... Ik weet niet of het zo snel al kan... bij mijn vorige zwangerschap voelde ik alleen lichte steken en verder geen kwaaltjes...
Dan ga ik Aimee nog even een pb sturen Siepie heeft bij mij als enigste Juli Jongen de rest heeft Juli meisje, dus ben benieuwd....
Jeee net ons garnaalte gezien, hartje klopt en voor zo ver ze nu kunnen zeggen gaat alles goed. Voorlopig ben ik op 8 weken en 1 dag gezet wat volgens de berekeningen wel klopt. Ik ben helemaal happy de peppy Ook een fotootje, hij is niet heel scherp want mijn tablet maakt niet hele goeie foto's... Ladies Fijne dag