Super echo besjes! Hoop over zo'n 10 weken ook zoiets te mogen plaatsen hier fijn dat alles goed zit en je berekening klopt!
Tnx meiden voor de uitleg van de pendels maar heeft voor mij geen nut meer dan denk ik, alleen nog of het een jongen of meisje gaat worden hihi
Hier raar gevoel in de buik, wat steekjes etc, dus mij eisprong zit eraan te komen... Zometeen het even gezellig maken dus
Mooie echo besjes!! Hoop over vier weken ook zo'n duidelijke echo te krijgen.. Succes meiden met het creëren van een romantische sfeer.. Hihi
Hee dames. Ik voelde me de afgelopen dagen anders maar durfde niet te denken dat het nu alweer raak zou zijn. Ik heb net een test gedaan, foto staat in mn album. Ik wil graag jullie mening. Willen jullie even kijken? Het lukt me trouwens niet om de foto goed te draaien... Ik hoor graag wat jullie ervan vinden..
ik zie wel.degelijk.een licht streepje..... ik wil.je geen valse hoop geven maar misschien over een paar dagen weer testen?
Ik zie ook een vaag streepje hoor! Vind em zelfs duidelijker dan die van 9 mei de vorige keer eerlijk gezegd. Over een paar dagen nog eens testen!
Ja klopt Linda, vond ik ook... Maar vanaf wanneer zou ik nu moeten rekenen? Vanaf 12 mei?de dag dat ik de vmk kreeg? Ik test idd over een paar dagen weer.. duef het nog niet te geloven..
Ja klopt doe ik ook. Maar deze test lijkt duidelijker te zijn als de vorige keer toen ik testte.. Morgen maar een clearblue halen..
spannend Bibi, Hoop t voor je! (ik lees al heel lang mee maar reageer niet zo heel veel hier) hihi wou dit toch ff zeggen.
Thanks dames' ben idd erg blij dat ik het hartje heb zien kloppen. Ik merk dat ik er nu echt van durf te genieten . De echo is volgens mij zo duidelijk omdat hij inwendig was. en de vk was ook erg enthousiast over dat je alles goed kon zien. Hij/zij is nu 1,6 cm @Bibi ik zie ook wel degelijk een streepje en alles kan idd over een paar dagen weer en dan gaan we voor een knaller