Net gestopt met de pil, wie nog meer voor 1e kindje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Klein, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Zal het nog wat viezer maken maar als je er tussen je vingers draden van kan trekken heb je idd 1 van deze dagen je ei... Veel klusplezier

2. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    En als die afscheiding weg is, is ook je ei geweest? Heb alleen t idee dat het niet helemaal doorzichtig slijm is. Kan er wel draden van trekken. We houden maar voor de zekerheid de regelmaat er in deze week ;)

3. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    iemand enig idee hoe he komt dat ik nog steeds van die afscheiding heb?
    ik bedoel je zou toch denken dat dat weg zou gaan omdat ik zwanger ben enzo!

4. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Geen idee.

Ik heb het hier ook niet echt fijn en snap er niks van.
    Sinds een paar dagen al net voor het avond eten misselijk dat ik ook echt bijna niks eet. Vandaag begonnen mijn tepels ineens meerdere keren heel erg te tintelen. Sinds gister krampen/steken onder in me buik.

Waarschijnlijk ook vandaag me piek met ovu testen gemist omdat ik pas laat kan testen ivm werk.

Maar het rare vind ik dat ik er zo vroeg al last van heb. Heeft iemand een idee wat het is kan het zijn van de vmk of .......

5. Melkchocolaatje

4 apr 2013
    543
    0
    0
    hoge noorden ;)
    Bij vmk had ik ook die afscheiding, denk dat het ook bij zwangerschap hoort alleen dit is per vrouw verschillende..

Zelf heb ik nu melkachtig en echt heel veel, weet alleen nog niet of ik zwanger ben.

6. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    wat een heerlijk slijmerig onderwerp weer:p

Ik had na mijn ei tot ruim 5 weken zwanger helemaal geen afscheiding! Nu is dat wel weer ingehaald;) Nu vooral wit/melkachtig

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier ok,Erwin nog afscheiding hoor, wittig. Soms best veel dam voel je het gewoon nattig zijn, best vies haha!

8. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    hihi, sorry dames dat ik voor een heerlijk vies praatje heb gezorgd :D

Ik denk dat de afscheiding bij iedereen verschillend is.
    Gisteravond nog steeds waterig. Dus het kan mijn ei niet meer zijn, dus dan maar hopen dat het bij de zwangerschap hoort ;)

Gisteravond ook best wel gevoelige tepels, maargoed nu niet meer, haha!
    Ik voel me ook helemaal niet zwanger, bij de vmk voelde ik 1 week voor het testen steeds steken en verder ook niets... dus van symptomen kan ik denk ik niet zo vanuit gaan

Ik heb gelukkig geen last van de warmte maar vandaag wordt het hier in Limburg ruim 37 graden, pfff das wel erg warm.
    Ik moet zometeen ook nog gaan werken tot 1 uur, maar daarna heerlijk zwemmen :)

fijne dag meiden!!

9. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    He meiden,
    Hier ook de ene dag wel last van afscheiding, de andere dag weer niks. Dus geen pijl op te trekken ;)

Vandaag weer werken, ze hebben het over mooi weer. Fijne dag allemaal!

10. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    wat een weer!!
    doodeng vind ik het om.te fietsen met onweer!
    dua mijn lieve vriend brengt me.naar het werk! fiets achterop.en.rijden naar!
    het emige probleempje is dat hij iets moet ophalen en dat ik eigenlijk vijf voor negen op het werk moet zijn!.....
    dat wordt duimen dames! haha

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog steeds witte afscheiding en ik heb de beeb gezien dus ben echt zwanger :D. Ik denk idd dat het heel erg verschilt per persoon...

Alle werkende ladies, werkse maar niet te hard want daarvoor is het veel te warm haha...

Sterrentje of je moet heel dichtbij je werk wonen en anders was je vanmorgen toch wat te laat :p

Hier nog steeds niet lekker, misselijk, hoofdpijn, getempt en heb ook koorts :(. Denk toch dat ik een griepje te pakken heb en dat het niet bij de zwangerschap hoort.
    Zit een beetje te twijfelen of ik de huisarts moet bellen. Op internet lees ik vooral dat ziek zijn niet veel kwaad kan voor de beeb of je moet heel veel vocht verliezen, drinken hou ik nog wel aardig binnen, eten wat minder maar niet alles gaat eruit...Ik ga eigenlijk nooit naar de huisarts voor een griepje dus denk ik waarom nu wel ?

12. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik woon een half uur fietsen van het werk,
    was vijf kinuten telaat... discussie gemaakt mee d'n baas en gaan werken.xd haha

13. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Vandaag onze eerste echo gehad! zo blij! zelfs het hartje horen kloppen!

Bijgevoegde bestanden:

14. Melkchocolaatje

4 apr 2013
    543
    0
    0
    hoge noorden ;)
    Mooie foto Miek en wat lijkt het me bijzonder om het hartje voor het eerst te horen..

Vandaag zegt een collega tegen me waarom kijk ik anders tegen je aan er is iets met je, ben je zwanger? Ze wist niet dat ik daar mee bezig was.. Zou echt leuk zijn dan heeft ze wel een bepaalde gave of ik zie er echt zo anders uit.. Hehe..

Heb nog steeds veel steekjes en vannacht ongie achtige krampjes, was een vlaag..

15. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    wauw super Miek, wat mooi :)

16. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    bah, nu heb ik alweer zo'n gevoelige tepels, niet leuk!
    en erg raar ook want overdag nergens last van en gisteravond en nu weer alleen de tepels zo gevoelig :(

17. Melkchocolaatje

4 apr 2013
    543
    0
    0
    hoge noorden ;)
    Hopenlijk een goed teken!

18. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ja, ik hoop het ook, maar verder totaal geen symptomen, voel me niet zwanger...

en hoe is het bij jou?

19. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    He med je hoeft je niet per se zwanger te voelen hoor. Ik ben zwanger maar ik voel me soms helemaal niet zwanger ;) Hopelijk is het raak!!

@miek ; Mooie echo! Zal zeker een bijzonder moment geweest zijn om het hartje te kunnen horen :)

20. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ja klopt ook wel. Voelde me in April ook niet zwanger en was het toen ook :D maar had toen wel steekjes

Deel Deze Pagina