Net gestopt met de pil, wie nog meer voor 1e kindje??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Klein, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Mooie echo Sterrentje, de kleine groeit goed!!

Yvke en Melkchocolaatje, misschien toch een innesteling, zou super zijn voor jullie! :)

Hier hele dag gewerkt, blij dat ik thuis ben.. was een zwaar dagje vandaag. Zo nu en dan duizelig en wat misselijk met vlagen.. nu heerlijk bankhangen:)

Fijne avond meiden!

2. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    succes met wachtten melkchoco je weet het toch nooit joh pas als je de test in handen hebt. Hoop het erg voor je, nog even afwachten...

@les spannend hoor, mag ik vragen waarom je morgen of overmorgen "pas" gaat testen, ik zou me niet zo lang kunnen inhouden denk ik....

3. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Huisarts adviseerde het om met ochtend urine te doen. En ik nu onderweg ben van het schieten naar huis toe. Maar denk inderdaad dat ik het maar gewoon morge doe, weet ik gelijk of ik kan drinken. Heb namelijk een personeels uitje morgen middag/avond.

4. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Spannend les, ochtendurine is natuurlijk wel meer geconcentreerd, zal voor je duimen....lijkt me wel heel gek als je nog zwanger bent...ik bedoel dat dat gek zal voelen...

Succes en fingers crossed

5. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Succes met de test vandaag Les ben erg benieuwd!
    Ik ben er weer vroeg uit voor een vroege dienst!
    Werkze allemaal!

6. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Helaas. Kijken hoe het weekend gaat met de misselijkheid en anders afspraak maken ha.

7. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ow jammer :( beterschap!

8. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Goedemorgen meiden,

Hier alles rustig, geen symptomen etc, dus denk dat het de volgende ronde wordt...
    Ik weet ook niet of we op de goede momenten geklust hebben deze maand want vanaf donderdag 5 dagen echt niets kunnen doen want manlief had ontzettend last van zijn rug, kon amper lopen....

Wij zijn morgen 1 jaar getrouwd :):)
    Dus we vertrekken straks lekker samen voor een weekendje weg, we komen zondagavond weer terug, dus ik ben het hele weekend nu aanwezig.

Fijn weekend allemaal :D

9. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen dames,

Jammer Les :(

Oh wat fijn Yvke, even heerlijk er tussenuit, geniet ervan! En alvast gefeliciteerd met de dag van morgen! Wie weet is het toch deze ronde raak, zou een mooi kadootje zijn ;) Ik duim voor je!

Hier niet veel klachten, wel enorm moe, en steeds een ijzersmaak ik mn mond, voor de rest mag ik niet klagen :) Hele dag nog werken en dan heerlijk weekend! Lijkt alleen geen mooi weer te worden helaas.. :(

Fijne dag meiden!!

10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Jammer les, de volgende ronde dan maar...

@yfke gefeliciteerd alvast met jullie 1 jaar :D. Geniet lekker van elkaar het weekend en dan maar niet van het weer :)

@melkchoco mooi optijd op. Ik heb een hekel aan ochtenddiensten woon 45 rijden van mijn werk en dan is vroeg echt te vroeg

@bibi succes met je werk dag en geniet van je weekend :)

Hier gaat het gelukkig sinds gisteravond eindelijk beter...Zat er woensdag even helemaal door heen. Nu alles weer prima...nog even twee dagen vrij en dan zondag maar weer aan de bak :)

Nou ben ik de hele week al thuis maar het 9 maandenboek hebben ze nog steeds niet gebracht, wel een beetje vervelend want volgende week is de kans dat ik thuis ben wel heeeel klein :(

Fijne dag, ondanks het rotweer.

11. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Hier in Antwerpen is het weer prima hoor Besjes.
    Lekker de hele dag zonder jas kunnen lopen.
    Manlief is nu douche en we hebben wifi op de hotelkamer :D

Fijne avond allemaal

12. Melkchocolaatje

4 apr 2013
    543
    0
    0
    hoge noorden ;)
    Haha Yvke, geniet van jullie romantische weekendje weg! En niet teveel hier spieken he!
    Besjes ook ik moet 45 km rijden vandaar zo vroeg op.. Ergens wel lekker met ons beroep, hoofd leeg maken in de auto met radio meezingend Hihi.

Hier erg moe dus ga nu slapen net film thee imposible gekeken erg ontroerend of te wel menig traantje gelaten... Heb veel steekjes in de liezen, geen ongi krampjes meer!

13. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Spannend dames!!!

Wanneer gaan jullie testen?! Ik ben heel benieuwd:D

14. Melkchocolaatje

4 apr 2013
    543
    0
    0
    hoge noorden ;)
    Ik wil pas 1 juli gaan testen alleen denk niet dat ik dat volhoud hihi!

15. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Oeh das al bijna melkchocolaatje :D
    Hier word t pas 6 juli. Voel dit weekend wel vanalles rommelen in m'n buik. Nu ook weer steken, dus denk dat ik dit weekend m'n ei heb. Word nog even afwachten of het klopt :)
    Is er iemand die dit weekend al kan gaan testen of aankomende week? Kan zo snel de tabel niet meer vinden :s

16. Melkchocolaatje

4 apr 2013
    543
    0
    0
    hoge noorden ;)
    Ah dat wordt dus een knus/knuffel weekend!
    Succes en hoop dat 6 juli je een mooie knaller in handen hebt!
    Hier allerlei symptomen.. Weet dus ook niet of ik het volhoud tot 1ste

17. Mimime

Mimime Niet meer actief

Spannend hier dames! Ik duim voor jullie!

Voor degene die het verhaal met m'n schoonmamma nog mee hebben gekregen; er is inmiddels gestart met palliatieve sedatie. Dat betekend dat ze slaapmedicatie en morfine krijgt, waardoor ze in slaap is en niet meer wakker zal worden. Ze zal blijven slapen tot haar lichaam en hart er mee stopt. Hoe lag dat gaat duren weten we niet.

We zijn nu sinds donderdag bij hen, gaan vanmiddag even naar huis en dan na het weekeind weer hierheen.
    Met mij gaat het slecht, door alle spanning en verdriet gaat eten steeds slechter en voel ik me helemaal uitgeput. Hopelijk kom ik een beetje bij als we een paar dagen thuis zijn!

18. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ahwwwww mimime wat rot om dit te horen!
    als je iemand nodig hebt om mee te praten moet je het zeggen!!
    ik ben er voor je!

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Jeeetje mimi, Wat heftig, niet meer dan logisch dat jij je slecht voelt het is niet niks !!!! Doe lekker rustig aan als je thuis bent, al zal dat ook niet makkelijk zijn...Probeer jezelf (en je mannetje) een beetje te verwennen en laat de boel lekker de boel. Net als sterrentje als je behoefte hebt om te kletsen (typen) je mag me altijd een persoonlijk berichtje sturen, misschien kan ik iets voor je betekenen (al zou ik ook niet weten wat behalve een luisterend oor)
    Sterkte !!!!

20. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Jeetje Mimime, wat heftig! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
    Ik denk aan je.

Deel Deze Pagina