He minime, wat naar allemaal doe rustig aan en heel veel sterkte voor jullie! Dikke knuf en ook hier een lezend oog (luisteraar oor)!
Heel veel sterkte mimime! Denk aan jezelf en de kleine en zoek de rust weer op als je thuis bent. Wij zijn er voor je mocht je je verhaal kwijt willen. Dikke knuffel voor jou!
Mimime: wat ontzettend triest. Doe lekker rustig aan als je thuis bent en wat de andere ook zeggen, laat de boel lekker de boel. Mocht je je verdriet kwijt willens kun je me altijd een pb sturen. Sterkte
Dankjewel dames! Wat lief! We zijn inmiddels gelukkig thuis en niets is zo fijn als mijn eigen bed! Zo weer eens even normaal eten (joepie, mamma kookt) en dan in bed! Echt super dankjewel voor de lieve woorden en we houden contact!
Hoi dames. Gister om 21.00 werden we gebeld dat haar pols zwak was. We zijn weer in de auto gestapt en kwamen daar om 23.30 aan. Toen hoorde we dat ze om 22.15 is overleden.
Jeetje Mimime, heftig! Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Dikke cyber knuff vanaf hier!
Gecondoleerd minimi, hele dikke knudde en mocht er wat zijn kun je altijd een berichtje sturen! Sterkte voor jullie allen!
Goedemorgen, Hier vandaag nog 1 dagje vrij, en ben ik erg blij om want ben nog super moe van ons weekendje weg. Hotel was erg gehorig en lag midden in Antwerpen, dus vrij slecht geslapen daar... Wat is het dan heerlijk om weer in je eigen bed te liggen zometeen op bezoek bij een vriendin en vanmiddag ff boodschappen doen en naar een verjaardag. Drukke dag, pfff
Hele fijne dag! Ik moet vannacht de nacht in dus probeer nu uit te rusten wat niet zo goed lukt. Ongie gevoel geen bloed! Zeer levendige dromen.
levendige dromen.ja? ik denk dat ik al weet waar die over gaan! ik heb een weekje vrij! vandaag even de was bijdraaien en beneden dwijlen. oja en de spullen inpakken want morgen vertrekken.wij naar berlijn tot en met vrijdag een heerlijk weekje met z'n tweetjes