Kon me niet meer inhouden bedankt voor het duimen! Ik ben zwanger!! Streepje kwam binnen 5 minuten.. Ga zondag weer testen wil hier namelijk pas een foto zetten als hij echt knalt! Nu nog licht wel duidelijk...heb nu zoiezo geen fototoestel bij de hand!
Wat goed Melkchocolaatje! Gefeliciteerd meid!! Hopelijk de andere meiden ook een positieve test! Ik duim met jullie mee!
Spannend dames! Hier is het van kwaad tot erger gegaan. Dinsdagavond kreeg ik steeds meer pijn rechts onderin mijn buik. Verloskundige gebeld, die is langsgekomen en heeft me naar het ziekenhuis gestuurd. Om te kijken of het geen BBZ was. Gelukkig zit pluis op de goede plek en het hartje klopte ook. Bloed en urine gecontroleerd en naar het andere ziekenhuis gestuurd. Hieruit is gebleken dat ik een blindedarmontsteking had. Ben die nacht opgenomen en smorgens is een echo van m'n darm gemaakt, het vermoeden bevestigd en ik ben smiddags om twee uur geopereerd. Vanmiddag thuis gekomen, veel pijn dus ik hoop de komende dagen wat te herstellen. Het allerergste; vandaag was de uitvaart van mijn schoonmoeder. Ik heb er niet bij kunnen zijn en ben er erg verdrietig over!
He minimi wat verdrietig allemaal! Hoop dat je snel hersteld en het met pluis allemaal goed blijft gaan! Hele dikke knuffel en sterkte plus beterschap! Dankjewel bibi hoop dat ze snel volgen!
Jeetje mimime! Het zit je echt niet mee de afgelopen weken hè gelukkig is met de kleine wel alles goed! Snap dat je er verdriet van hebt dat je er vandaag niet bij kon zijn. Maar zoiets is overmacht, daar kun je echt niets tegen doen. Ik hoop dat je de komende dagen goed kan herstellen. Nu echt even je rust zoeken hoor! Heel veel beterschap en een hele dikke knuffel! X
@melkchocolaatje. Gefeliciteerd, ben blij voor je @mimime. Wat balen allemaal hoe het gaat. Heel veel sterkte en rust goed uit. @yvke nu ook jij hopen dat je een posi test hebt. Probeer hier echt tot volgend weekend te wachten. Dit weekend nog een feestje en zondag mis met vl nog wat leuks doen en dan ma naar ziekenhuis. Hoop dat de dagen voorbij zullen vliegen.
Hoera melkchoco gefeliciteerd, ben benieuwd naar je knaltest en foto over een paar daagjes. Yfke en Les nog en volgens mij is dan het hele topic zwanger of vergeet ik nou iemand ? @mimime Jeeeeeeeetje meid, wat een drama. Is de operatie een beetje goed verlopen? Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent dat je er niet bij kon zijn. Wat rot allemaal. Rust goed uit de komende dagen, gelukkig met je beeb nog alles goed. Sterkte Ik heb vandaag een gesprek gehad met de manager. Ze wilt mij ziekmelden voor mijn zwangerschap omdat de groep te heftig is om mee te werken momenteel. Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Ik mag boventallig op kantoor werken of op de groep van een wat rustigere locatie. Snap het zelf niet helemaal want hoe moet je hard maken bij de arboarts dat ik niet kan werken op de groep, maar boventallig ineens wel? Ook is mij niet duidelijk hoeveel uur ik dan boventallig moet werken, als ik mijn volle contract uren moet werken lijkt het mij ziekmelden ook wat overbodig....Ik weet het nog niet helemaal, kwam een beetje rauw op me dak vandaag omdat ik er vanuit ging dat we zouden bespreken dat ik (gedurende mijn zwangerschap) op een andere locatie zou gaan werken, en nu ineens ziekmelden. Pfff nog maar even goed over nadenken en even mailen om toch wat meer duidelijkheid te krijgen. Fijne avond
ow wat erg en verdrietig Jij krijgt ook alles op je dak he, heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel weer hersteld en je snel weer beter voelt. Dikke knuffel voor jou!!
wij volgen gewoon allemaal hopelijk snel Hier nog geen ongi Al ga ik stiekem wel uit van 31 dagen nu, omdat ik na de vmk een cyclus had van 31 dagen. en ik heb totaal geen symptomen. Manlief wilt wel dat ik ga testen, maar ik durf niet en vind het zonde mijn gevoel zegt dat ik namelijk niet zwanger ben...
Ik zou me niet ziekmelden als ik jou was. Je bent inderdaad zwanger en niet ziek! Je leidinggevende hoort gewoon tijdelijk een andere groep voor je te zoeken waar je wel gewoon kunt werken. Ik zou er niet mee akkoord gaan.... Succes ermee
Nee ik zou ook niet akkoord gaan, ze kunnen beter vervangend werk zoeken of tijdelijk iets administratiefs..
@Mimime : Sterkte meid, hopelijk knap je snel weer op! @Besjes : Zou er ook niet akkoord mee gaan hoor, ze horen vervangend werk voor je te zoeken. @Yvke : Toch wel spannend hoor Hopelijk snel een positieve test! Hier vandaag nog 3uurtjes werken en dan snel naar huis om mn tas te gaan pakken. We gaan een weekendje weg met familie, heerlijk even genieten. Hopelijk gaat het weer nog iets beter worden Ik zal proberen hier bij te blijven lezen maar op telefoon valt dat niet altijd mee Gijn weekend dames!
Waarschijnlijk pas 6 juli. Heb een onregelmatige cyclus en heb ook niet echt een duidelijk idee wanneer m'n eisprong was. De app pakt een gemiddelde van m'n laatste 2 cyclussen dus die houd ik maar aan
sorry linda, voor jou ook snel een positieve test Ze hebben op mijn werk wel gekeken voor vervangend werk maar op andere locaties is geen ruimte om mijn uren te maken en al mijn uren op kantoor doorbrengen is voor de lokatie absoluut niet effectief. Dat betekent 32 uur op kantoor, dan moeten ze alsnog iemand hebben voor op de groep, en er is geen 32 uur aan kantoor werk te doen voor mij (je kan wel wat verzinnen maar dat is ook niet productief). Ik heb de manager nog even gesproken en volgens mij is het voor hun vooral een financieele reden. Als ik mijn werk niet kan uitvoeren door mijn zwangerschap en daardoor dus "ziek" word gemeld hoeven hun mij niet te betalen, en hebben ze ruimte om vervanging voor mij op de groep te zetten (we zijn financieel gezien geen gezonden locatie, is dit over 3 mnd nog steeds zo moeten we geloof ik dicht) Dus er niet mee akkoord gaan is makkelijk gezegd maar echt andere opties zijn er niet of zie ik iets over het hoofd
Moeilijke situatie besjes hoop dat ze toch met een oplossing kunnen komen.. ons werk lijkt op elkaar, alleen de vorige zwangere bij ons heeft gewoon tot het eind op de groep gestaan met veel werkzaamheden op kantoor. Hoop dat voor mij dit ook geldt.
Wat vreemd zeg besjes, ik snap idd dat het voor hun financiële situatie gunstiger is, maar jeetje je bent nog maar zo kort zwanger en dan nu al ziek moeten melden. Ik kan mij niet voorstellen dat het betreffende arbo bureau hiermee akkoord gaat. Misschien goed om even bij je rechtsbijstandverzekering (of juridisch advies) navraag te doen? En idd je werkgever is echt verplicht om passende werkplek aan te bieden. Gedoe hoor!