Ja ja dames al we zoveel kletsen kan het moeilijk anders ... hierbij deel 4 en op naar nog een hoop roze voor onze dames !!!!
jow jow ik heb gevind heb trouwens een echo in mijn album gezet, is niet helemaal duidelijk want mijn darmen zaten in de weg,..veel darm zei ze haha
Meld me ook vast hier. Toeter ik vind echo's al moeilijk om te bekijken en op te maken wat wat is hahaha. En dan ook nog de darmen ervoor?
Ik heb net grenadine gekocht.. Nog geen idee of het een beetje werkt tegen mijn maagzuur. Maar fingers crossed dat het een beetje beter wordt.
Gefeliciteerd met het 4de deel alweer Ik zag goede echos voorbijkomen! Van harte! Hier helaas een negatieve test gisteren. Wachten tot vrijdag maar weer... of zaterdag. Dan is mijn eigenlijke NOD als ik van de eerste dag van de vmk uitga en ik dus geen vroegere eisprong zou hebben gehad zoals ik wel dacht. Vreemd lichaam... wil graag NU duidelijkheid... OF een positieve test OF ongesteld worden en weten waar ik aan toe ben... Succes dames en op naar de volgende goede echo's!
nou eda de ene keer kan ik wel goed naar het toilet en de andere keer weer niet dus ik denk dat het daar een beetje zit sanne,...je hebt dan nog 4 á 5 dagen dus nog vroeg he. grenadine ken ik niet maar hopelijk helpt het echt lizzie want dat continu maagzuur en misselijk zijn word je ook niet vrolijk van
Wow, deel vier alweer!! @Lies en Toeter, wat fijn dat jullie echo's goed waren! @Toeter, balen van je tand. @Losje, ik kan nog niks van je test maken. Maar het is nog vroeg. Ik blijf duimen Zo, het schoolreisje zit erop. Duinrell was een succes. Helaas kon ik natuurlijk nergens in met de kinderen, dus veel op terras gezeten en op tassen gelet. Het weer was top. En iedereen heeft genoten.
Mag ik er ook weer by?? By de club van kakelende oempaloempas? Ik blijf het een mooi woord vinden... Toeter en lies geweldig die kloppende hartjes! Bouwtaart welkom terug. Ika jullie hadden er gelukkig goed weer by! Losje meerdere meiden hier zien een streep! Hoop dat jij m zelf ook snel gaat zien, morgen. Of woensdag. Werk ze. Lizzie hoop dat je snel minder misselijk wordt!
heb een mooie link gevonden waarop meerdere echobeelden te vinden zijn van echo's vanaf 8 weken, ook met geslachten enzo erg leuk Echobaby fijn dat de oempaloempa's weer bijna compleet zijn
Haha mgbk, bouwtaart!! Heb weer een abotje hoor!! Even reactie op een paar dingen; Loes en Toeter, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!! Losje, op mn foon zie ik toch echt wel een streepje, zou morgenochtend nog eens testen! Bij mij zagen de meiden hier het ook beter dan ikzelf! Zelfbescherming? Ik ga stoppen voor vandaag.. ben weer niet lekker. Belooft wat deze zwangerschap. Dus kijk zo ff gtst en dan naar mn bed, hoop dat ik morgen een dagje werken ga volhouden. Fijne avond lieve meiden! !
Oempaloempa?? Gaaf! Ik heb toch weer n testje gedaan. Was mn testje kwijt en twijfelde aan mezelf Uiteraard testje toch weer gevonden: Bekijk bijlage 332231