denk maar even een vervolg op het anddere onderwerp wie er allemaal gaan testen. ben nu benieuwd wie er al heeft getest en wie er inmiddels zwanger is of niet Ik heb vanmorgen getest en was dik negatief heb nog helemaal geen ongieklaachten heb aleen de laatste week s`ochtends dat het zuur mij op komt .. vreemd.... is er nog hop voor mij 1 dag overtijd en test negatief?
Hoi! Nou begrijp van meerdere op het forum dat er best zijn die 1 dag of soms 4 dagen overtijd negatief getest hebben en toch zwanger bleken..Dus niets is onmogelijk Je hebt wel een regelmatige cyclus? Ik blijkbaar niet zit nu alweer op dag 32 en nog steeds niets...Maar goed vorige cyclus duurde ook al 34 dagen dus wacht t rustig af..
Ik zou vandaag kunnen testen, maar ik heb zo'n ongi pijn dat ik verwacht dat het vandaag of morgen gewoon komt
ja ik heb ook onregelmatige cyclus maar heb berekend ik kon mn eisprong wel aardig voelen altijd maar dta heeft deze week wel en week doorgezet kon wwel een week lang hebben gehad om zo te zeggen dus kan ook zijn dak eigenlijk volgende week dan mis pas NOD moet hebben daarom zo k*t die onzekerheid he ik heb lieer of gewoon de duveltjes of 2 strepen maar ja...
wooehoeeee Maaike gefeliciteerd! Best snel toch in vergelijking met wat ik hier ooit lees.... Geniet er maar lekker van!
thnx meiden, we zijn er half jaartje bezig geweest dus is echt wel vlot idd zeg ik nu hoor toen ik nog niet zwanger was vond ik het allemaal veel te lang duren haha Hoop voor jullie dat jullie snel volgen Liefs
Dat is absoluut waar, ik moet nu mn ongi krijgen en dan ga ik pas naar ronde 2 het duurt zooooo lang grrrr
Ik mag ook testen vandaag maar wacht het nog even af...zaterdag had ik een negatieve test en vond het best teleurstellend. Nu met vlagen ongi-pijn dus het kan elk moment komen ben ik bang... Zo niet dan test ik morgen of donderdag weer! Gefeliciteerd Maaike! En MOHkimke: wat gek dat de testen zulke verschillende uitslagen hadden? Misschien over een paar dagen weer testen?
Hoi Heitjekarweitje, Net als jij mag ik vandaag testen, maar heb ik toch zaterdag al getest hihi hoezo ongeduldig maar was negatief. Maar heb wel heel erge buikpijn dus verwacht wel dat ik gewoon ongesteld ga worden..
Ja, ik vind het ook raar, het zijn nochtans testen van hetzelfde merk? Ja, als ik over 2dagen mijn regels nog niet heb ga ik opnieuw testen, maar ik moet eerst die 2dagen zien door te komen hé Maarja, ik voel me niet zwanger, dusja... we zien wel zeker?
Precies hetzelfde hier! Heb ook zaterdag getest, negatief... en nu buikpijn! Maar er is nog geen spoor te bekennen van een ongesteldheid...Ik word steeds zenuwachtiger, wil ik niet maar gaat vanzelf!
Je hoeft je niet zwanger te voelen terwijl je wél zwanger kunt zijn Ik hoop voor je dat je ongesteldheid uitblijft en dat je meer duidelijkheid hebt eind van de week, succes! (en laaat je het even weten hier?)
Wij zijn ook aan het proberen zwanger te geraken. ben vandaag 3 dagen voor mijn nod en heb deze namiddag een test gedaan die dik negatief was.
Hier na gister 11 dagen overtijd een positieve test, de dagen hier voor telkes heeeeel licht of negatief
@kira nou voor jou is de onzekerheid voorbij een dikke proficiat voor je en geniet ervan ik heb ook al 4 testen gedaan allen neg. gr linda