Hey meiden.. Ik zit zo in spanning.. De afgelopen maanden sinds we bezig zijn met zwanger worden voel ik elke maand wel iets pijnlijke borsten, rugpijn, buikpijn, maar deze maand voel ik helemaal niks alleen af en toe wat steekjes vana me eisprong al.. en me borsten zijn wat zwaarder en heb slijm.. maar dat was het dan ook ik vind het zo raar owja en de steekjes heb ik echt alleen als ik eraan denk hahahaha nou mijn nod is maandag 2 februari maar durf nog niet te tesen.. wil even me verhaaltje kwijt heel veel liefs sara
vreselijk die kwaaltjes en hoe ze je voor de gek kunnen houden. Hoop dat het allemaal goed zit. En je verhaal kan je hier altijd kwijt, we zitten tenslotte allemaal in bijna hetzelfde schuitje. Al is de 1 natuurlijk al veel langer bezig dan de ander.
Hoi Sara, Je leest hier op het forum vaak genoeg dat meiden helemaal geen kwaaltjes hebben, maar toch zwanger blijken te zijn! Als ik jou was zou ik gewoon dinsdag een testje doen, of anders nog een paar daagjes langer wachten, hoe moeilijk dat ook is.. En dit is de perfecte plek om ff je verhaal kwijt te moeten Liefs!
ik had ook altijd wel wat kwaaltje moe zere borsten en ga zo maar door elke maand wel weer wat anders en ineens helemaal niks dus ik maar wachten op mijn ongi en mijn mannetje liep al 2 weken te zeggen je bent zwanger ik zo nee hoor juist niet maar werdt zo gek van zijn gezeur dat ik maar een test heb gedaan en ik pak die test op en ik zeg tegen hem zie je wel hij is negatief ik heb lekker gelijk dus hij kijkt en zecht nee hoor ik zie een streepje dus dacht dat hij me weer zat te pesten maar nee hoor stond echt heel licht streepje volgende dag nieuwe test gedaan denk dat ik er wel een stuk of 20 door heb geknalt voor dat ik het wou geloven maar ja toch zit er een baby nou ja rijst korrel en wordt als het goed is een baby
ik zit ook in spanning moest vandaag ongie worden ( denk ik zo te zien op me kaartje ) maar ben het nog niet ook geen ongie gevoel wel veel witte slijm erg moe, last van me rug vaker plassen, dus ja ben benieuwdd
Dank jullie wel meiden voor jullie antwoord haha ja het is zo vervelend ach ja mijn man zegt ook de hele tijd deze maand weet ik het zeker ik heb ze allemaal een navigatiesysteem gegeven hahaha heb wel af en toe hele irritante steekjes in me borst niet pijnlijk meer irritant maar we zullen zien groetjess
Erg he die spanning! Hier ook elke maand andere kwaaltjes, word er bijna gek van. Hoop voor jou dat er een wondertje in je buik aan het groeien is.
hey meiden.. Ik heb getest maar niet zwanger helaas.. nu maar wachten op me menstruatie, ik ga me er gewoon niet meer mee bezig houden en zie wel wat er komt.. niet dat van oow vandaag is me eisprong hup klussen. ik zie wel wat er komt heel veel liefs
Hey meid... balen zeg! Maar zoals ze hier op het forum zeggen, geen bloed geeft moed! Dus ook al heb je nu nog geen posi test, het kan zijn dat je ei en innesteling gewoon wat later waren.. Ik zit ook nog te wachten op de of een posi test.. Maar deze maand (in tegenstelling tot de vorige keren) wel allerlei kwaaltjes enzo, dus ik ga ff kijken hoeveel geduld ik heb
Me menstruatie is er nog steeds niet heel irritant.. want me test is gewoon negatief.. :S wel erg veel wit slijm.. ach jah geduld is een schone zaak
Ja, geduld is idd een schone zaak... maar je wordt er af en toe wel knettergek van, en da's heel normaal Over een weekje nog maar een testje doen als je nog niet ongi bent?
Jaa denk het volgende week woensdag als ik nog niet on ben ga ik een testje doen maar hoop niet dat het zo lang gaat duren en dan alsnog negatief is dan mogen de duivels echt wel komen hoor kunnen we tenminste naar de volgende ronde