Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Jannegie,

Ik vind het echt super spannend voor je!

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Succes Jannegie, je maakt het wel erg spannend hoor :D.

3. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Haha, wat leuk, jullie leven allemaal zo mee!
    En maken het nog spannender!

Maar ja, ik voel helemaal niks :(

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Titus,

veel succes in de volgende ronde!

5. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    thanks

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!

nou :confused: als ze waar mijn lichaam mee bezig is ontpillen noemen mag het van mij erg snel over zijn! jeetje wat voel ik me beroerd zeg! :( ik stond vanmorgen op en mijn borsten doen echt ontzettend veel pijn, vooral echt mijn tepels! ook ben ik sinds zondag avond misselijk met van die vlagen en kan ik moeilijk naar het toilet. echt niet fijn dit...

groetjes rebbel

7. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hallo Titus, jammer voor je dat het niet in een keer raak is. Heb je een beetje normale cyclus?
    Nou welkom in de tweede ronde :D

Succes

Gr. Kat

8. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hallo rebbel,

Jij zit in de eerste ronde? Ik heb mijn eerste ronde net gehad. Maar ik had die kwaaltjes ook hoor die je noemt. Denk dat het met ontpillen te maken heeft. Niet echt leuk nee maar ja. Hou de moet erin! ;)

Gr. Kat

9. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    meiden wil even bij deze neerpennen, heel veel succes en dat het maar snel raak mag zijn voor jullie!

10. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hee Jannegie

Wat spannend zeg! Ik weet niet of ik het zo lang vol kon houden hoor. Ik had denk ik al getest.

Succes!

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Goedemorgen dames,
    Ja Jannegie houdt de spanning erin hoor ! :)
    Wat betreft de kwaaltjes van het ontpillen, als het bij mij zo blijft ben ik heel gelukkig hihi!
    Heb wat meer honger en zere tepels, maar verder niet misselijk o.i.d.
    Hopen dat het me volgende maand niet opeens dubbel gaat pesten [-o<

Racebabe

12. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Wat betreft ontpillen, heb wel wat meer last van koppijn. Vind ik wel irritant. Ben nu nog ongesteld maar hoop dat dat gauw weer over is.

13. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik heb altijd al last van hoofdpijn, ongeveer sinds de leeftijd dat ik begon met de pil. Ik had stille hoop dat het zonder hormonen wellicht beter ging met mn hoofdje! Maar tot nu toe nog weinig verbetering te zien.

14. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    nou ik had dus een cyclus van 23 dagen nu beetje kort he maar goed ben al blij dat ik weer zag dat ik gewoon ongie werd.
    nu wel last van de ongie hoor buikpijn rommelende darm en lichte hoofdpijn maar goed laat het er maar lekker uit komen en dan kunnen we daarna weer aan de klus. hoop niet dat ik lang ongie blijf anders mis i nog mijn ei met die korte cuclus.

15. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Ja gelukkig ben je weer normaal ong. Dat is alweer heel wat toch?
    Nu maar weer afwachten. Soms zo irritant dat je weer zo lang moet wachten. Maar ja..

Kat

16. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja laatst dacht ik nog waar zeur ik over eigenlijk zeg pas eerste ronde en er zijn wel ergere dingen op de wereld hoor.
    we gaan gewoon weer verder proberen en als het raak is ben ik dol blij en anders gaan we vrolijk verder. we zullen het wel zien.
    das mijn insteek voor deze ronde

17. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Ja dat is ook zo we hebben nog niks te klagen bij anderen als je dat hier soms leest. Ik heb ook zoiets we zien het allemaal wel. Maar ja als de dag dan dichter bij komt wanneer je ong. moet worden ja dan wordt het toch wel weer spannend denk ik :D

gr. Kat

18. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Jannegie wij zijn er heel serieus mee bezig geweest om zwanger te willen worden.
    In een schrift noteerde ik iedere dag mijn temp,waneer we geklust hadden en waneer mijn eisprong was geweest enz..
    In de eerste ronde was ik er zo mee bezig dat ik wel kon janken toen ik ongi werd en in de tweede ronde ging ik er veel relaxter mee om en voelde mij ook veel prettiger daar bij.
    En de derde ronde ja ik weet het nog goed op 28 November was de dag dat ik positief ging testen en o wat voelde ik mij vrolijk en emotioneel.

Ik denk dat als je er heel veel mee bezig bent het ook niet zo makkelijk lukt en ga je er wat relaxter mee om dan komt het van zelf wel.
    Het moeten van ik wil zwanger worden is ook niet fijn voor je zelf denk ik dan staat er zo een druk op.
    Ik wil niet zeggen dat jij het doet hoor maar zo denk ik er over.

Meiden hier op het forum ik blijf mee lezen en hoop veel zwangere vrouwen te mogen zien straks en feliciteren.

Doei Teddy.

19. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Nou Teddy, daarom denk ik ook dat ik nog niet moet testen.
    Ik voel mij helemaal niet zwanger en vorige keer bleef mijn ong ook lang op zich wachten. Ik denk dat het aan het ontpillen ligt :( .
    Wij hebben dus ook niet bewust geklust en hoeven ook niet á la minute zwanger te zijn. Meer zoiets van: "als het komt dan komt het..."

Maar ja, overtijd zijn maakt het wel spannender en vind het wel heel leuk om hier op "ons" forumpie te zijn 8) .

Tja, en ik ben dus nog steeds niet ong en er zijn ook totaal geen voortekenen.....

Ook nog geen test in huis, hihi...

20. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    En tegen de meiden die wel ong zijn wil ik zeggen:

Kruip lekker met sloffen aan op de bank en blijf gezond eten!
    Wees blij dat je lichaam gezond is ;)

Deel Deze Pagina