o fijn lindsay! Tipp, dat was bij de Jan mama's ook in het begin. ik dacht echt van wat moet ik hier. Maar we zijn nu zo hecht met elkaar! Mieke, ik ga kijken of ik ze kan downloaden, is leuker als ik het van het begin af aan volg he! zo even die site van de nepwijn opzoeken
Ja dat zou ik ook doen Rox, is wel zo leuk want er is natuurlijk al een hele verhaallijn gaande. Oja nepwijn, die lijkt me eigenlijk helemaal niet lekker want ik ben een echte liefhebber. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik toch een beetje gespijbeld heb de afgelopen dagen en wel een beetje wijn heb gedronken, niet zoals ik normaal zou doen, maar schatje kwam met zulke speciale thuis en die was zoooo lekker.
Misschien een beetje een late reactie maar fijn dat alles goed was bij de 20 wkn echo meid Is idd een hele opluchting. Zo ga nu weer verder met teruglezen ( meer dan 20 blz pfff) Liefs Minnie
nepwijn? Heb ik wat gemist? Zo ik heb echt last van mijn horrormonen! Thomas liet net per ongeluk een glazen lampje van mij vallen en ik was compleet overstuur! Hij schrok er gewoon van! Gisteren trouwens wel een gezellige verjaardag gehad. Ik heb het die vrienden toch maar verteld (ze hebben zelf een meisje van 2), dus voor de andere gasten kwamen en toen die weg waren er heerlijk over gekletst... Veel tips van haar ook gekregen. En ik akn haar bellen/mailen als ik ergens mee zit. Toch een fijn idee... Maar ja, we zaten om 01:00 uur in de auto en moesten toien nog 2 uur terug naar huis rijden. En vanmorgen moesten we om half 10 in Haarlem zijn. Dus ik ben nu echt kapot. We hebben vandaag een deel van wat de babykamer moet worden uitgeruimd. Was erg leuk! Van die vrienden waar we gisteren waren heb ik een heel leuk cadeaupakketje gekregen (een rompertje, een slabbetje en een sabbelbeestje/doekje) echt zo lief! En van hun dochterje een tekening ("voor de baby in jouw buik")... Zo schattig, die hangt nu op de deur van de babykamer to be.
Tipp, die kan je gebruiken als je nog niet wilt dat andere het weten! dus drink je "toch"een wijntje! Dank Mieke, van de week maar even doen!
Tipp, wat lief zeg die tekening aahhww.. Ik ben het wel met jullie eens niet zoveel klagen over die pijntjes en alles, het is tenslotte allemaal voor een goed doel, dan had je er niet voor moeten kiezen. Ik ben ook niet van plan om bij een zwangere topic aan te melden. Lijkt me echt helemaal niets ! Nu heb ik er straks toch geen tijd meer voor.
@rox: aha, slim. Gelukkig heb ik die 'trucage' niet nodig. Ik ben in het afgelopen half jaar al steeds minders gaan drinken, als voorbereiding op. Het viel niemand toen op, dus zal het nu helemaal niemand meer opvallen...
Hahaha zal best, maar in Spanje zal ik toch weinig tijd voor internet hebben. En ik zit toch in een paar drukke topics dus dat zwangere topic kan me dan gestolen worden. Als ik wat wil weten kan ik dat heus wel hier vragen lijkt mij toch ? Of in 1 van de andere topics
Heel herkenbaar Tipp ik vond het avondeten in het begin van mn zw.schap ook niks aan! Maar na een paar weken werd ik een vreetkoe haha en nu is de eetlust weer een stuk minder ivm baarmoeder die tegen mn maag aandrukt!
Nou dat zal bij mij wel even een probleem zijn hoor. Iedereen weet wel dat Mieke van een lekker wijntje houd. Dus als ik in eens niets zou nemen.... ik denk dat ik dan maar zeg dat ik een paar dagen geleden te veel had gedronken en het even verkeerd gevallen is en dat ik dus voor voorlopig wel even genoeg heb gehad, zoiets
Hoi Ikdus dat heb ik ook wel eens gehad en dat is je baarmoeder die samentrekt en kan geen kwaad, het is alleen heel vervelend pffffff Een warme kruik of bad wil wel eens helpen
Mieke, mijn moeder hield vroeger wel van een lekker portje. totdat ze een keer teveel op had en er echt ziek van is geweest. misschien een smoesje voor jou maar ipv port wijn gebruiken! Ik heb trouwens nog steeds een goed goed gevoel voor jou deze maand! Ben heel benieuwd wat steenbokje aan het plannen is voor ons
ik heb ook een erg goed gevoel mieke! En ik ben na het drinken van wijn echt een keer heel zike geweest. Best geloofwaardige smoes dus! @rox: Lief he? Ik vond het echt zo schattig!
Inderdaad gewoon zeggen dat het verkeerd gevallen is Mieke.. Mooie kleurplaat Tipp, ze kan al goed inkleuren/verfen, lief hoor. Minnie, ik hou niet van baderen ik kan niet zo lang stil liggen, en kruik is ook veeel te warm ik heb het (bijna) altijd al zo warm in bed. Gelukkig ging het toen snel weer over toen we klaar waren met klussen.