@ikdus, ja ze heeft hem gemaakt waar ik bij zat. Er gaat al steeds meer verf binnen de lijntjes Maar ze is in haar hele ontwikkeling haar leeftijdsgenootjes iets voor.
hey lieve meiden, :bloos: ik ben terug hoor! mis jullie te erg. bovendien heb ik de afgelopen dagen eens streng tegen mezelf gepraat. ik weet nu voor mezelf wat ik wel en niet wil! We hebben vorige week dinsdag de bouwplannen voor het huis gehoord etc en we hebben het zelfs al over de 2 (!) kinderkamers gehad. waar het swpeelgoed komt te staan etc. We hebben deze maand ook nog maar 2 keer geklust. dat is voor deze konijnen ook wel nieuw ik weet dat het voorlopig even niet raak zal zijn en ik denk dat ik daar meer vrede mee heb. ik ben weer op mijn plaats gezet zeg maar. ik ben de pillen weer gaan slikken en na deze maand ga ik misschien wel weer tempen. ik weet ook niet precies waarom ik ineens zo over denk maar het voelt goed. alsof ik dit moet doen. ik ben dus terug! maar ben er niet meer de heel dag en waarschijnlijk ook niet elke dag. gisteren was Anouk zo gaaf! voor de gene die mijn hyves hebben: ik zal een filmpje plaatsen. was echt geweldig. wat Woezel en Pip betreft: dat wil ik ook! ik ga morgen naar mijn moeder en dan even naar de stad. daar hebben ze zo'n winkel hier in de buurt niet :s dat gaat lastig worden... ben trouwens wel zo dat je gewoon je gevoel moet volgen met dat soort dingen mieke ik ben ook niet zo "voorzichtig"meer. de een doet het de heel maand en raakt niet zwanger de andere twee keer per maand en tada! ik ga niet meer uit van dat soort dingen maar vanuit hoop! dikke x voor mij voor iedereen!
Leuk is dat omdat te zien hè, meeste kindjes van 2/3 krassen nog maar mijn neefje van pas 3 kan al mooie cirkels maken en ook best netjes in de lijnen tekenen. En hij praat zo goed, toen ik hem van de kdv haalde zei die begeleidster ook al dat hij voor ligt op zijn leeftijds genootjes. Vind dat zoo heerlijk!
oooh ik moet er echt nog een tutdoek bij hebben voor Joey... Hij kan nu al niet meer zonder. Steenbokje, ben blij dat je er weer bent! Meiden die W&P willen kopen: vanaf 24 april zijn de mama mazzel dagen bij prenatal. 20 % korting en daar hebben ze W&P! (de warenhuizen)
Oooh wat een vals speelster Hahaha is toch alleen maar fijn voor dr is lekker in haar voordeel Ik heb vandaag gewoon stukjes augurk gegeten bah, gelukkig proefte ik er niets van!
Jouw manier van meedenken is erg nuttig altijd rox! Hoe hebben ze je zover gekregen dat je augurk hebt gegeten, Ikdus?
Hahaha nee hoor ik had trek in een toastje en toen nam ik maar toastje met tonijnsalade, maar het was zo een zelf gemaakte dus zat er veel stukkies augurk in. Jaa, we hebben veel aan Rox hier :d.
Yep! Er zijn zelfs extra koopavonden dacht ik. denk dat die rond die tijd wel op hun site staan. waarom denk je dat ik nog even wacht met Joey's W&P tutlap? Enneh hier is de mobile boven de box ook een groot succes!
Rox wat bedoel je met de warenhuizen, de grotere Prenatals of zo? Lief van jullie dat jullie er zo'n goed gevoel bij hebben, doet me goed Steenbokje, goed van je hoor. Ik heb ook zo'n moment gehad en ineens kon ik het beter handelen zeg maar. Kan er nu wat nuchterder mee om gaan en ik hoop dat het bij jullie daardoor wat beter lukt, bedoel omdat je er dan minder mee bezig bent. Lief hoor Tip die tekening. Oja www.woezelenpip.nl kun je online bestellen. Nou ik ga koken, alle heren zijn de deur uit. En heb inmiddels al de hele dag weer een betere eetlust. Waar zo'n dag als gister nu in eens vandaan komt? En daarna VV!
mieke: wij begrijpen elkaar ooooo die site, nou heb je mij hoor! we zouden voor een disney kamer gaan maar dit.....