ooooo die heb ik op de negen maanden beurs gezien! mannetje vind het ook geweldig, net even laten zien
tja, ik kan gewoon al die disney zooi uit zijn kamertj halen...... o nee dat kan ik Mike niet aandoen
Jeetje wat is het toch weer veel lezen als je even hier niet bent geweest. Die baby kamer wil ik ook. gr.monique
pfff. een paar happen gegeten... Toetje was wel lekker Wij gaan een dieren kamer maken. Incl aquariumpje. Ik ga ook een muurschildering maken van Maja de Bij
Leuk hoor, wij hebben geen plaats voor baby kamer. De beeb komt op onze kamer en de meubels laat ik mijn vriend gewoon maken, en ik verzin hoe het er uit moet zien. Commode en kast heb ik al heel goed (kuch kuch ) gemaakt via paint.
we hebben net bedacht het toch voor de 12 weken bekend te maken. We kunnen gewoon niet wachten En ja, als het alsnog misgaat, des te meer mensen om je te steunen....
nee wip er steeds bij de reclame even achter. pc is in de woonkamer. Hebben wij ook gedaan Tipp, geen seconde spijt van gehad
Ik wil erg gewoon vrijuit over kunnen stuiteren... Zeker naar mijn schoonfamilie toe. (Mijn eigen familie (alleen mijn moeder en oma dan) weten het al.
ik begrijp je volkomen! Meiden ik ga op bed liggen, was al om 05.00 op ivm ontroostbaar kereltje en mama heeft vannacht weer fkesjesdienst! Tot morgen