Mijn temp is vanmorgen best gedaald, misschien een dip? Maak me nu al zorgen? Mijn gevoel zegt dat het niks is hoor. Heb ook helemaal geen gevoelige boops of zo? Wat is dat lichaam toch vervelend zeg. Iedere ronde is het weer anders het zal ook nooit eens hetzelfde zijn en dan wanneer het raak is juist anders. Leuk Rox een oma fiets, heb ik ook gehad, maar ben nu heel blij met de versnellingen.
Lieve Opa en Oma, Jullie kunnen mij nog niet horen, Jullie kunnen mij nog niet zien, Rond December word ik geboren OF In December word ik geboren Mag mijn foto in dit lijstje dan misschien?
Oh dank je rox! Die zocht ik inderdaad! Spannend... Ben benieuwd hoe ze zal reageren. Ze heef ooit (ong een half jaar geleden) een opmerking gemaakt namelijk over dat het onverantwoordelijk van ons was om in een huis vol dieren (2 katten en een hond) aan kinderen te beginnen.
Pff nou ik krijg er nu al de zenuwen van. En dan zit ik het natuurlijk te vergelijken met de voorgaande kaartjes. Maar ik word er geen wijs uit.
en mieke ik had de maand dat ik zwanger was juist helemaal geen symptomen. dus eerste twee maanden bartse ik van de symptomen en de maand dat het raak was..................niets. hihihihih rare lichamen he meiden ik ga zo naar de huisarts mijn werk wil nu echt weten wat te doen en zelfs hun zeggen (planning dan he, niet de baas) dat ik voor mijn kindje moet gaan. maar vind het zo moeilijk, wil niet opgeven, hihihihih voel me zo stom dat ik niet gewoon net als andere zwangere door kan werken. moet vanmiddag ook naar de fysio en als hun allebei hetelfde zeggen dan moet het maar he................... zit tussen mijn oren denk
tipp ik heb ook twee katten. en dat kan best hoor hihihihihi laat maar praten. juist gezellig toch gr kim
Kim succes dan hoor! Is het intern niet met iets anders op te lossen? Dat je wat lichter werk krijgt of zo. Nou meisjes moet even naar een klant, ben zo weer terug. Oja daarna even mijn ijsprijs incasseren en naar de speelgoedwinkel voor de W&P dingetjes, joehoe....
ik ga dat inderdaad proberen mieke maar ze hebben niet zo'n groot kantoor dus op kantoor zal niet lukken en ja ze kunnen me niet naar klanten toesturen met de boodschap dat ik maar de helft mag doen terwijl zij daar natuurlijk niets aan hebben ' gr kim
Oh meiden, heb net de spulletjes van W&P gekocht. Zooooooo leuk, ben er helemaal verliefd op geworden. Had het nog niet in het echt gezien zeg maar. Morgen komen er nog wat dingen binnen die al op waren, dus krijg ik een belletje. Heb nu: - mobile - muziekdoosje Pip (gele hondje) - tutlapje Woezel (blauwe hondje) Morgen dan nog het boekje en muziekdoosje van Woezel. Vind dit echt zoveel leuker dan al dat andere spul van Nijntje of zo. Tipp, wij hebben 5 katten, hihihi. Dus tja ook een barre beestenboel hier.
haha Mieke je hebt je goed laten gaan veel te verleidelijk he die leuke spulletjes Tipp, mijn schoonouders geven ook constant van die 'stille' hints dat wij er nog niet klaar voor zijn haha, zo van: alles op zijn tijd, maar nu nog niet. zij zijn dan ook de enige die nog niet van onze plannen weten.
oh leuk mieke ik ga vanmiddag ook kijken bij top1toys zit in beverwijk geloof ik. in castricum zit niks maar wil ook naar de wibra en die zit ook in beverwijk dus............... net bij ha geweest en die zegt hetzelfde als jullie dus ja ik zal luisteren hihihih hoe moeilijk ook. vanmiddag naar fysio en dan morgen naar leidinggevende bellen. gr kim
Kim, blijft natuurlijk altijd lastig. Je voelt je aan de ene kant bezwaard maar aan de andere kant weet je dat je naar je lichaam moet luisteren. En daarbij komt ook nog eens dat je natuurlijk denkt meer te kunnen omdat je nog niet aan het eind van je zwangerschap zit. Leuk hoor. Ze verkopen het spul ook op www.woezelenpip.nl Net zo duur als bij Top1Toys. Maar nu heb ik het gelijk en via internet duurt het even