Hihi, jaja. Hoe was het ook al weer met die actie Rox. Op alles 20% in de hele winkel of alleen bepaalde dingen en het was de 24e toch? Zet ik ut ff in de agenda weet juh.
Oeps vertelde mijn moeder net dat ik die W&P spulletje had gekocht. Moest ze wel om lachen maar ze vond het ook wel "om de goden verzoeken' he ik weet niet meer hoe ze het zei. Maar een beetje dat bijgeloof gebeuren. Nu ben ik niet echt bijgelovig, maar dit gevoel had ik wel een beetje van het weekend.
Pffff nou Rox dat wordt nog een week wachten hoor. Want ik wacht met testen (indien nodig) tot ik op 16 DPO zit. Mijn langste LF was 16 dagen, ga nu dan maar uit van 15 dagen, dus test op 16e dag. En dat is dan op zondag 6 april en als ik het volhou dan wacht ik liever tot 7 april. Kijk eerder wil ik ook wel testen, maar doe het maar niet! Bang voor de teleurstelling en misschien maak ik pas laat HCG aan. Ook als bijv. vandaag pas innestelling is.... ach ja allemaal gisserij en als als als gedoe.
Tot welke maand/weken mag je vliegen. Zit me net te bedenken dat stel stel stel..... 5-13 okt. gaan we naar Aruba? En dan zou ik 7 maanden zijn. Goh loop wel een beetje op de feiten vooruit. Niet geheel goed hoor, is nog niets aan het handje.
Niet doen hoor! een sinasprilletje is dan wel toegestaan toch? of dat niet? Veel water drinken en frisse lucht helpt ook altijd ( althans bij mij! ) sterkte meid! kuzzzz
tip meid hoe kom je toch aan de vreselijk hoofdpijn. Neem dan een half tabletje. Of bel even je huisarts om advies te vragen.
35 weken? zo ver nog. Nou ja het is nog niet eens zover zeg. Ben veel te veel al vooruit aan het kijken, dat moet ik maar niet doen.
schijnt er, voor zover ik gelezen heb, bij te horen... Ik ga maar even douchen, wil ook nog wel eens helpen...
Tipp, je mag gewoon 6 paracetamols per 24 uur. Doe het maar gewoon, als jij je rot voelt merkt je beepje het ook, hoe klein het nog is
Nou het vliegen hangt ook nog van de maatschappij af. Bij Martinair van 32-36e wk verklaring en vanaf 37e wk mag het niet meer. En KLM en Transavia vanaf de 36e wk niet meer. Had ik niet verwacht hoor.