Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @rox: Ik weet het allemaal wel, maar ik ben echt zo'n muts die niet durft :oops:

De douche heeft wel iets geholpen. Ik ga nu naar mijn schoonmoeder, ik neem voor de zekerheid wel wat paracetamol mee...

Knuffels!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mieke, dit is omdat het risico op breken van de vliezen in de lucht groter is dan bij 26 weken.

Goedzo tipp, wel innemen he?

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

tipp ik slik ook gewoon paracetamol hoor als het moet. heb migraine dus dan wil je wel.

de mama mazzel dagen zijn van 24 t/m 27 april . in beverwijk zit de woensdagavond er ook extra bij.
    je krijgt dan overal 20% korting op behalve bugaboo,stokke avent en zwitsal zover ik weet.

hihihihih ik heb nog niets gekocht meiden. ik wacht wel even op de mama mazzel dagen..

gr kim

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hmmm. Ik hoop dat mijn migraine wegblijft de komende maanden :(

5. ProudMum

ik heb altijd hele zware hoofdpijn maar tijdens mijn zwangerschap juist niet!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Staat dat ook ergens op internet vermeldt die mazzel dagen?

Tip, hoe ga je het nou straks vertellen?

7. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hey meiden,

ben ik ook even weer. Via de hyve heb ik maranka en paranka even gefeliciteerd. Leuk hoor!

Voor mieke leef ik ook erg mee. Het klinkt allemaal of het klopt deze maand! Heb ook al op je kaartje gekeken. Dat ziet er niet slecht uit.

Willen jullie ook even op mijn kaartje kijken? Ik vind het maar een rommeltje. Weet niet zeker of ik al een ei heb gehad of niet.
    Ik wacht mijn temperatuur van morgen nog maar even rustig af. Mn borsten deden vorige week vreselijk pijn bij bewegen. Dat is over, vandaar dat het ook best een eisprong geweest kan zijn....

Tipp: Hoop dat je hoofdpijn nu beter wordt...

Morgenvroeg ben ik er weer.

Doeg!

8. ProudMum

Mieke, hetm oet nog aangekondigd worden, kim en ik hebben het via een ander topic vernomen!

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb de hele zwangerschap ook niks genomen... durfde niet. Niet eens Rennies.

10. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    Heeey meiden,'

Nu een kleine week voor mijn nod, en de klachtjes beginnen. sind gister pijnlijke borsten, menstruatie krampjes..
    Sinds 3 dagen constant koud, en wat heel raar is; hartkloppingen..
    Wat meer wittige afscheiding, en moeheid..
    En nu word het leuk... zijn deze klachten van een opkomende menstruatie, het ontpillen of zwangerschap.. hmmm...We zullen gewoon af moeten wachten.
    Heb trouwens geen roze gehad bij het afvegen ( if you know what i mean)

vraagje,als ik zwanger zouzijn, zou het kunnen dat er nu al hcg in mijn urine zou zitten, of is de kans heeeeeel erg klein.. ( Ik heb die van matcare, 4 dagen voor nod testen)
    EN ZOU IK NU WEL AL KLACHTEN KUNNEN HEBBEN?
    Het wachten duurt zo langggggg hihiihi!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dana heb geduld meissie zonde van de test

mieke en rox ik heb het gehoord van prenetal beverwijk die maken er niet zo'n geheim van. daar is het woensdag avond, donderdag hele dag en avond , vrijdag hele dag en avond en zaterdag de hele dag.

dus de woensdagavond extra

gr kim

12. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Hoi

@TIP je kan zeker een paracetamol nemen.Ik had laatst een zware midden oorontsteking en kreeg toen van de huisarts antibiotica .Ik vroeg meteen of dit wel mocht aangezien ik weleens misschien zwanger kon zijn.De antibiotica was geen probleem en de huisarts zei er meteen achteraan dat ik geen andere pijnstilling mocht nemen dan paracetamol.

Nou heb vandaag bloed laten prikken.Morgen kan ik bellen voor de uitslag.Weet alleen nog niet of ik dit wel durf.

gr.monique

13. ProudMum

Monique, ik ga voor je duimen meis

14. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Ja bedankt.Ik hoop het zo.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik duim mee hoor Monique! Spannend!

Mag antibiotica wel? dacht dat dat juist wel zwaar zou zijn.

16. ProudMum

ligt eraan welk medicijn het is, maar ze kunne idd zwaader zijn en dus moet mogen tijdens de zwangerschap

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Paracetamol mag je gewoon nemen hoor. En moet je ook gewoon doen als je zo veel pijn hebt. Dan voel jij je beter en je kleintje dus ook. Ook vele soorten antibiotica mogen gewoon door zwangere vrouwen genomen worden. Maar als je iets onbekends moet slikken, vraag altijd even aan de huisarts of aan de apotheker.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Tip, ben je nu overtuigd ;)
    Was het leuk bij je schoonmoeder?

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Monique, ik ga voor je duimen dat je morgen een goede uitslag krijgt van je bloedonderzoek.

Volgens mij ga ik eindelijk ongesteld worden.
    Vanmorgen had ik een beetje bruine afscheiding en daarnet had ik een beetje helder rood bloed aan m'n wcpapiertje zitten. (sorry voor de onsmakelijke verslaglegging :) :oops: )
    Nu is het spannend of dat het door zal zetten, hoop het zo.
    Heb van een vriendin iets gehad, het is een soort kadootje uit Japan. Als ik echt ongesteld wordt dan moet ik het kadootje uitpakken en dat "ding" wat er in dat kadootje zit moet ik dan een paar keer over mijn buik wrijven en dan moet ik dat "ding"(wat ik dan heb uitgepakt) ergens wegzetten/hangen, ik mag het niet in een kastje of laatje leggen.
    Heb het al klaar gelegd hoor, baadt het niet dan schaadt het niet, toch?

Ooooo hoop het zo he.

Groetjes Taby.

20. ProudMum

Taby, is het een soort talisman?

Deel Deze Pagina