goedemorgen meiden nou ik heb het gedaan hoor. heb me vanmorgen officieel ziekgemeld. nadat gisteren de ha en de fysio dat zeiden dacht ik dat het misschien toch wel tijd werd om te luisteren. hihihih eigenwijs he nu afwachten een manager belt me zo om af te spreken hoe het nu verder gaat. zal waarschijnlijk wel een afspraak moeten maken met de bedrijfsarts . die zit alleen op vrijdag in castricum. en op donderdag in heemskerk dus moet nog even iets verzinnen om te zeggen dat ik op vrijdag niet kan, (werk ik in mijn eigen zaak , maar wil dit liever niet zeggen ivm dat ik me bij hun ziek meldt ). mijn eigen zaak is heel aner werk maar dat begrijpen hun niet dus......................... gr kim
ja ja tipp. ik heb daar gelukkig geen last van gehad maar zwangerschap is helaas niet altijd een feessie. hihihihihi maar je overleeft het wel hoor meissie. niet te vet etc eten maar hou het maar even bij crackers etc gr kim
dank je kim. Ik weet ook wel dat ik het overleef. En ach het hoort er bij en het is voor een goed doel... Groot voordeel, Thomas rent zich rot voor me en ik laat me vandaag gewoon lekker verwennen...
Taby, je pendel over je ongi krijgt gelijk! JAAA tipp, je bent "echt" zwanger nu he. nog een paar weken doorbijten en het is over! Hoe gaat het met Mieke? Even heel ego: Joey heeft doorgeslapen! Vandaag zijn eerste provocatieflesje gehad en tot nu toe nog geen reactie! Yoehoe!
Oh wat fijn dat joey doorgeslapen heeft en dat er op de provocatie nog geen reactie is! Knuffel! Ja , ik zei vanmorgen ook al, als ik nu nog zou moeten testen zou nik dat niet eens meer doen . Hoezo duidelijk?
ja inderdaad! Maar vergeet niet; bij MvM doe je ook nog een test! het was echt raar vannacht, ik werd wakker en Joey sliep door. nu merk je pas hoe je ritme aan een kleintje is aangepast!
Tipp is echt zwanger joepie ! Mik, kan je niet zeggen dat je naar fysio moet? Rox, joepie wat fijn dat hij door heeft geslapen en dat hij nog geen reactie heeft gegeven op dat provocatie flesje
fijn he ikdus! Maar later deze week kan hij alsnog reactie geven als we de gewone melk gaan verhogen en de nutramigen gaan verlagen
Maar volgens mij moet sojamelk ook gewoon kunnen hoor, dat heeft toch niets met een koe te maken. Maarja misschien is dat een vraag aan de dieetiste als het blijkt dat het wel de koemelk allergie is.
Zijn ze ook bang dat hij een Soja allergie heeft? Achja, het word toch vergoed dus maakt dan niet zoveel uit, alleen vervelend dat je het niet zo hup uit de winkel kan halen.
als ik naar de supermarkt ga loop ik langs de apotheek en krijg ik direct voor een week mee gelukkig! Heb een keer zonder gezeten in het weekend toen ik het nog zelf moest betalen! snel naar de dienstapotheek gereden!
Jaaa hier is ze dan! Moest even facturen maken, moet wel geld binnen komen voor wat ik gedaan heb! Kim, kun je niet heel vroeg die afspraak maken net voor je andere klanten komen? Rox, applaus voor Joey fijn hoor! Tipp, mijn schoonzusje was dus heel erg overgevoelig voor het hcg hormoon en heeft maanden lang gekotst (sorry wil je niet bezorgt maken hoor). Maar jij kunt er ook wat gevoeliger voor zijn dan een ander. Denk er aan dat je dan voldoende vocht binnen krijgt. Zij had namelijk op een gegeven moment uitdrogingsverschijnselen en is 2x opgenomen geweest. Hou het dus goed in de gaten. Maar nogmaals niet bezorgt worden hoor. Meiden, temp weer een ietsiepietsie gestegen. Ga zo even naar de Steps winkel jurkjes kijken. Enne, ik was zo kwaad gister, begon Mistresses een uur later dan ik mijn DVD had ingesteld, zucht!
mieke, niet teveel shoppen! Straks pas je het niet meer! Ziet er goed uit je kaartje! Had jij geen pendels voor deze maand? Straks naar super de boer, leuke actie voor die dierentuin kaartjes! Dusseh, meiden die niks met de zegels doen ik houd me aanbevolen!