Jeetje, dat dat nu al bij je begint, haha! Hopen dat het niet te vaak gebeurt. Goh, dan weet je wel zeker dat je echt zwanger bent. Ik ben zo blij voor je!
Hee jannegie, Ben blij voor je dat je eindelijk ong. wordt! Kun je eindelijk weer verder meid! Gr. Kat
Inderdaad! bij mijn vorige zwangerschap heb ik er niks van gemerkt. En nu weet ik het ff niet meer... Heb me eisprong niet gevoeld maar had wel draderig slijm, dus flink geklust Maar nu had ik gisteren opeens weer draderig slijm en licht kramperig gevoel en wat steekjes in me onderbuik. Nu weet ik dus niet of het innesteling of een verlate eisprong is geweest. (toch voor de zekerheid geklust ) Ik wacht dus maar af! xxx
Hey ik ben Sabrina en ben ook net gestopt met de pil mijn eerste ongesteldheidsdag was 19 mei en daarvoor slikte ik nog wel de pil. Ik ben 20 jaar en mijn vriend 23. We wonen samen sinds vorig jaar maar zijn wel al 5 jaar samen en willen nu een kindje krijgen. Iedereen veel suc6 met zwanger worden!
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina80 laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 3e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER annika1984 laatste pil april 3e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 1e ronde barbie79 laatste pil maart? 4e ronde bellamano - 1e ronde Bianca80 - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? Cwinkoop laatste pil april 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dotje1986 laatste pil februari 3e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 2e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 2e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 4e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 3e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 5e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kim1984 laatste pil 28 mei 1e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde Lies - laatste pil aug '06 - 11e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 4e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 4e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 2e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 3e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 3e ronde verzorgingsmiep - laatste pil - 1e ronde na MK vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde
Ben net bij de gyn. geweest. Heb een cyclus van 2 weken die langzaam langer wordt. Heb sinds 2 cyclussen een duidelijk eisprong. Dus onze 1e ronde was geen 1e ronde want er was geen eisprong. Ook heeft de gyn. een echoscopisch onderzoek gedaan. In mijn linkereistok liggen mooie eitjes klaar. Best wel grappig om dat te zien.
Zo dat is idd fijn om te horen.. Hier gaat alles z'n gangtje hoor.. krijg nu een beetje last van slijm verlies en het wordt steeds dikker. gister was het nog wat dun maar vandaag was het wel een klodertje lijm (sorry hoor) dit is toch een goed teken voor de eisprong?
Ja Esjuh, dat is een goed teken ! hier is het slijm juist verdwenen, wel erg vochtig, maar niet plakkerig of met een kleurtje (sorry )
Slijm is altijd goed rond je eisprong. Bij mij begint het nu ook. Ben er deze maand exra op gaan letten zodat ik er een ovutest tegenaan kan gooien. Wel makkelijker en goedkoper bij een onregelmatige cyclus.
Gizzy, ik probeer vol te houden tot de testmarathon op vaderdag 17 juni, dus 4 dagen na NOD. Als ik voor die tijd niet ongi wordt natuurlijk...
Wat gaaf, wist niet eens dat ze dat zo konden zien joh. Maar goed dat je daar dan loopt. Anders denk je dat je een eiersprong hebt ,maar die is nog helemaal niet geweest. Moet je nu om de zoveel tijd terugkomen? groetjes annette.
jannegie...hoe staat het ermee? ben je al meer ongesteld. Ik belde net het ziekenhuis voor een afspraak na de vakantie, ben dan lekker weer een maandje verder. Zegt ze, joh kom je donderdag toch, dan zien we wel. lijkt me nog wat vroeg shit....of zal ik wel gaan?
hallo allemaal. hoe is het bij iedereen? Ik voel me echt anders dan anders, weet echt niet wat ik er van moet denken. m`n borsten ploffen zowat uit m`n b.h en ben vanaf (misschien innesteling) zoooooooo moe. m`n ogen hangen echt op 4 uur `s nachts, ben al moe als ik uit m`n bed kom. ik weet wel als ik dit elke maand heb na eisprong dat ik het niet leuk vind. heb helemaal nergens zin in. ook een raar gevoel in m`n buik. ach, ja.........moet ff zeuren. Het zal wel niks zijn maar doordat ik zo moe ben, ben ik er elke keer mee bezig. (misschien ben ik wel moe van het er mee bezig zijn haha) maargoed. kan niet wachten tot m`n nod. zou ik misschien ook eerder kunnen testen? heb waarschijnlijk een vroege eisprong gehad? ern cyclus is nog niet bekend. nou ik hou nu maar opp met zeuren! gr mayo
[/quote] jannegie...hoe staat het ermee? ben je al meer ongesteld. Ik belde net het ziekenhuis voor een afspraak na de vakantie, ben dan lekker weer een maandje verder. Zegt ze, joh kom je donderdag toch, dan zien we wel. lijkt me nog wat vroeg shit....of zal ik wel gaan?[/quote] Ja, doen joh! Tuurlijk is het vroeg, je moet nog aan het idee wennen. maar als je nog een maand onzeker moet zijn.... Ik zou eigenlijk niet kunnen wachten... Tuurlijk, het kan altijd nog mis gaan. Moet je wel in je achterhoofd hebben. Maar het wordt wel heel echt als je er eenmaal bent geweest, toch? Mijn ongie zet niet door. Ik snap er niks van. Ik was zo blij. Had zoveel bruin dat ik dacht: nou dit wordt eindelijk mijn ongie. Kan ook niet van het klussen komen, want dat hadden we een paar dagen niet gedaan. Nou ja, nu heb ik alleen nog maar geel..... Enig idee waar dat bruin vandaan komt?
hoi Jannegie, Dit had ik bij me vorige cyclus ook. Had ff een paar dagen bruinverlies, toen paar dagen niks en toen weer bruinverlies wat uiteindelijk wel een flinke ongesteldheid werd. Hoop dat het bij jou net zo zal gaan want die onzekerheid is maar niks! liefs gizzy