Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hoi Tipp!

Nou ik kan met je mee praten hoor! Ikben al 4 dagen continu misselijk. Soms heb ik wel even een paar uurtjes dat ik me beter voel, maar over het algemeen voel ik me goed misselijk haha ;) (allemaal voor een goed doel). En ook overgeven is sinds vanmorgeen een feit! En dan had ik netjes een schaaltje aardbeieen en een kopje thee op. Maar helaas ik kon het er niet in houden.

Beterschap meid!
    xxxxx

2. Niet meer actief

Wendy is ook heerlijk zwanger haha..

Ik ben even achter de psp, baas in eigen bos spelen haha, lekker kinderachtig. Maar ik vind het leuk :D

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

niet je tanden poetsen na het overgeven maar spoelen met water. anders poets je het zuur in je tanden, dat tast je glazuur aan en krijg je gaatjes

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee Rox, heb niet veel centjes, maar kijken kan altijd!
    En ik mag er eentje uitzoeken van liefje! Die ziet me graag in een jurkje ;)

Hier geen super de boer in de buurt sorry!

Nou dat straks.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Nou heerlijk toch ikdus ff achter je PSP. ik speel ook veel met de Nintendo DS. haha....

Nou meden over een half uurtje komt moeders voor moeders!

Heleaas Rox ook hier geen super de boer zover ik weet!

xxxx

6. ProudMum

Ja mike mij ook ,maar voel me er nu niet zo geweldig in hahahaha

mijn mannetje is wakker, ik ga even naar de winkel! vanavond shoarma eten! jammie

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @mieke: Ik maak me geen zorgen hoor... Ik moest eigenlijk ook de facturen maken vandaag, misschien dat ik er vanmiddag toe kom, anders moet thomas het maar lekker zlef doen :D

@wendy: jij ook beterschap meid! Hahhahaha, toch best gezellig.. samen zwanger :) Laat je me even weten hoe moeders voor moeders was? Bij mij komt ze volgende week donderdag.

@rox: ik poets nooit mij tanden na het overgeven.. Ik spoel de nare smaak altijd weg met mondwater. Daarna drink ik een glas melk, kalmeert de maag en herstelt het slijm in je keel, waardoor je niet zo'n keelpijn meer hebt.

Ik heb trouwens gisteren een leuk boek van mijn moeder gekregen. "Bakerpraatjes" van Manon Spierenburg. Vreselijk lachwekkend. Ze heeftn het op een gegeven moment over bejaarde eitjes doe met een looprek richting eileider gaan.:)

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha dat klinkt grappig Tip.

Ik ben weer terug, jurkjes hebben het net niet tenminste voor mij dan.
    En ik vind voor wat je hebt ze ook nog eens best prijzig.
    Nee hoef er niet meer naar toe.

Ik had gister na het eten een grote beker thee op, die heeft de hele avond dwars gezeten ook in bed.
    Had zo'n plof/thee buik. En nu vanmorgen een glas gekookt water gedronken en weer hetzelfde bij. :( wat zou dat nou weer zijn?

9. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Goedemorgen!

Ik zit ook even op kantoor. Tipp en wendy zijn goed zwanger zeg, leuk!

Bij mij wordt het ook steeds spannender. Afgelopen nacht had ik het zooo warm, heb alle ramen open gezet. Gisteren heel winderig (sorry).

Vanmorgen 37,2! Ben nu als het goed is op 7 dpo. Kom dus gezellig achter mieke aan!

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    klinkt allemaal nog heel goed hoor mieke...

Het echt een supergrappig boek... Ik lach me voortdurend suf om haar beeldspraak!

Spannend jannegie

11. ProudMum

Hier is het toch KMA, Joey heeft alles onder gespuugd. Als het reflux was geweest had hij ook tijdens de Nutramigen gespuugd en dat was dus niet het geval

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeh spannend Jannegie, leuk hopen we weer op een paar zwangeren volgende week! gaan we voor oke!

Lachen Tip lekkere afleiding.

Rox wat is ook al weer KMA (sorry hoor) reflux weet ik nu?
    Is dat minder erg KMA?

13. ProudMum

KMA = KoeMelkAllergie

Vind het zo'n lang woord hahahah

14. Niet meer actief

Tjee, vervelend Rox, maar er zit wel een voordeel aan je ventje hoeft niet verder onderzocht worden dat is wel heel fijn. Dat word dus later als hij groot is lekker sojamelk drinken haha, de arme schat :(

Moet je nu de kinder arts bellen?

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Goedemorgen meiden,

Zo heb eerst even alles doorgelezen tussen mijn werkzaamheden door, wat een hoop gekletst weer zeg.

Allereerst: Maranka en Mannetje van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Jannegie en Mieke spannend hoor meiden, duim voor jullie.

Rox vervelend dat Joey KMA heeft maar wel fijn om eindelijk te weten waar je aan toe bent.

Mik, goed van je dat je de stap hebt genomen om je ziek te melden. Je moet nu echt aan jezelf en de beeb denken.

Ikdus knuffel meid, maar ben je nou ongi geworden of niet? Want er staat een vraagteken.

Blondsteenbokje, welkom back..hihi...je hebt het nog minder lang volgehouden dan ik.

Daisy: Balen zeg nu heb ik de net de foto's van Samantha gewist, ze zijn er al weer vanaf zag ik.

Tipp en Wendy, sterkte met de zwangerschapskwaaltjes meiden, maar nu is er geen twijfel meer mogelijk...haha....

Monique, knuffel meid is er al meer zekerheid?

Rebbel, fijn dat alles nog steeds goed gaat en je mannetje de kleine heeft gevoeld.

Pfff er zullen er vast een paar zijn die ik ben vergeten, het was ook zoveel om terug te lezen dus vergeef me, jullie krijgen allemaal een dikke knuffel.

16. ProudMum

Ik heb de luxe dat de KA (kinderarts) mij belt over een paar dagen. Wel is er gezegd dat als hij erop reageerd ik gewoon direct mag stoppen en volledig hypo voeding moet blijven geven. Meneer krijgt honger, tot straks!

17. Niet meer actief

Op dit moment is het niets, gister wat oranje bloed verloren en vanacht bruin, maar nu helemaal niets. Zal morgen dan wel echt door zetten.
    Vind het ooo zo vervelend want ik ben kots misselijk af en toe.

Hoe was je weekend parijs, was het lekker weer?

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Knuffel voor joey rox! Maar wel fijn dat je nu weet wat het is toch?

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kinderen kunnen toch over zo'n KMA (hahaha ik vat hem nu) allergie heen groeien?

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ben benieuwd of het doorzet dan, je weet maar nooit. :(:

Weekendje Parijs is een beetje uitgelopen op een fiasco. :cry: Ben nu even druk op het werk maar ga straks even het verhaal typen.

Share This Page